maar hij wil wel naar binnen
nu ligt hij achter mij bij de computer
t is wel raar maar ook weer zo vertrouwd
hij is heel anders dan Amos maar wel heel lief
slechte foto's maar goed dit is Buster --zijn het nog niet helemaal over de naam eens

gisteren hebben we hem uit rotterdam opgehaald--jeetje wat een eind rijden
hij is afgestaan aan het asiel door vrienden van vrienden van de eigenaar die vervolgens afstand deed
we zijn eerst gaan wandelen met begeleider nou dat was een puinhoop
hij wilde niets
toen een hele poos met hem gespeeld in de kantine, hij vond alles best wat ik ook deed en haalde steeds het piepertje weer op
ik kon aan zijn staart trekken, hem op de grond leggen, lekker zijn buik kriebelen alles was best
mensen konden binnen komen dan blaft hij even maar er was duidelijk te zien wie hij wel of niet kende die werden uitgebreid begroet
daarna ben ik samen met een vrijwilliger die hem elk weekend uitliet gaan wandelen
eigenlijk ging dit bovenverwachting goed ik had wel iets contact en hij liep op plekken waar hij nog nooit was geweest
kortom eigenlijk al een heel andere hond
de vrijwilliger stond er erg van te kijken want toen hij er mee liep was het dus niet goed
hij zou ook niet tegen auto rijden kunnen nou meneer zat de hele reis --3 uur-- rustig achterin en ging regelmatig liggen
we hebben hem 1 keer laten plassen en hij dook zo de auto weer in
na de eerste nacht
het gaat gewoon goed
gisteravond weer een heel eind het nacht rondje gelopen en daarna gewoon in de bench gedaan met wat lekkers
dat kon hij niet volgens het asiel maar hij liep er zo in en ging heel lekker liggen
t was zelfs zo dat bé nog wat wilde veranderen en het deurtje open deed hij bleef liggen
wij zijn gewoon naar bed gegaan na 2en hoorde ik hem wat janken en ben ik naar beneden gegaan en toen toen hij stil was en lekker lag heb ik het deurtje opengedaan en ben op de bank verder gaan slapen
geen enkel punt hij sliep ook
net weer een heel eind gewandeld en toen weer in de bench met wat lekkers en ben ik gaan douchen --geen probleem , meneer lag nog lekker
buiten is hij wel gestrest --hij snuffelt totaal niet--maar loopt heerlijk te waaien met zijn staart en voor mij uit
hij trekt wel enorm maar dat gaat straks vast ook goed komen
een jonge reu uit de buurt tegen gekomen en die vond hij heel leuk uitdagen en boksen
ik heb hem nog niet los want buiten heeft hij totaal geen aandacht voor mij dus dat vind ik nog eng
tot zover dus geen klachten
nou ja één dan

TARAK