Ik heb een kleine impressie gemaakt van zijn "optreden":

Moderator: moderatorteam
Die waren niet zo hoog helaas. Bij het appel al flink wat verspeeld (74 punten) en bij het manwerk ook (81 punten). Ze werden hiermee nog wel 6e in de eindstand bij de IPO-III honden.tura schreef:
Wat waren de punten?
welk programma loopt ze normaal? Ook IPO of SchH?LongFields schreef:Die waren niet zo hoog helaas. Bij het appel al flink wat verspeeld (74 punten) en bij het manwerk ook (81 punten). Ze werden hiermee nog wel 6e in de eindstand bij de IPO-III honden.tura schreef:
Wat waren de punten?
Troubles is pas 3 jaar oud en dit was zijn eerste wedstrijd, dan gelijk in het buitenland waar volgens zijn eigenaresse toch bepaalde dingen anders gaan dan bij hun op de club. Ik vond het in ieder geval erg indrukwekkend en heel gaaf om een Laekense op IPO-III niveau aan het werk te kunnen zien.
logde in met eigenlijk de zelfde vraag (en nog wat meer)malinois schreef:welk programma loopt ze normaal? Ook IPO of SchH?LongFields schreef:Die waren niet zo hoog helaas. Bij het appel al flink wat verspeeld (74 punten) en bij het manwerk ook (81 punten). Ze werden hiermee nog wel 6e in de eindstand bij de IPO-III honden.tura schreef:
Wat waren de punten?
Troubles is pas 3 jaar oud en dit was zijn eerste wedstrijd, dan gelijk in het buitenland waar volgens zijn eigenaresse toch bepaalde dingen anders gaan dan bij hun op de club. Ik vond het in ieder geval erg indrukwekkend en heel gaaf om een Laekense op IPO-III niveau aan het werk te kunnen zien.
Ik weet het niet precies, heb haar puntenlijst niet gezien omdat ik vrij snel nadat zij geweest was weer weg moest voor het fokkersoverleg van de NVBH.crutz schreef: waar was ze ze kwijt geraakt (de punten) en dit was zijn eerste wedstrijd, heeft hij zijn examens wel op "vreemd" terrein gedaan of tot op heden altjid op eigen club?