Iedereen die in de prijzen is gevallen: van harte gefeliciteerd!!!
Wij zijn ook weer thuis, met een doodmoe maar blij hondje.
Hij was te jong om mee te mogen doen, maar als bezoeker ging het ook prima. Eerst vond hij het enorm druk en overweldigend, maar nadat we even rustig ergens zijn gaan zitten, had hij de smaak te pakken en heeft hij vrolijk overal aan gesnuffeld. Hij vond het alleen raar dat er bijna geen hondjes met hem wilden spelen!
En toen kwam de verrassing: 'kijk, zo zou Magic zijn papa er ongeveer uit zien' - wijzend naar een bepaalde hond. 'Oh wacht, dat IS Magic zijn papa!!!'

.
Het was voor ons de eerste keer wat we zijn papa in het echt zagen, en waren toch wel erg gecharmeerd van hem. Na het maken van wat kiekjes van vader en zoon, en nog wat spelen met elkaar, was het hondje te moe om nog naar de uitgang gelopen. Ik heb hem maar gedragen.
Zo, nu hebben we de kunst afgekeken, volgend jaar winnen we die handel gewoon

.
Ik vond het zelf trouwens ook enorm leuk om eens mee te maken, en vond het vooral heel veel gezelliger en 'vriendelijker' dan verwacht. Ik had namelijk gedacht dat het veel competitiever zou zijn, dat mensen elkaar niets zouden gunnen enzo, maar dat heb ik totaal niet opgemerkt hier.
Oh en volgens mij heb ik Tapas zien lopen, als ze tenminste nog echt pupformaat is. Of anders was er een hele leuke andere laekense pup

.