estelle schreef:renee-uk schreef:estelle schreef:jidde schreef:Toch herken ik het wel van Estelle hoor, maar niet echt hele rare toestanden. Ik heb 1x iemand een hond zien schoppen, op de vereniging waar Renee goede ervaringen heeft. op dat schoppen na vond ik het zeker een hele goede club

Schoppen werd ook door 1 iemand gedaan, maar ik schrok er wel best van hoor.
Ik zie op shows eerlijk gezegd ook schokkende dingen :N:
nee joh, je bent net op de verkeerde club wezen kijken.
Dr zijn nou eenmaal klojo's Wendy en die zullen er altijd blijven, ben blij dat ik dat nooit gezien heb daar.
Dat zijn ook degenen die de africhting een slechte naam geven.
Ik vind jou net een grammofoonplaat die blijft steken Estelle, wat wil je nou eigenlijk?
Dat iedereen zegt dat de africhting een grote droefenis en ellende is omdat jij dat blijkbaar zo vindt?
Dat rijmt trouwens niet met een van jouw posts waarin je zegt dat zelfs jij een trainer gevonden had waar je wel 'goed' mee kon trainen.
Ze zijn er blijkbaar toch wel.
Tsja ik vind jullie grammafoonplaten die constant wel weer een excuus verzinnen om te doen alsof wat ik gezien heb niks voorstelde en ik vast en zeker bij verkeerde verenigingen ben geweest, of dat ik het vast niet goed gezien heb.
En nogmaals (voor de 3ex geloof ik) weet ik dat er mensen zijn die het anders doen. Dat weet ik wel.
Maar zolang jullie mogen blijven posten dat het allemaal wel meevalt en dat wat ik zie uitzonderingen zijn, blijf ik daar tegenin gaan. Ik vind namelijk de mensen die positief trainen een uitzondering binnen de africhting.
Er is niemand die heeft gezegd dat er geen narigheid is in de africhting en als jij aangeeft dat je
alleen maar rotte clubs hebt gezien lijkt het me logisch dat mensen je dan vertellen dat er ook andere clubs zijn.
Maar als je dat niet wil aannemen en al die verhalen als onzin afdoet omdat jij het anders ziet (en niet eens altijd want ook jij hebt een trainer gevonden die het in jouw ogen wél goed doet en geeft ook aan dat er dingen aan het veranderen zijn op jouw oude club) en maar steeds hetzelfde blijft herhalen blijf ik me toch afvragen wat je nou eigenlijk wil zeggen.
Nogmaals: Niemand zegt dat het allemaal koek en ei is in de africhting, maar ook niemand -behalve jij- zegt dat er overal dezelfde rottigheid is.
Maar als jij dat graag wil denken en uitdragen, mijn zegen heb je.
Ik geen zin om daar eindeloos over door te gaan, vind het wel jammer voor jou dat je zo verbitterd en in mijn ogen helaas ook zo kortzichtig (in de trant van: ik heb het gezien dús overal is het zo) bent.
Je zou eens verder kunnen kijken dan je tot nu toe gedaan hebt.
Ik heb gezocht tot ik een club vond waar ik me thuisvoelde, ook al moest ik daar indertijd 3 keer in de week 4 uur voor rijden.
Ik wou dat ik die keus hier ook had, reken maar dat ik het zou doen.