Nu nog het achteruit bouncen als ze blaft afleren.

Moderator: moderatorteam
Staand zou ik ook niet doen, omdat iemand die staat geen slachtoffer is en dus niet aangeblaft mag worden. Als je ooit verder gaat met vlakte wil je niet mee maken dat je hond een al eerder gevonden slachtoffer wat staat gaat aanblaffen. Dus waarom nu iets aanleren wat je later misschien weer met moeite moet gaan afleren.Gaia schreef:Afwisselend, zittend of staand. Liggend wil ik nog niet doen omdat ik bang ben dat ze dat gewoon echt nog niet begrijpt. Alles stapje voor stapje.tycha schreef:goed zo![]()
Ik neem aan dat de persoon zit of ligt in het veld en niet staat?
Ik snap je punt en ga het meenemen.tycha schreef:Staand zou ik ook niet doen, omdat iemand die staat geen slachtoffer is en dus niet aangeblaft mag worden. Als je ooit verder gaat met vlakte wil je niet mee maken dat je hond een al eerder gevonden slachtoffer wat staat gaat aanblaffen. Dus waarom nu iets aanleren wat je later misschien weer met moeite moet gaan afleren.Gaia schreef:Afwisselend, zittend of staand. Liggend wil ik nog niet doen omdat ik bang ben dat ze dat gewoon echt nog niet begrijpt. Alles stapje voor stapje.tycha schreef:goed zo![]()
Gaia schreef:Ik snap je punt en ga het meenemen.tycha schreef:Staand zou ik ook niet doen, omdat iemand die staat geen slachtoffer is en dus niet aangeblaft mag worden. Als je ooit verder gaat met vlakte wil je niet mee maken dat je hond een al eerder gevonden slachtoffer wat staat gaat aanblaffen. Dus waarom nu iets aanleren wat je later misschien weer met moeite moet gaan afleren.Gaia schreef:Afwisselend, zittend of staand. Liggend wil ik nog niet doen omdat ik bang ben dat ze dat gewoon echt nog niet begrijpt. Alles stapje voor stapje.tycha schreef:goed zo![]()