Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kinderen roosteren puppies
Moderator: moderatorteam
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- gizmo
- Zeer actief
-
Aphraell
- Zeer actief
ja idd...ouders aansprakelijk stellen... ergens is er iets niet goed gegaan met het empathie gevoel van die kinderen..
Kan me niet voorstellen dat mijn zoon zoiets in zijn hoofd zou halen... maar mocht ik erachter komen dat ie zelfs maar een muis zou mishandelen dan was ie goed de pineut kan ik je vertellen ...
Kan me niet voorstellen dat mijn zoon zoiets in zijn hoofd zou halen... maar mocht ik erachter komen dat ie zelfs maar een muis zou mishandelen dan was ie goed de pineut kan ik je vertellen ...
-
miekmiek
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Afschuwelijk.Wat moet dat later worden?
Gisteren was er op de ARD een bericht over een volwassen persoon die een kat in een oven had gestopt die stond voor te verwarmen om een pizza op te warmen
Van zo'n figuur kan ik me voorstellen dat die vroeger ook dieren zo heeft mishandeld(hij was trouwens al een paar keer veroordeeld geweest voor geweldsdelicten jegens mensen).De kat heeft het-zwaargewond-overleefd dankzij ingrijpen van iemand anders die net op tijd terug kwam.
Gisteren was er op de ARD een bericht over een volwassen persoon die een kat in een oven had gestopt die stond voor te verwarmen om een pizza op te warmen
Van zo'n figuur kan ik me voorstellen dat die vroeger ook dieren zo heeft mishandeld(hij was trouwens al een paar keer veroordeeld geweest voor geweldsdelicten jegens mensen).De kat heeft het-zwaargewond-overleefd dankzij ingrijpen van iemand anders die net op tijd terug kwam.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
- Senta
- Zeer actief
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Om de een of andere reden doen dit soort dingen me vaak Hier aan denken.
Wat zou er van deze jongens terecht zijn gekomen?
Wat zou er van deze jongens terecht zijn gekomen?

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- iones
- Zeer actief
Ik had die kinderen ongelukkig geschopt als ik ze betrapt had. Maar ik vraag me af hoe serieus ze dit nemen. GAan ze die kinderen nu ook echt opsporen en aanpakken?
Ik vind het zo jammer dat je alleen zo'n bericht te lezen krijgt maar nooit meer een vervolg verneemt.
Ik vind het zo jammer dat je alleen zo'n bericht te lezen krijgt maar nooit meer een vervolg verneemt.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
youknow
- Vaste gebruiker
- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ja precies, bij mij gaan de gedachten dezelfde kant op.marian* schreef:Om de een of andere reden doen dit soort dingen me vaak Hier aan denken.
Ik denk toch echt dat een kind dat dat doet ernstig sociaal en emotioneel gestoord is. Of dat uitlsuitend aan milieu te danken is, vraag ik me eerlijk gezegd af.

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
-
bike
- Zeer actief
-
S@ndr@
- Zeer actief
B is hun uberhaupt ooit wel geleerd dat hondjes levende, voelende , lieve wezentjes zijn, sommig kinderen krijgen dat gewoon niet mee van huisuit, en hebben die emotie ook helemaal niet volgens mij, en het lijken er steeds meer te worden.
maar verschrikkelijk blijft het natuurlijk, en voor mensen die van honden houden is het ook helemaal niet voor te stellen, maar niet iedereen houdt van dieren van jongs af aan, zommige mensen gaan ze nooit leuk vinden, en hebben er zelfs ronduit een hekel aan
- Bika
- Actief
- Mijn ras(sen): 3 Whippets
- Contacteer:
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
- Bika
- Actief
- Mijn ras(sen): 3 Whippets
- Contacteer:
Zo ongeveer dus:Ellen. schreef:Alleen de handjes boven het kampvuur? Nee aan een stok worden gebonden en volledig boven het kampvuur worden gehouden.Bika schreef:Gewoon zelf even met de handjes in dat kampvuur houden.
Dan voelen ze precies wat die kleine puppies ook voelden.
Nee walgelijke kinderen en ouders.

Als je blijft kijken waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen.
Iedereen fijne Feestdagen toegewenst

Iedereen fijne Feestdagen toegewenst

- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Hanneke2
- Zeer actief
Een kind dat geen psychische afwijking heeft en naar beste kunnen wordt opgevoed door ouders die respect tonen voor al wat leeft, doet dit soort dingen niet.Frenk schreef:Mocht mijn kind in de toekomst ooit gepakt worden voor zoiets, dan sta ik geloof ik niet voor mezelf in.
Je hebt niet alles in de hand, en mijn kinders hebben heel wat uitgevreten en herhaaldelijk gevochten met leeftijdsgenootjes, maar iets dat weerloos is bewust pijn doen... dat zou niet in ze opkomen, en dat is in mijn ogen echt een kwestie van het goeie voorbeeld geven en empathie en beschermingsdrang stimuleren. En dat gaat helemaal vanzelf als je een beetje hart in je lijf hebt.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
Rhiannon
- Zeer actief
Ik durf niet te klikken, ze hebben geluk dat ik daar niet liep
Ik sta dan niet voor mezelf in, ik heb zelf een zoon van 7 die zou zoiets niet in zijn hoofd halen.
Die van mij heeft al vanaf zijn geboorte dieren om zich heen en weet dat hij liefdevol moet omgaan met dieren.
Ik kan al van verre ruiken uit wat voor milieu die koters komen Hier ben ik het niet mee eens, in alle lagen van de bevolking kunnen dat soort kinderen zitten.
Een alleenstaande moeder die zuipt en een uitkering heeft kan misschien wel haar kind bij gebracht hebben dat dieren de enige zijn die je wel kan vertrouwen ....terwijl mevrouw van huppelenpup tot tralala haar kind leert dat het normaal is dat je bv je paard afslaat met een zweep ...
Je weet het niet.
Ik sta dan niet voor mezelf in, ik heb zelf een zoon van 7 die zou zoiets niet in zijn hoofd halen.
Die van mij heeft al vanaf zijn geboorte dieren om zich heen en weet dat hij liefdevol moet omgaan met dieren.
Ik kan al van verre ruiken uit wat voor milieu die koters komen Hier ben ik het niet mee eens, in alle lagen van de bevolking kunnen dat soort kinderen zitten.
Een alleenstaande moeder die zuipt en een uitkering heeft kan misschien wel haar kind bij gebracht hebben dat dieren de enige zijn die je wel kan vertrouwen ....terwijl mevrouw van huppelenpup tot tralala haar kind leert dat het normaal is dat je bv je paard afslaat met een zweep ...
Je weet het niet.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Jakkes.. Echt gruwelijk!
Hoezo wij twee hebben een heerlijke onbezorgde liefdevolle jeugd gehad waar we goed en stabiel zijn opgevoed..
Kom op hee, puppies! Dat kan niet eens in je hoofd opkomen lijkt mij! Dat lúkt niet eens hier!
Als ze dit al doen bij pups, wat doen ze dan wel niet bij mensen. Heb het wikipedia verhaal gelezen, gruwelijk! Een kleuter ontvoeren en dan schoppen omdat het om zijn mama roept? Tss.. Afschieten die mensen!
Het zijn beesten die dieren mishandelen.
Hoezo wij twee hebben een heerlijke onbezorgde liefdevolle jeugd gehad waar we goed en stabiel zijn opgevoed..
Kom op hee, puppies! Dat kan niet eens in je hoofd opkomen lijkt mij! Dat lúkt niet eens hier!
Als ze dit al doen bij pups, wat doen ze dan wel niet bij mensen. Heb het wikipedia verhaal gelezen, gruwelijk! Een kleuter ontvoeren en dan schoppen omdat het om zijn mama roept? Tss.. Afschieten die mensen!
Het zijn beesten die dieren mishandelen.
-
xliiesje
- geregistreerd lid
- Contacteer:
-
Gos
- Zeer actief
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Dat wil dan nog niet zeggen dat je ze dan maar levend moet opbranden he. Ik heb een hekel aan kalkoenen maar voor ik die in m'n oven gooi ben ik zeker dat het al dood is hoorS@ndr@ schreef: maar verschrikkelijk blijft het natuurlijk, en voor mensen die van honden houden is het ook helemaal niet voor te stellen, maar niet iedereen houdt van dieren van jongs af aan, zommige mensen gaan ze nooit leuk vinden, en hebben er zelfs ronduit een hekel aan
Maarja, hoe komen ze idd op het idee?
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

TARAK