Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden allebei mee op visite geweest!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Honden allebei mee op visite geweest!

Ongelezen bericht door Ragyo »

Ragyo en Kiba zijn vandaag voor de tweede keer samen mee op visite geweest. De eerste keer was geen succes omdat Kiba iedereen de stuipen op het lijf joeg met zijn gegrom en geblaf (en voor hem was het dus ook alleen maar stress). Ragyo is juist gewend overal heen te gaan, die vindt het alleen maar leuk.

Vandaag durfde ik het toch weer aan omdat degene waar ik heen ging heel relaxed is en veel ruimte om het huis heeft, dus hondjes mee en het ging prima! Ze hebben lekker door de tuin gesjeesd en Kiba heeft niet gegromd naar die vriendin! Hij kwam zelfs naar haar toe en snuffelde en was daarbij redelijk ontspannen. Alleen 1x toen ze een onverwachte beweging maakte en ik net wat verder weg stond heeft hij naar haar geblaft maar hij hield daar ook gelijk mee op toen ik hem riep.
Aaien hebben we nog maar niet gedaan maar we hadden allebei het idee dat het wel gekund had. Maar ja we doen het maar langzaamaan, 1 stap tegelijk.
Ze heeft hem wel wat lekkers gegeven maar dan op de grond laten vallen, niet uit de hand.

Alleen toen haar man thuiskwam heb ik hem even vastgehouden want dat vond ie niks (trillen met staart tussen de poten en grommen) maar ik kon hem wel laten zitten en al vrij snel afleiden met worst en hij kalmeerde toen ook weer langzaam.
Uiteindelijk heeft ie lekker aan mijn voeten liggen maffen.

Ragyo was ook helemaal in zijn nopjes want die mocht op schoot en heeft door het aangelegen weiland kunnen struinen.

Fijn is dit zeg, er komt nog wel een moment dat ik 2 relaxte hondjes heb :cheer:
Afbeelding
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Je bent alweer een stap verder :ok:
Het gaat toch best snel!
Er komt een dag dat je er niet eens meer bij na denkt als je op bezoek gaat :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragyo »

ranetje schreef:Je bent alweer een stap verder :ok:
Het gaat toch best snel!
Er komt een dag dat je er niet eens meer bij na denkt als je op bezoek gaat :wink:
dat zal nog wel even duren denk ik :wink: maar wie weet!
en inderdaad er gaan nu al bepaalde dingen goed waarvan ik dacht dat komt pas als ie hier een half jaar of een jaar is...
kan wel merken ook dat ik al veel van Ragyo heb geleerd, als Kiba mijn 1e hond was geweest dan was het niet goed gekomen waarschijnlijk.
ik zoek wel goed uit wat ik wanneer doe, mensen/situaties die te druk zijn ofzo daar neem ik hem nog niet mee naar toe.

ah maar ik word hier echt zo happy van he dit soort stapjes elke keer :cheer:
Afbeelding
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Ragyo schreef:
Het gaat toch best snel!
en inderdaad er gaan nu al bepaalde dingen goed waarvan ik dacht dat komt pas als ie hier een half jaar of een jaar is...
kan wel merken ook dat ik al veel van Ragyo heb geleerd, als Kiba mijn 1e hond was geweest dan was het niet goed gekomen waarschijnlijk.
ik zoek wel goed uit wat ik wanneer doe, mensen/situaties die te druk zijn ofzo daar neem ik hem nog niet mee naar toe.

Dat kan ik me heel goed voorstellen :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

ranetje schreef:
Ragyo schreef:
Het gaat toch best snel!

Dat kan ik me heel goed voorstellen :wink:
Heerlijk meid! Altijd mooi om vooruitgang te zien bij je maatjes :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”