Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jongeren mishandelen kangoeroe
Moderator: moderatorteam
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
jongeren mishandelen kangoeroe
http://www.telegraaf.nl/buitenland/1905 ... tml?p=18,1
zo triest, waarom doen mensen dit toch? Ik kan er met mijn verstand niet bij.
zo triest, waarom doen mensen dit toch? Ik kan er met mijn verstand niet bij.

- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
-
- Actief
- Mijn ras(sen): kr chihuahua, kr jack russ, mix van....??
- Aantal honden: 3
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- pooh
- Zeer actief
Ja maar dan is het einde zoek. Ik vind hond en leed al erg genoeg en sla het altijd over. Het woord 'kangaroe' trekt echter te zeer de aandacht waardoor je het wel MOET lezen. Je kunt er niet omheen, en dat omdat JIJ het even wilt delen. Gewoon niet doen dus, ik hoef geen filmpje te zien om me e.e.a. voor te stellen.pooh schreef:omdat ik dit leed net zo erg vind als een hond die geslagen word.Anna*Poncho schreef:Waarom staat dit bij Hond en leed?
Sorry, maar ik heb hier echt geen behoefte aan, alleen de titel maakt me al ziek.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Of er nou staat, jongeren mishandelen kangaroe of jongeren mishandelen hond, dan zou ik na geen van beide gaan kijken want je word er echt niet
naar toegetrokken hoor, het is allebei mishandeling en daar zit volgens mij niet veel verschil in behalve dat het hier een kangaroe is, ik vind dit ook afschuwelijk, maar als hondenvriend vind ik het 'nog erger' om te kijken wanneer een hond word mishandelt. Jullie trekken jezelf naar dit onderwerp toe, niet diegene die dit plaatst. Mijn mening.
naar toegetrokken hoor, het is allebei mishandeling en daar zit volgens mij niet veel verschil in behalve dat het hier een kangaroe is, ik vind dit ook afschuwelijk, maar als hondenvriend vind ik het 'nog erger' om te kijken wanneer een hond word mishandelt. Jullie trekken jezelf naar dit onderwerp toe, niet diegene die dit plaatst. Mijn mening.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Nou ik zat gewoon edtie nl te kijken hoorEllen. schreef:Of er nou staat, jongeren mishandelen kangaroe of jongeren mishandelen hond, dan zou ik na geen van beide gaan kijken want je word er echt niet

- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Khad het ook over de reactie van Anna*PonchoPepie schreef:Nou ik zat gewoon edtie nl te kijken hoorEllen. schreef:Of er nou staat, jongeren mishandelen kangaroe of jongeren mishandelen hond, dan zou ik na geen van beide gaan kijken want je word er echt niet

quoten, was duidelijker geweest..
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Als jij hond en leed al overslaat, dan kun je volgens mij de titel niet eens hebben gelezen, maar goed... Het heet dus inderdaad hond EN leed. Alles wat niet over honden gaat, valt dus onder 'gewoon' LEED. Lijkt me zo. Als je het niet wilt zien/horen/weten, klik dan gewoon iet...Anna*Poncho schreef:Ja maar dan is het einde zoek. Ik vind hond en leed al erg genoeg en sla het altijd over. Het woord 'kangaroe' trekt echter te zeer de aandacht waardoor je het wel MOET lezen. Je kunt er niet omheen, en dat omdat JIJ het even wilt delen. Gewoon niet doen dus, ik hoef geen filmpje te zien om me e.e.a. voor te stellen.pooh schreef:omdat ik dit leed net zo erg vind als een hond die geslagen word.Anna*Poncho schreef:Waarom staat dit bij Hond en leed?
Sorry, maar ik heb hier echt geen behoefte aan, alleen de titel maakt me al ziek.

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ik zag het filmpje op tv en hoop dat ze degene die de kangoeroe knock out heeft geslagen oppakken.Er is trouwens niet duidelijk of de kangoeroe al suf was door een aanrijding of dat deze !@#$%^&*()_ dat gedaan heeft.
Ik hoop echt dat ze hem pakken en na het opsluiten de sleutel weg gooien.
Ik hoop echt dat ze hem pakken en na het opsluiten de sleutel weg gooien.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Ja dat is het wel. Heel moeilijk. Geloof het of niet.Abby schreef:Als jij hond en leed al overslaat, dan kun je volgens mij de titel niet eens hebben gelezen, maar goed... Het heet dus inderdaad hond EN leed. Alles wat niet over honden gaat, valt dus onder 'gewoon' LEED. Lijkt me zo. Als je het niet wilt zien/horen/weten, klik dan gewoon iet...Anna*Poncho schreef:Ja maar dan is het einde zoek. Ik vind hond en leed al erg genoeg en sla het altijd over. Het woord 'kangaroe' trekt echter te zeer de aandacht waardoor je het wel MOET lezen. Je kunt er niet omheen, en dat omdat JIJ het even wilt delen. Gewoon niet doen dus, ik hoef geen filmpje te zien om me e.e.a. voor te stellen.pooh schreef:omdat ik dit leed net zo erg vind als een hond die geslagen word.Anna*Poncho schreef:Waarom staat dit bij Hond en leed?
Sorry, maar ik heb hier echt geen behoefte aan, alleen de titel maakt me al ziek.zo moeilijk hoeft het niet te zijn...
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
- iones
- Zeer actief
Wat ik altijd zo jammer vind, is dat er altijd alleen maar melding wordt gemaakt van deze gebeurtenissen maar dat je nooit iets hoort over een gevolg. We zullen niet meer te weten komen of deze daders gepakt zullen worden en wat de gevolgen voor hen zullen zijn.
Ook dat verhaal met dat kleine jr pupje dat door een amerikaanse soldaat is doodgesmeten, of daar nog iets mee gedaan is. Vind ik jammer. Had ik graag willen weten.
Dus eigenlijk kun je helemaal niets met deze berichten. Ze kosten alleen maar een hoop negatieve energie. Heb overigens ook niet naar het filmpje gekeken, hoef dat niet te zien.
Ook dat verhaal met dat kleine jr pupje dat door een amerikaanse soldaat is doodgesmeten, of daar nog iets mee gedaan is. Vind ik jammer. Had ik graag willen weten.
Dus eigenlijk kun je helemaal niets met deze berichten. Ze kosten alleen maar een hoop negatieve energie. Heb overigens ook niet naar het filmpje gekeken, hoef dat niet te zien.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- pooh
- Zeer actief
zeg hou je wijzende vingertje eens lekker bij je. Ik moet nog altijd zelf weten welke topics ik open. Mijn keuze, en aan jou de keuze of je het wel of niet wilt lezen.Anna*Poncho schreef:Ja maar dan is het einde zoek. Ik vind hond en leed al erg genoeg en sla het altijd over. Het woord 'kangaroe' trekt echter te zeer de aandacht waardoor je het wel MOET lezen. Je kunt er niet omheen, en dat omdat JIJ het even wilt delen. Gewoon niet doen dus, ik hoef geen filmpje te zien om me e.e.a. voor te stellen.pooh schreef:omdat ik dit leed net zo erg vind als een hond die geslagen word.Anna*Poncho schreef:Waarom staat dit bij Hond en leed?

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Van de soldaat is bekend dat hij een flinke straf heeft gekregen,maar welke weet ik niet exact.iones schreef: Ook dat verhaal met dat kleine jr pupje dat door een amerikaanse soldaat is doodgesmeten, of daar nog iets mee gedaan is. Vind ik jammer. Had ik graag willen weten.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Dat bedoel ik, ik vind het sensatiebelust. Wat wil je horen? 'Ach wat erg.' 'Mensen zijn toch wel beesten.' Veel meer zit er niet in.iones schreef:Dus eigenlijk kun je helemaal niets met deze berichten. Ze kosten alleen maar een hoop negatieve energie.
Iets anders vind ik het als je er iets mee kunt, handtekeningen verzamelen of protest indienen.
Verder blijf ik erbij dat deze hoek HOND en leed heet en dat dit bericht hier niet thuishoort. Denk dat ie over het hoofd is gezien

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
dat filmpje is al best oud heb hem al veel eerder gezien en vind het ook dieptriest dat mensen dat kunnen doen maar ik denk zelf dat het beesje misschien al ziek of gewond was want normaal vlugten ze toch of geven goede klappen terug maar deze deed niets en wat ik uit een ander verhaald heb begrepen hebben ze het arme beesje niet alleen mishandeld maar ook dood geslagen echt ziek