Ik heb je vp in de verte gezien en de jp een heel klein stukje.
Super gelopen hoor!!!
Het waren lastige parcoursen vandaag bij Martin en bij Ronald pfff.....

Moderator: moderatorteam
Helaas voor Caja werd het vreten weggegevenZoek stok! schreef:
Caja: zit er ook wat te vreten bij?
Makkelijk was het inderdaad niet vandaag.SimoneA schreef:JOEPIE!!!!![]()
Nogmaals gefeliciteerd!
Ik heb je vp in de verte gezien en de jp een heel klein stukje.
Super gelopen hoor!!!
Het waren lastige parcoursen vandaag bij Martin en bij Ronald pfff.....
Die hingen aan het raam in hilversum.SimoneA schreef:Marije, waar haal je de comp standen vandaaan?
Bij LHB staan ze niet en ook niet bij nimble...
thanx
marye schreef:Helaas voor Caja werd het vreten weggegevenZoek stok! schreef:
Caja: zit er ook wat te vreten bij?
Daarvoor in de plaats heb ik viskoekjes voor haar gekocht, zo goedZoek stok! schreef:marye schreef:Helaas voor Caja werd het vreten weggegevenZoek stok! schreef:
Caja: zit er ook wat te vreten bij?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Ik let natuurlijk wel op de rechten van Cajamarye schreef: Daarvoor in de plaats heb ik viskoekjes voor haar gekocht, zo goed
En ze heeft ook pannenkoek met stroop gehad, dus ze kreeg niks te kort vandaag!Zoek stok! schreef:Ja. Ik let natuurlijk wel op de rechten van Cajamarye schreef: Daarvoor in de plaats heb ik viskoekjes voor haar gekocht, zo goed
Snik snik, ik sta er niet bij...._Do_ schreef: Zie net dat Leen zijn foot's ook al online heeft.
Jou heb ik al gevonden (en Roef), nu mijzelf nog
http://92.254.124.178/gallery/aug15agil ... nd?page=31" onclick="window.open(this.href);return false;
Heel herkenbaar en niet om over te lachenZoek stok! schreef:
Woef Nanda ik snap het niet, wat woef wil je nou woef woef
Hij was 3e.LongFields schreef:Leuke overwinningsfoto's Marye!
Ik zie nog een bekende met zijn Groenendaeler staan, was hij tweede op het VP?
Het is wel om over te lachen, Roef is lief en schattig als ze dat doetbennie schreef:Heel herkenbaar en niet om over te lachenZoek stok! schreef:
Woef Nanda ik snap het niet, wat woef wil je nou woef woef.
Hoewel Kaya geen strafblafrondjes om mee heen heeft lopen rennen tijdens mijn gepruts op het VP, dus we gaan vooruit
Ik geloof alleen dat Nanda er minder blij mee is :N:Zoek stok! schreef:Het is wel om over te lachen, Roef is lief en schattig als ze dat doetbennie schreef:Heel herkenbaar en niet om over te lachenZoek stok! schreef:
Woef Nanda ik snap het niet, wat woef wil je nou woef woef.
Hoewel Kaya geen strafblafrondjes om mee heen heeft lopen rennen tijdens mijn gepruts op het VP, dus we gaan vooruit