Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
solesitatie pag 6
Moderator: moderatorteam
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
- herejede
- Zeer actief
- Rossi
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- herejede
- Zeer actief
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 1
Jammer Twinkel (Desiré) ..... ik mocht jouw reacties graag lezen, het bracht vaak het relativeringsvermogen van mensen weer naar boven.
Ik heb niet gereageerd in de betreffende topics en het was beter geweest als anderen dat ook niet gedaan hadden, dan was dit nooit zo ge-escaleerd en had jij w.s. dit besluit niet genomen.
Ik heb niet gereageerd in de betreffende topics en het was beter geweest als anderen dat ook niet gedaan hadden, dan was dit nooit zo ge-escaleerd en had jij w.s. dit besluit niet genomen.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Twink ik vind jou de leukste mod en je moet gewoon blijven
Ik moet altijd heel erg lachen om jou, zoals al eerder gezegd kun jij met je leuke opmerkingen de boel een hele andere draai geven.
Ik wil bijna zeggen als jij weg gaat ga ik ook weg maar er is geen ander forum waar ik me kan aanmelden dus je moet gewoon blijven
Ik moet altijd heel erg lachen om jou, zoals al eerder gezegd kun jij met je leuke opmerkingen de boel een hele andere draai geven.
Ik wil bijna zeggen als jij weg gaat ga ik ook weg maar er is geen ander forum waar ik me kan aanmelden dus je moet gewoon blijven
-
Murphy
- Zeer actief
- Joy C
- Zeer actief
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Dit is niet sentimenteel hoor, het is gewoon waar.
Jij kunt met een rake opmerking vaak de angel uit een vechttopic halen en dat heb ik andere modjes nog nooit met zoveel humor zien doen.
Dus als dat wegvalt doordat jij niet meer modereert wordt het forum toch anders
Jij kunt met een rake opmerking vaak de angel uit een vechttopic halen en dat heb ik andere modjes nog nooit met zoveel humor zien doen.
Dus als dat wegvalt doordat jij niet meer modereert wordt het forum toch anders

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Gollum
- Zeer actief
Jawel, maar sommigen van ons kennen het hondenforum niet zonder jou.twinkeltje schreef:sommige maken het wel erg hoor voor mij was HF altijd al HF en na mij zal dat echt niet veranderen wel lief bedoeld maar we moeten niet te sentimenteel gaan doen hoor
En jij geeft wel de leuke sjeu er aan vind ik.
- Gollum
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
Wil ik me graag bij aansluitenNanna schreef:Ik vind ook dat je moet blijven, niemand kan zo heerlijk relativerend reageren als jij. Wat mij betreft ben jij het BM (beste modje).twinkeltje schreef:sommige maken het wel erg hoor voor mij was HF altijd al HF en na mij zal dat echt niet veranderen wel lief bedoeld maar we moeten niet te sentimenteel gaan doen hoor
Dus slaap er nog es een nachtje over en dan zien we je morgen, de scepter zwaaiend over de ongecontroleerde horde, weer graag terug

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Ik zou niet weten waarom iemand het jou persoonlijk zou moeten kwalijk nemen dat je Twink 'weggejaagd' zou hebben.mercedes2803 schreef:En nu gaan we krijgen of Desi zich nog gaat bedenken en of Hilje nu zelf maar opstapt omdat ik die goorlap ben die Twinkel weggejaagd heeft uit het modteam....
Ik ga bedanken voor dat welles-nietse spelletje, BIJ VOORBAAT al want hier heb ik dus helemaal geen trek in...
Dus ik trek me hier nu uit terug, mensen kunnen bij vragen pb-en en als iedereen het erover eens is dat ik op moet rotten dan hoor ik het wel, dan tief ik met een paar dagen wel op...dan kan Twinkel weer aantreden als moderator en heeft niemand het nog over akkefietjes uit het verleden en heeft iedereen zijn zin en moge duidelijk zijn dat als je het maar flink hoog opspeelt je je zin wel krijgt
Volgens mij trek jij een boetekleed aan die je niet past (en je ook door niemand aangemeten is).
Tenminste, in mijn opinie.
-
estelle
Ik wil mij daar ook bij aansluiten.Moos schreef:Wil ik me graag bij aansluitenNanna schreef:Ik vind ook dat je moet blijven, niemand kan zo heerlijk relativerend reageren als jij. Wat mij betreft ben jij het BM (beste modje).twinkeltje schreef:sommige maken het wel erg hoor voor mij was HF altijd al HF en na mij zal dat echt niet veranderen wel lief bedoeld maar we moeten niet te sentimenteel gaan doen hoor
Dus slaap er nog es een nachtje over en dan zien we je morgen, de scepter zwaaiend over de ongecontroleerde horde, weer graag terug![]()
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- beppie
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
en ik sluit me hierbij aan....massam schreef:dees. ik wil me graag bij cloris aansluiten. ik vind het heel erg dat je gaat en de deur staat open...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- beppie
- Zeer actief
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
nope helaas....beppie schreef:Kunnen jullie haar niet vastbinden zo dat ze blijftmalinois schreef:en ik sluit me hierbij aan....massam schreef:dees. ik wil me graag bij cloris aansluiten. ik vind het heel erg dat je gaat en de deur staat open...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- linda
- Zeer actief
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
kijk jawel wel doentwinkeltje schreef:sommige maken het wel erg hoor voor mij was HF altijd al HF en na mij zal dat echt niet veranderen wel lief bedoeld maar we moeten niet te sentimenteel gaan doen hoor
gewoon blijven desi
ik zal je missen
dat is jou kunst en dat moet blijven
Fenneke en Baloe

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Nou, da's mooi kut (als ik het zo even mag verwoorden).
Jemig Twink, net jij hebt de gave om met een gekke rake opmerking de boel weer eens te verhelderen.
Bah!! Ik vind het niet zo'n aardige beslissing van je
(maar wel dank je wel voor je jarenlange inzet en ik hoop dat je je nog bedenkt.. al kan ik het zeker ook weer begrijpen).
Jemig Twink, net jij hebt de gave om met een gekke rake opmerking de boel weer eens te verhelderen.
Bah!! Ik vind het niet zo'n aardige beslissing van je
(maar wel dank je wel voor je jarenlange inzet en ik hoop dat je je nog bedenkt.. al kan ik het zeker ook weer begrijpen).