Een vochtig doekja daarintegen, zit binnen 1 dag vol met zo'n 11 milioen bacterie culturen.
Maar zo'n hond is niet praktisch op het aanrecht.

Moderator: moderatorteam

Rezza schreef:Oei, dan zal ik toch beter op de sint bernard letten als ik mijn fiets weer aan het maken ben..
..ik vindt hem al steeds zo stil vanachter naar mij toe sluipen..

maart schreef:Aan fax geef ik nooit een zoen, dat is vragen om een gebroken neus ofzo :N:

Marjoleine schreef:maart schreef:Aan fax geef ik nooit een zoen, dat is vragen om een gebroken neus ofzo :N:![]()
![]()
En toch houdt ie van je

Joyce schreef:Veel mensen gebruiken hun vaatdoekje gemiddeld twee weken lang.

Ik lees Rezza anders graag. Veel liever dat dan een spuit-elfje dat zich wil profileren door even op een ander af te geven.madred schreef:Hier worden ook vaak kusjes gegeven op haar hoofd, kusjes krijgen liefst alleen op m'n neus ofzo, liever niet op m'n mond....
Oh, enne Rezza.... de helft van je bijdrages zijn niet te volgen (althans niet voor mij....)

vindn ik ook erg leuk (bij teven dan :N: )dorien83 schreef: en wat ik super leuk vind om te doen zijn van die buik kussen met extra veel geluid dan kijkt ze me aan of ik gek ben geworden erug grappig

Weet je wat het is, op een gegeven moment moet je gewoon voor jezelf de keuze maken om óf iedere keer rekening te houden met hoe anderen het liefste lezen, óf om gewoon maar te schrijven zoals jij dat het gemakkelijkst vindt.christo schreef:Ik lees Rezza anders graag. Veel liever dat dan een spuit-elfje dat zich wil profileren door even op een ander af te geven.madred schreef:Hier worden ook vaak kusjes gegeven op haar hoofd, kusjes krijgen liefst alleen op m'n neus ofzo, liever niet op m'n mond....
Oh, enne Rezza.... de helft van je bijdrages zijn niet te volgen (althans niet voor mij....)
nou hier wordt onderling wat afgelebberd hoor. alles wordt gewassen, oren, bek, lippen, ogen, vacht, piemels, dozen, noem het maar.Rezza schreef:Ik zie het trouwens niet extreem veel terug bij honden onderling.![]()
Sommige honden die ik ken willen er helemaal niks van hebben.
Dat is op zich wel makkelijk maar het is wel een beetje saai als ze braaf blijven liggen als je ze aait.

HAHAHA en heb je ook klompen?Hutsje schreef:oh ja hoor, vooral op die dikke lippen van kief. ze zoenen ook allemaal graag terug en dat kunnen ze ook op commando. en ja, ik woon ook op het platteland en ik voer rauw :N:
.