Het is vooral ook leuk omdat Osa er nu wel op haar manier op in gaat, ook al hoeft het uitlaten voor haar niet meer zo, kennelijk vind ze dit toch nog altijd wel erg leuk
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat een feest
Moderator: moderatorteam
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Wat een feest
Als wij gegeten hebben is het altijd quality time voor de hondjes, dan mag Ben altijd even op schoot en krijgt Osa een uitgebreide kroelsessie ( niet dat ze dat anders niet krijgt hoor
) maar dan is het ook altijd feest tussen de honden. Het begint er meestal mee dat Osa gek gaat doen op de vloer ( rollen en brommen ) en dat triggert Ben zo erg, dat hij als een razende rondjes gaat rennen, en steeds speelse hapbewegingen maakt naar Osa, zij reageert daarop door te gaan blaffen en wat rond te hupsen. Dat vind Ben helemaal het einde, vervolgens gaat hij als een idioot rondjes rennen door het huis, en dan staat Osa hem steeds een beetje beteuterd aan te kijken
En na een paar minuten is alles weer uitgerend, geblaft en gehupseld, dan is de rust weer wedergekeerd. Maar het is altijd een feest om dat mee te maken
Het is vooral ook leuk omdat Osa er nu wel op haar manier op in gaat, ook al hoeft het uitlaten voor haar niet meer zo, kennelijk vind ze dit toch nog altijd wel erg leuk
Ik hoop nog een aantal jaren van dit tafereeltje te kunnen genieten, want het is echt een feest
Sorry moest het even kwijt
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
- Cato
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Aantal honden: 1