Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bloedlijnen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
Aantal honden: 2

bloedlijnen

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

Ik ben eigenlijk bijna wel elke dag op bloedlijnen.nl aan het kijken naar de lijnen die in liz zitten allemaal aan het uitzoeken.
Nu kreeg ik de opmerking dat het vreemd was en waar het nou goed voor was..
Grotedeels weet ik over het algemeen wel wat er in de lijnen zit..
Maar diegene vond dat je het alleen maar moest gaan uitzoeken als je van plan was om een nest te nemen..

Ben ik nou gewoon vreemd dat ik me bezig houd met de lijnen of?? :denken:

Ook kreeg ik de vraag of er in de toekomst een nest met haar komt..
Daar kan ik nu nog helemaal geen antwoord opgeven(mijn droom is wel om ooit een eigen kennel te hebben maar toch) daar houd ik me nu niet eens mee bezig en heb dus ook gezegt dat ik daar de komende 2jr niet eens over na wil denken..
Ook dat vond meneer dus heeeeeeel vreemd.. :denken:
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Ik vind het niet vreemd. Ik werk mee aan een database bij de Cardigan (momenteel een beetje op een laag pitje van mijn kant, maar toch) en heb helemaal geen plannen meer om te gaan fokken.
Gewoon lekker op bloedlijnen blijven neuzen.
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Nee hoor, ligt er gewoon aan waar je interesses liggen! Ik vind het ook super om Nilo's lijnen uit te pluizen, inclusief fotos, nakomelingen, gezondheidsuitslagen, showuitslagen etc etc. Gewoon puur nieuwsgierigheid! Leuk toch :mrgreen:
Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

Het is zeker interesant om te doen, en voor mij is het ook weer iets van bijleren..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
Sylvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sylvia »

Ik vind het ook niet vreemd hoor.
Maar ja, is het bij mij een uit de hand gelopen hobby geworden inmiddels de laatste 4 jaar :mrgreen: En heb ik meer verzameld dan alleen de bloedlijnen achter onze hondjes :wink:
Groetjes Sylvia
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ik doe dat ook, ik ken vrijwel alle lijnen van mijn rassen.
Niks mis mee toch?

Gewoon lekker blijven neuzen.
Wie niet bij wil leren heeft een beperkte blik op de wereld, zeg ik altijd maar ;)
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

ik kijk zeker niet elke dag op bloedlijnen :N: heb wel wat beters te doen... en ook niet 'zomaar'... ik kijk er naar als ik een hond zie waar ik de lijnen van wil weten of een bepaalde combi idd.
Is niks mis mee om je te verdiepen in bloedlijnen...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Heb ik ook bij Chello en Hera gedaan. Ook al die foto's van voorouders uitgeprint e.d.
Iemand bij ons op de club toen der tijd had een mooie poster gemaakt met een foto van zijn hond in het midden en daar omheen dan de hele stamboom tot helemaal aan het begin van de eerste bekende duitseherder honden. Dat was echt schitterend gedaan en dat wilde ik ook.... maar ja, nog steeds niet begonnen.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

estelle schreef:Heb ik ook bij Chello en Hera gedaan. Ook al die foto's van voorouders uitgeprint e.d.
Iemand bij ons op de club toen der tijd had een mooie poster gemaakt met een foto van zijn hond in het midden en daar omheen dan de hele stamboom tot helemaal aan het begin van de eerste bekende duitseherder honden. Dat was echt schitterend gedaan en dat wilde ik ook.... maar ja, nog steeds niet begonnen.
hahaha heb ooit een begin gemaakt bij Xena maar ben er halverwege mee opgehouden... er klopt toch geen drol meer van na een x-aantal generaties dus heeft weinig nut.... :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”