samantha! schreef:
Het kan dat de foto onduidelijk is hoor, maar ik zie op de laatste foto geen ribben, ruggegraat of heupbotten ofzo uitsteken.
Als dat niet het geval was, was ze naar mijn idee ook niet te mager hoor.
Of het mooi is is wat anders (ik vind het wel mooi), maar dat is gewoon haar bouw dan.
Het ligt natuurlijk ook aan wat je zelf te mager vindt, niet alleen aan bouw

Ik vind persoonlijk het ook te magertjes als je een hele erge ingevallen achterkant hebt zeg maar of als je de ribben ziet van een (vrij kortharige) hond als hij zich omdraait ofzo. Ik weet dat heel veel mensen dat bij veel rassen prima vinden hoor, en dat mag natuurlijk ook, ik wil niemand voor het hoofd stoten!

Maar voor mij persoonlijk mag er dan wel net even iets aan.
Vera heeft ook even gehad dat je een achterste rib zag als ze draaide in de bochten. Ze heeft op haar flanken niet erg veel, of een erg dikke, vacht, (en zeker toen niet, want ze verhaarde toen als een gek

) dus echt mager was ze dan ook weer niet, maar ik vind dat wel net even te, persoonlijk. Nu zit er een kilootje of 1.5 meer aan, en dat vind ik persoonlijk prettiger. Dan nog is haar bouw gewoon niet enorm breed, maar dat betekent voor mij niet dat ze dan ook super schraal moet zijn

Je kan nu haar ribben voelen met (hele) zachte druk, en dat vind ik, persoonlijk dus, genoeg.