Ik kreeg er wat bij de entree van de Winner...Moet wel zeggen ik stond er al zeer vroegScooby schreef:Waar KRIJG jij zakjes dan?labberdebab schreef: Als, met nadruk op als, een van de jongens op de stoep poept dan ruim ik het netjes op. Je krijgt niet voor niks zakjes...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Door de stront naar de Winner
Moderator: moderatorteam
- labberdebab
- Actief
- Contacteer:
Re: Door de stront naar de Winner
- labberdebab
- Actief
- Contacteer:
Ik heb t toen gezien in Belgie dat ze met een poepzuiger rond reden...*Evie* schreef: Waar was het dat die mannen op een karretje rond reden en de poep opzogen??
Miss ook wel buitenland hoor, maar dat was ideaal, nergens lag meer wat (van de mensen die niks opruimde)
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Beetje vreemd dat ze alleen de mensen die zeer vroeg aanwezig waren een aantal zakjes hebben gegeven. Ik was ook niet heel laat, maar heb echt nergens gezien dat ze zakjes aan het uitdelen waren.labberdebab schreef:Ik kreeg er wat bij de entree van de Winner...Moet wel zeggen ik stond er al zeer vroegScooby schreef:Waar KRIJG jij zakjes dan?labberdebab schreef: Als, met nadruk op als, een van de jongens op de stoep poept dan ruim ik het netjes op. Je krijgt niet voor niks zakjes...
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
lianne05
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
Tsja ik snap ook echt niet dat mensen de honden maar overal laten schijten, mijn hond zou het zonder gegronde reden (Ziek zijn) echt nooit op tegels/stoep/beton of whatever doen...
Heb meerdere malen op de winner zitten denken aan de mensen die het na het evenement allemaal moeten opruimen, dan zie ik ze weer lopen met een emmer met zaagsel...Vies werkje
Ik vond het ook een kliederboel, en ook al dat plas...
Heb meerdere malen op de winner zitten denken aan de mensen die het na het evenement allemaal moeten opruimen, dan zie ik ze weer lopen met een emmer met zaagsel...Vies werkje
Ik vond het ook een kliederboel, en ook al dat plas...
Groetjes Lianne
- labberdebab
- Actief
- Contacteer:
Ja sorry zie het als vreemd maar ik kreeg toch echt zwarte zakjes. Ik stond in de meest linker rij...
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik geloof je wel, alleen ik heb dus niets gekregen en dat vind ik dan wel raar (en ik stond ook in de meest linker rijlabberdebab schreef:Ja sorry zie het als vreemd maar ik kreeg toch echt zwarte zakjes. Ik stond in de meest linker rij...
Groetjes, Karen
- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
Toen wij kwamen waren ze wel aan het uitdelen. Niet bij de uitlaatplaats nee.Scooby schreef:
Ik heb geen zakje gehad, hoor? En ook niet gezien dat ze die aan het uitdelen waren.
Maar goed; aan zo'n zakje heb je natuurlijk niets als je hond in de parkeergarage of voor de RAI poept.
En ik vind dat als je naar zoiets gaat je sowieso zelf poepzakjes mee moet nemen, want er kan dus inderdaad zoiets gebeuren als poepen in de garage.

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat ben ik helemaal met je eens!Joera schreef: En ik vind dat als je naar zoiets gaat je sowieso zelf poepzakjes mee moet nemen, want er kan dus inderdaad zoiets gebeuren als poepen in de garage.
Groetjes, Karen
- fleurie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder
- Aantal honden: 3
Het is mij ook weleens opgevallen bij shows, al die poep overal, je zou je bijna schamen dat je hondenmens bent.

- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Nu ben ik niet naar de Rai geweest maar een tijdje terug wel naar Zwolle (de Ijsselhallen), daar werd alles wat men zelf niet opruimde binnen opgeruimd door jongelui die rondliepen met vegers en dweilen.
Ik vind het heel normaal dat je de troep opruimt, ik heb er ook een hekel aan dat hier op straat regelmatig hondenpoep ligt terwijl er om de 100 meter een speciale poepopruimbak staat.
(dat nog los van de opruimplicht die je hebt)
Ik vind het heel normaal dat je de troep opruimt, ik heb er ook een hekel aan dat hier op straat regelmatig hondenpoep ligt terwijl er om de 100 meter een speciale poepopruimbak staat.
En de groeten van de mannen 

-
S@ndr@
- Zeer actief
hebben dat soort mensen er nu zelf geen erg in
hoe erg kan et izjn om even de rotzooi achter je op te ruimen 
-
chrico
- Zeer actief
Eigenlijk wel vreemd want er stonden echt hele stapels dozen met zakjes, ze zijn denk ik gestopt met uidelen of zo toen het drukker werd.Scooby schreef:Ook bij de uitlaatplaats heb ik geen poepzakje gehad?!chrico schreef:Wij waren erg vroeg, was nog redelijk rustig en kregen gewoon 6 zakken bij binnenkomstook bij de uitlaatplaats waar wij stonden kregen we netjes elke keer weer een zak van een vriendelijke oudere heer.
Bij de uitlaatplaats die het dichtst bij ons was (ook bij jou dus
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik zag wel mensen zaagsel over drollen heen scheppen en daarna opruimen met een poepschep.labberdebab schreef:Ik heb t toen gezien in Belgie dat ze met een poepzuiger rond reden...*Evie* schreef: Waar was het dat die mannen op een karretje rond reden en de poep opzogen??
Miss ook wel buitenland hoor, maar dat was ideaal, nergens lag meer wat (van de mensen die niks opruimde)
Op sommige plekken lag het helemaal vol met zaagsel.
Magic is pas 14 weken oud, maar die heeft het heeeel netjes opgehouden. Ook al waren we er maar een uurtje, ik vind het knap!
Wij hebben trouwens geen poepzakje gezien, maar wij kwamen pas rond 2 uur 's middags aan, toen stond er vrijwel niemand meer bij de ingang.

Iedere dag feest!
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Zoals op elke show lijkt het wel weer erger dan de show ervoor. En mensen ruimen de 'ongelukjes' ook gewoon niet op. Ik vind het ronduit smerig om te laten liggen. Ik wil zelf ook niet in de poep van een andere hond staat, dus ik gun een ander het ook niet om in de poep van mijn hond te staan. Als ze een drol draaien, dan ruimen wij die gewoon op. Pepita kwam ook uit de auto en hoppa poepen, terwijl ze nog uitgebreid uit gewas van te voren. Op de uitlaatplaatsen is het te vies om te wezen, het enigste wat ik daar doe is roken. 

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb ze ook niet gehad maar ze waren er wel. Ze zaten tussen de grendel van de nooddeurScooby schreef:Ook bij de uitlaatplaats heb ik geen poepzakje gehad?!chrico schreef:Wij waren erg vroeg, was nog redelijk rustig en kregen gewoon 6 zakken bij binnenkomstook bij de uitlaatplaats waar wij stonden kregen we netjes elke keer weer een zak van een vriendelijke oudere heer.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
Sita
- Zeer actief
Toen wij binnenkwamen om half elf, kreeg je ook een poepzakje als je met een bezoekende hond kwam. En bij de uitlaatplaats heb ik ze wel zien liggen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Toen ik met Nilo richting uitlaatplaats liep werd mij ook een zakje aangeboden maar ik had zelf ook. Ook toen hij het dus in het gangpad deed, er kwam meteen iemand aan met een zakje. Maar ik vind het een te groot risico om zelf niets mee te nemen dus ik heb ze nooit nodig 
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Zou het nou echt zó veel moeite zijn om zelf opruimspul mee te nemen en te gebruiken dan? 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
chrico
- Zeer actief
Blijkbaar is daar geen ruimte meer voor. Heb je gezien wat de meeste meeslepenmarian* schreef:Zou het nou echt zó veel moeite zijn om zelf opruimspul mee te nemen en te gebruiken dan?
Ik heb gewoon altijd poepzakjes in mijn tas, of ik nu een hond bij me heb of niet
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
chrico schreef:Blijkbaar is daar geen ruimte meer voor. Heb je gezien wat de meeste meeslepenmarian* schreef:Zou het nou echt zó veel moeite zijn om zelf opruimspul mee te nemen en te gebruiken dan?![]()
Ik heb gewoon altijd poepzakjes in mijn tas, of ik nu een hond bij me heb of niet
Ja,sommigen nemen hun halve huishouden mee geloof ik dus kunnen daar best nog wel poepzakjes bij

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, in Zwolle is dat super goed geregeld!Reny schreef:Nu ben ik niet naar de Rai geweest maar een tijdje terug wel naar Zwolle (de Ijsselhallen), daar werd alles wat men zelf niet opruimde binnen opgeruimd door jongelui die rondliepen met vegers en dweilen.
![]()
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou, je gaat het bijna denken...?!marian* schreef:Zou het nou echt zó veel moeite zijn om zelf opruimspul mee te nemen en te gebruiken dan?
Groetjes, Karen
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik vind het opmerkelijk dat er zoveel poep lag, maar niemand van hier een drolletje heeft laten liggen.
Of zijn de hondenforummensen allemaal zo braaf?

Iedere dag feest!
- Heidi T
- Actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij
Magic schreef:Ik vind het opmerkelijk dat er zoveel poep lag, maar niemand van hier een drolletje heeft laten liggen.![]()
De mensen die het niet opruimen reageren hier natuurlijk niet op, wat ik best snap, maar waarschijnlijk leren ze er ook niks van.
Groetjes Heidi
Aukje Fenna Út it suden

Aukje Fenna Út it suden

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Op Crufts-waar toch ook aardig wat honden kwamen-ben ik geen drol tegen gekomen.Binnen niet althans(en ongelukjes werden heel snel opgeruimd) en buiten waren er volgens mij voldoende mogelijkheden om honden uit te laten.
Nou was ik alleen bezoeker,dus wie weet hebben exposanten het daar anders ervaren
Nou was ik alleen bezoeker,dus wie weet hebben exposanten het daar anders ervaren

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Nee, ik vond het daar ook uiterst schoon moet ik zeggen.marian* schreef:Op Crufts-waar toch ook aardig wat honden kwamen-ben ik geen drol tegen gekomen.Binnen niet althans(en ongelukjes werden heel snel opgeruimd) en buiten waren er volgens mij voldoende mogelijkheden om honden uit te laten.
Maar nu vind ik zowiezo de Engelsen (op shows) wat meer sophistocated dan de Hollanders.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Niet alleen op shows.LongFields schreef: Maar nu vind ik zowiezo de Engelsen (op shows) wat meer sophistocated dan de Hollanders.
Groetjes, Karen
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Mwah,als je zag hoe mensen ook dáár rotzooi van zich af gooien....zelfs in de bus.Scooby schreef:Niet alleen op shows.LongFields schreef: Maar nu vind ik zowiezo de Engelsen (op shows) wat meer sophistocated dan de Hollanders.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Niet op het voetbalveld in ieder geval.Scooby schreef:Niet alleen op shows.LongFields schreef: Maar nu vind ik zowiezo de Engelsen (op shows) wat meer sophistocated dan de Hollanders.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
En op vakantie ook niet.LongFields schreef:Niet op het voetbalveld in ieder geval.Scooby schreef:Niet alleen op shows.LongFields schreef: Maar nu vind ik zowiezo de Engelsen (op shows) wat meer sophistocated dan de Hollanders.