Moderator: moderatorteam
Ja precies, bij mij gaan de gedachten dezelfde kant op.marian* schreef:Om de een of andere reden doen dit soort dingen me vaak Hier aan denken.
Zo ongeveer dus:Ellen. schreef:Alleen de handjes boven het kampvuur? Nee aan een stok worden gebonden en volledig boven het kampvuur worden gehouden.Bika schreef:Gewoon zelf even met de handjes in dat kampvuur houden.
Dan voelen ze precies wat die kleine puppies ook voelden.
Nee walgelijke kinderen en ouders.
Een kind dat geen psychische afwijking heeft en naar beste kunnen wordt opgevoed door ouders die respect tonen voor al wat leeft, doet dit soort dingen niet.Frenk schreef:Mocht mijn kind in de toekomst ooit gepakt worden voor zoiets, dan sta ik geloof ik niet voor mezelf in.
Dat wil dan nog niet zeggen dat je ze dan maar levend moet opbranden he. Ik heb een hekel aan kalkoenen maar voor ik die in m'n oven gooi ben ik zeker dat het al dood is hoorS@ndr@ schreef: maar verschrikkelijk blijft het natuurlijk, en voor mensen die van honden houden is het ook helemaal niet voor te stellen, maar niet iedereen houdt van dieren van jongs af aan, zommige mensen gaan ze nooit leuk vinden, en hebben er zelfs ronduit een hekel aan