Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

"clickerschool" omgeving Emmen

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

*Jolanda*

"clickerschool" omgeving Emmen

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

Ik heb een klein beginnetje gemaakt met het clickeren en Timber pakt het vooral heel erg goed op en is er nu al achter dat het hem meer opleverd om bij mij te blijven bij het wandelen ipv ver weg te gaan snuffelen. En haalt zijn hele truckendoos uit de kast om maar het gewenste gedrag te laten zien. En dus uiteindelijk die C&B te krijgen.

Maar ik wil het graag verder uit bouwen en graag met beide honden (wel apart uiteraard)

Echter ben ik op zoek naar een hondenschool die eventueel lessen clickeren geeft.
Ik ben al lid van KCGNON en daar mag je best alle vormen trainen met behulp van de clicker maar voorzover ik door heb geven ze daar geen clickertraining. Dus echt ondersteunen van het hoe correct aan te leren. Wie weet waar ik hier in de omgeving ermee terecht kan. Want ik merk nu al dat sowieso Timber het erg leuk vind maar Magic nog wat terughoudend erover is (die is ook al een stuk ouder en iets minder leergierig maar ik weet zeker dat als ze de bedoeling eenmaal door heeft het erg leuk gaat vinden)
janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: "clickerschool" omgeving Emmen

Ongelezen bericht door janinca2002 »

school van Marian Servaas, 2e exloermond, effe google
Jan
Afbeelding
*Jolanda*

janinca2002 schreef:school van Marian Servaas, 2e exloermond, effe google
het staat niet op de site dat ze ook clickertraining geven. En de basis en gevorderen cursus gewone gehoorzaamheid heb ik al doorlopen met beide honden.
*Jolanda*

Weet niemand dan iets?

nou ja heb nu KCGNON maar gemaild met de vraag of hun een clickertraining willen gaan geven.
cindy1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door cindy1986 »

Ik geef les bij de KC G.N.O.N. en ik clicker zelf ook met mijn honden. Er is twee keer sprake van geweest dat er een clickertraining zou worden gegeven door een andere instructeur, maar vanwege te weinig animo is dit niet doorgegaan.
Ik heb weleens cursisten aangeraden te beginnen met clickertraining en probeer ze daarin dan ook zoveel mogelijk te ondersteunen. Helaas kan ik niet bij meerdere cursisten op hetzelfde moment zien of de timing altijd goed is, maar natuurlijk kan er wel uitgelegd worden hoe het principe werkt en ondersteuning gegeven worden. Ik zou jezelf opgeven voor de A-cursus en dan aangeven dat je ook begeleiding wilt bij de clickertraining, dus bij een instructeur wil die ook d.m.v. clickertraining zijn honden traint.
Afbeelding
*Jolanda*

cindy1986 schreef:Ik geef les bij de KC G.N.O.N. en ik clicker zelf ook met mijn honden. Er is twee keer sprake van geweest dat er een clickertraining zou worden gegeven door een andere instructeur, maar vanwege te weinig animo is dit niet doorgegaan.
Ik heb weleens cursisten aangeraden te beginnen met clickertraining en probeer ze daarin dan ook zoveel mogelijk te ondersteunen. Helaas kan ik niet bij meerdere cursisten op hetzelfde moment zien of de timing altijd goed is, maar natuurlijk kan er wel uitgelegd worden hoe het principe werkt en ondersteuning gegeven worden. Ik zou jezelf opgeven voor de A-cursus en dan aangeven dat je ook begeleiding wilt bij de clickertraining, dus bij een instructeur wil die ook d.m.v. clickertraining zijn honden traint.
Ik heb dik 2 weken terug ook een email gestuurd met de vraag of dit gegeven kon worden bij jullie alleen erg jammer nog steeds geen antwoord op gekregen.
Ik ben nu maar eerst zelf verder gegaan en zie wel waar het strand. Helaas kan ik wegens plotselinge ziekte op het werk niet meer een extra vaste avond vrij hebben om te trainen met de honden bij kcgnon.
Het is jammer maar niet anders ik blijf dus aan de hand van boeken en internet met de hondjes aan het trainen en zeker timber pakt het perfect op.
Maar toch bedankt !!!
Minna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse herder, mechelse herder, hollandse smoushond
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Minna »

Ik weet niet als reclame maken mag (zo niet dan mag het bericht gewist worden) maar ik geef wel clickertraining lessen en workshops op mijn hondenschool en bij mensen thuis en op andere locaties, ik doe zelf nu jaar of 15 clickertraining binnen sport (agility en dogdance), opvoeding en gedragsadvies, en ik gebruik alle verschillende methodes die met de clicker te doen zijn, dus niet alleen shapen of alleen luren.
Als je interesse hebt kan je mij pb-en.
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”