Shima schreef:Als we dan allemaal een speldje met "HF" op doen, dan weten we wie van het HondenForum is

Iemand nog een afgerichte IPO/KNPV hond? Mijn ex is er ook.
Moderator: moderatorteam
Shima schreef:Als we dan allemaal een speldje met "HF" op doen, dan weten we wie van het HondenForum is
Nee, nou zou ze het wel kunnen, hangt zo in je arm als je het laat...LéonieHonden schreef:Shima schreef:Als we dan allemaal een speldje met "HF" op doen, dan weten we wie van het HondenForum is![]()
Ha, leukScooby schreef:Ja, ga er heen met Yana. Ze staat dan nog net in de Tussenklasse. De doggen zijn op zaterdag.
En op zondag heb we ons (drie andere leden van de KC Brummen en ik met Yana) ingeschreven voor de wedstrijd: Beste KC van Nederland! Dat wordt een soort Natte Neuzen Show van vroeger, dus dan moeten jullie uiteraard allemaal komen kijken!
Och heb niet veel eisen: bijten en loslaten is geen pré._Do_ schreef:Nee, nou zou ze het wel kunnen, hangt zo in je arm als je het laat...LéonieHonden schreef:Shima schreef:Als we dan allemaal een speldje met "HF" op doen, dan weten we wie van het HondenForum is![]()
Jacan schreef:Ik schrijf Sandy in voor deze show, het moet een goeie keurmeester zijn die de collie's keurt
Gezellig!Machie schreef:Ik kom kijken hoe Nolan het gaat doen daar![]()
Dus de zondag
Leuk!shanty schreef:Ohjaa ik heb net besloten dat ik ook mee ga met Sjaak. Ik moet natuurlijk Nolan en neefje wel steunen haha.
Ik ben geen fan hoor!LéonieHonden schreef: Leuk!Nolan gaat sowieso winnen als het aan het aantal fans lag.
shanty schreef:Ohjaa ik heb net besloten dat ik ook mee ga met Sjaak. Ik moet natuurlijk Nolan en neefje wel steunen haha.
Daarom mag manon er mee lopen, als t dan fout gaat...Machie schreef:Ik ben geen fan hoor!LéonieHonden schreef: Leuk!Nolan gaat sowieso winnen als het aan het aantal fans lag.
Ik kom natuurlijk kijken hoe nolan af gaat om daarna sjaak uit te lachen![]()
(geintje he)
Nou .. Ome sjakie .. Vind dat vast wel goedsjaak-k schreef:shanty schreef:Ohjaa ik heb net besloten dat ik ook mee ga met Sjaak. Ik moet natuurlijk Nolan en neefje wel steunen haha.![]()
En wat denkt sjaak daar van?
Er gaat helemaal niets fout. Jullie komen maar mooi allemaal foto's maken van Nolan in de ereringsjaak-k schreef:Daarom mag manon er mee lopen, als t dan fout gaat...Machie schreef:Ik ben geen fan hoor!LéonieHonden schreef: Leuk!Nolan gaat sowieso winnen als het aan het aantal fans lag.
Ik kom natuurlijk kijken hoe nolan af gaat om daarna sjaak uit te lachen![]()
(geintje he)
Je gaat er al vanuit dat je beste pup wordt? Je hebt wel concurrentie hoorMaeve schreef:Er gaat helemaal niets fout. Jullie komen maar mooi allemaal foto's maken van Nolan in de erering
Sandy doet mee in de babyklas, ik loop zelf niet met haar, ik maak de foto'sHilde schreef:Jacan schreef:Ik schrijf Sandy in voor deze show, het moet een goeie keurmeester zijn die de collie's keurt