Vandaag durfde ik het toch weer aan omdat degene waar ik heen ging heel relaxed is en veel ruimte om het huis heeft, dus hondjes mee en het ging prima! Ze hebben lekker door de tuin gesjeesd en Kiba heeft niet gegromd naar die vriendin! Hij kwam zelfs naar haar toe en snuffelde en was daarbij redelijk ontspannen. Alleen 1x toen ze een onverwachte beweging maakte en ik net wat verder weg stond heeft hij naar haar geblaft maar hij hield daar ook gelijk mee op toen ik hem riep.
Aaien hebben we nog maar niet gedaan maar we hadden allebei het idee dat het wel gekund had. Maar ja we doen het maar langzaamaan, 1 stap tegelijk.
Ze heeft hem wel wat lekkers gegeven maar dan op de grond laten vallen, niet uit de hand.
Alleen toen haar man thuiskwam heb ik hem even vastgehouden want dat vond ie niks (trillen met staart tussen de poten en grommen) maar ik kon hem wel laten zitten en al vrij snel afleiden met worst en hij kalmeerde toen ook weer langzaam.
Uiteindelijk heeft ie lekker aan mijn voeten liggen maffen.
Ragyo was ook helemaal in zijn nopjes want die mocht op schoot en heeft door het aangelegen weiland kunnen struinen.
Fijn is dit zeg, er komt nog wel een moment dat ik 2 relaxte hondjes heb