Volgens hele nette mensen welLanghaar schreef:Is dat hetzelfde als een mutsje, flamous, tuutje en doosje??Jaap* schreef:Een voorbips![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
loops
Moderator: moderatorteam
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
die heb ik als kind ook wel eens gehoord ja. Wij noemden het eerst kontjeJaap* schreef:Volgens hele nette mensen welLanghaar schreef:Is dat hetzelfde als een mutsje, flamous, tuutje en doosje??Jaap* schreef:Een voorbips![]()
Maar ontopic: Cena's vulva
RIP Cena
- Moos
- Zeer actief
Ah, een medestander; voor wat betreft die niet zo gezwollen vulva dan; die van Vera kan ik ook amper verschil in ontdekkenSannePP schreef:
Maar ontopic: Cena's vulvais helemaal niet zo erg gezwollen... Ze loopt zo enorm te mutsen (of is het dan vulvaen?) de hele dag. Arm beest! Kan ik daar nog wat tegen doen?

-
estelle
haha wacht maar!!Moos schreef:Ah, een medestander; voor wat betreft die niet zo gezwollen vulva dan; die van Vera kan ik ook amper verschil in ontdekkenSannePP schreef:
Maar ontopic: Cena's vulvais helemaal niet zo erg gezwollen... Ze loopt zo enorm te mutsen (of is het dan vulvaen?) de hele dag. Arm beest! Kan ik daar nog wat tegen doen?
![]()
Daar kun je straks niet meer omheen.
Tenminste, als Hera loops is dan verliest ze voor de loopsheid behoorlijk wat haar (overal maar vooral bij haar kont/vulva), nou en dan gaat die vulva opzwellen.... geen gezicht. maar ja. :N:
- Moos
- Zeer actief
Hahaha, nou dat had ik ook altijd zo begrepen hoor, en ook gezien van andere tevenestelle schreef:haha wacht maar!!Moos schreef:Ah, een medestander; voor wat betreft die niet zo gezwollen vulva dan; die van Vera kan ik ook amper verschil in ontdekkenSannePP schreef:
![]()
Daar kun je straks niet meer omheen.![]()
Tenminste, als Hera loops is dan verliest ze voor de loopsheid behoorlijk wat haar (overal maar vooral bij haar kont/vulva), nou en dan gaat die vulva opzwellen.... geen gezicht. maar ja. :N:
Maar vooralsnog zie ik er bar weinig aan, ik wacht het rustig af

-
estelle
Ha, en dan loopt Hera ook altijd zo lekker met dat kontje 'wiebel wiebel' ... En dan loop ik daar achter. Normaal kijk ik dan altijd naareen strak bespierd kontje maar tijdens die loopsheid kan ik niet om die vulva heen.Moos schreef:Hahaha, nou dat had ik ook altijd zo begrepen hoor, en ook gezien van andere tevenestelle schreef:haha wacht maar!!Moos schreef:Ah, een medestander; voor wat betreft die niet zo gezwollen vulva dan; die van Vera kan ik ook amper verschil in ontdekkenSannePP schreef:
![]()
Daar kun je straks niet meer omheen.![]()
Tenminste, als Hera loops is dan verliest ze voor de loopsheid behoorlijk wat haar (overal maar vooral bij haar kont/vulva), nou en dan gaat die vulva opzwellen.... geen gezicht. maar ja. :N:![]()
Maar vooralsnog zie ik er bar weinig aan, ik wacht het rustig af
- Moos
- Zeer actief
Apekontjeestelle schreef:
Ha, en dan loopt Hera ook altijd zo lekker met dat kontje 'wiebel wiebel' ... En dan loop ik daar achter. Normaal kijk ik dan altijd naareen strak bespierd kontje maar tijdens die loopsheid kan ik niet om die vulva heen.![]()
Ik vond Vera vandaag wel met haar kontje schudden als ze liep, maar dat kan ook verbeelding geweest zijn

-
estelle
Welnee, Vera is alvast de reuen wakker aan het maken.Moos schreef:Apekontjeestelle schreef:
Ha, en dan loopt Hera ook altijd zo lekker met dat kontje 'wiebel wiebel' ... En dan loop ik daar achter. Normaal kijk ik dan altijd naareen strak bespierd kontje maar tijdens die loopsheid kan ik niet om die vulva heen.![]()
![]()
Ik vond Vera vandaag wel met haar kontje schudden als ze liep, maar dat kan ook verbeelding geweest zijn
- Moos
- Zeer actief
We kwamen vanmiddag een intacte reu tegen (ik heb netjes de baas gewaarschuwd hoor haha), aangelijnd in de wijk, en daar keek ze niet eens naar. De baas begroeten dat deed ze, en toen liep ze weer doorestelle schreef:Welnee, Vera is alvast de reuen wakker aan het maken.Moos schreef:Apekontjeestelle schreef:
![]()

- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- pammetje
- Zeer actief
nou bente dr loopsheid zit er weer aan te komen denk ik
dr muts (ja zo noemen wij dat hier
) begint al wat dikker te worden
en bente is denk ik weer apart
want die gooit nu haar staart al aan de kant als je over haar kontje aait
dr muts (ja zo noemen wij dat hier
en bente is denk ik weer apart
want die gooit nu haar staart al aan de kant als je over haar kontje aait

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
ik denk dat je echt naar je teefje moet kijken
hier 1 teef die keurig om de 6maanden 3 weken loops is, maar zich vanaf dag 3 tot dag 18 of zo gewoon laat dekken :N:
de andere teef volgt de eerste teef, is mooi 5 weken loops en laat pas reuen toe vanaf week 2,5, dus ongeveer dag 18 of zo
voor de reuen is het hier een ramp, want die hebben dus 8 weken last van hun hormonen en ik last van hun gejoel
hier 1 teef die keurig om de 6maanden 3 weken loops is, maar zich vanaf dag 3 tot dag 18 of zo gewoon laat dekken :N:
de andere teef volgt de eerste teef, is mooi 5 weken loops en laat pas reuen toe vanaf week 2,5, dus ongeveer dag 18 of zo
voor de reuen is het hier een ramp, want die hebben dus 8 weken last van hun hormonen en ik last van hun gejoel
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
- bernersennenfan
- Zeer actief
- Contacteer:
Je bent niet de enige, ik irriteer mij daar ook aan..moeders doen dit ook wel is als ze bellen voor hun baby/peuter; ze heeft jeuk aan haar doos :N: ( ik ben doktersassistente)Langhaar schreef:Een mutsjeeen doos
![]()
dat heet gewoon een vagina, ook bij een hond.
Ik ben een beetje allergisch voor zulke woorden.
Tik van mij.
ik corrigeer ze dan netjes
Of het nou kinderen of honden zijn; hier blijft het vagina
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007

-
Remina
- Zeer actief
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Hoi collega......bernersennenfan schreef:Je bent niet de enige, ik irriteer mij daar ook aan..moeders doen dit ook wel is als ze bellen voor hun baby/peuter; ze heeft jeuk aan haar doos :N: ( ik ben doktersassistente)ik corrigeer ze dan netjesLanghaar schreef:Een mutsjeeen doos
![]()
Tik van mij.![]()

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
- bernersennenfan
- Zeer actief
- Contacteer:
je begrijpt wrs precies wat ik bedoelLanghaar schreef:Hoi collega......bernersennenfan schreef:Je bent niet de enige, ik irriteer mij daar ook aan..moeders doen dit ook wel is als ze bellen voor hun baby/peuter; ze heeft jeuk aan haar doos :N: ( ik ben doktersassistente)ik corrigeer ze dan netjesLanghaar schreef:Een mutsjeeen doos
![]()
Tik van mij.![]()
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007