U bedoelt zeker lesbische damesHanneke schreef: Doen potten niet aan roze? Als ik zo naar Brigitte kijk met Slekkie, dan vermoed ik héél wat anders

Sommigen doen inderdaad aan roze

Moderator: moderatorteam
Zie jij potten als een scheldwoord? Cait en al die vriendinnen gebruiken het woord zelf constant, en ik vind het helemaal geen negatieve bijklank of zo (meer) hebben.Addy schreef:U bedoelt zeker lesbische damesHanneke schreef: Doen potten niet aan roze? Als ik zo naar Brigitte kijk met Slekkie, dan vermoed ik héél wat anders![]()
Maar sommige mensen vinden mooie halsbanden nou eenmaal mooi en willen dat ervoor uitgeven , niks mis mee toch.Hanneke2 schreef:Zie jij potten als een scheldwoord? Cait en al die vriendinnen gebruiken het woord zelf constant, en ik vind het helemaal geen negatieve bijklank of zo (meer) hebben.Addy schreef:U bedoelt zeker lesbische damesHanneke schreef: Doen potten niet aan roze? Als ik zo naar Brigitte kijk met Slekkie, dan vermoed ik héél wat anders![]()
En weer on-topic: als ik lees dat mensen kapitalen uitgeven voor een halsband sta ik echt achter mijn oren te krabben. Betalen voor kwaliteit, okee, daar kan ik in meegaan. Ik heb voor allebei ook een leren politieriem voor als we van A naar B moeten en er geen 8 meter uitloopriem nodig is, die krengen zijn best duur, maar ook praktisch. Maar ik snap niet waarom je bijvoorbeeld 100 euro voor een halsband uit zou willen geven. Die hond heeft er geen moer aan, wordt er ook echt niet mooier van, en van die 100 euro kan je ook leuke dingen kopen voor je hond.
Oh hahahhhadat had ik er nooit aan gezienien schreef:Is geen halsband hoor maar een kinderriempje bij Zeeman gekochtsamantha1986 schreef:Dat is een leuke halsband![]()
en dit soort riempjes zijn vrij simpel tot halsbandjes te vermaken!
voor jongetjes of reuen hebben ze superman riemensamantha1986 schreef:Oh hahahhhadat had ik er nooit aan gezienien schreef:Is geen halsband hoor maar een kinderriempje bij Zeeman gekochtsamantha1986 schreef:Dat is een leuke halsband![]()
![]()
Wat een leuk idee
Meid, daar kan je goud geld aan verdienen! Begin een webwinkeltje en verkoop ze voor, weetikveel, 35 euri per stuk!ien schreef:voor jongetjes of reuen hebben ze superman riemensamantha1986 schreef:Oh hahahhhadat had ik er nooit aan gezienien schreef:Is geen halsband hoor maar een kinderriempje bij Zeeman gekochtsamantha1986 schreef:Dat is een leuke halsband![]()
![]()
Wat een leuk idee
ach..heb jaren een echt winkeltje met zelfgemaakte kinderkleding en frutseltjes gehad w.s kwam ik daardoor ook op dit ideeHanneke2 schreef:Meid, daar kan je goud geld aan verdienen! Begin een webwinkeltje en verkoop ze voor, weetikveel, 35 euri per stuk!ien schreef:voor jongetjes of reuen hebben ze superman riemensamantha1986 schreef:Oh hahahhhadat had ik er nooit aan gezienien schreef: Is geen halsband hoor maar een kinderriempje bij Zeeman gekocht![]()
![]()
Wat een leuk idee