Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Help een labrador die misschien onnodig wordt afgemaakt.

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

iones
Zeer actief

Re: Help een labrador die misschien onnodig wordt afgemaakt.

Ongelezen bericht door iones »

SiberischeHuskyinfo schreef:
sjaak-k schreef:En denk je dat zo'n dier in een asiel beter af is?
Een goed asiel bijvoorbeeld Den Bosch zorgen ontzettend goed voor de dieren, heb er zelf een tijd meegelopen. Ik weet 100% zeker als je hem naar zon asiel brengt dat er een goed tehuis voor gevonden word.
In Noordbroek in almelo ook.
Ik denk dat de hond daar wel een kans zou hebben. En er zitten heus wel vaker honden met een dergelijk karakter.
Cybergirlie schreef:Toch best triest hoor, dat zo'n da dat dan doet.
Lijkt mij dat zo'n da meer om geld geeft dan een levend wezen, ieuwk.
Klopt. Maar het stikt van zulke dierenartsen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Naima »

Ik vind dat hij iets heel ongelukkigs uitstraalt :ugh: Hopelijk vindt hij een baas die hem weer op t rechte pad krijgt.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
senna en odin
Zeer actief

Ongelezen bericht door senna en odin »

Ik vind em idd ook erg ongelukkig uit zijn ogen kijken.....droevig :ugh:

En sorry hoor maar mijn hond liet zich ook niet zomaar iets afpakken. Dat hebben we eruit gekregen door te gaan ruilen. Ik jouw botje, jij een lekker stukje kaas. En toen ie in de gaten kreeg dat ik het wel afpakte maar dat ie het weer terug kreeg.....voila. Ik kan nu zelfs zijn voerbak terwijl hij staat te eten wegpakken. Bij beide honden overigens.
Mijn punt: als het een goede gedragstherapeut was geweest had ie zat foefjes gehad om dit soort dingen af te leren. Want zoals ik het lees is het probleem dat ie bijt als ze dingen afpakken.....

Hoop echt dat het beestje snel een fijn huisje heeft. Desnoods het asiel waar ze wat met hem doen!!
Groetjes Belinda
Afbeelding
carolien
Actief
Mijn ras(sen): kr chihuahua, kr jack russ, mix van....??
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door carolien »

advertentie bestaat niet meer :(
Chera, Quincy R.I.P. Blaize 22-8-11- (6 jaar)
Afbeelding
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

carolien schreef:advertentie bestaat niet meer :(
Waarom :( ???

Misschien is de hond inmiddels wel opgehaald en of hebben ze hem toch naar het asiel gebracht :19:

Ik snap mensen niet die dit soort advertenties zoeken hoor :roll: Wat is het nut en waarom doe je jezelf dat aan? Als je MP afzoekt vindt je 1001 van dit soort advertenties. Zielig voor de honden. Treurig dat dergelijke mensen hun hond dumpen. Maar als je daadwerkelijk zo begaan bent met zo'n hond dat je wilt dat hij/zij daar weggaat voor het afgespoten wordt haal je de hond met een smoes op bind em smorgens vlak voor het openen van het asiel aan het hek en klaar.

Die gaan de hond toch echt niet zo snel "afspuiten" als de betreffende eigenaar zegt te willen doen.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

smoekie schreef:

Misschien is de hond inmiddels wel opgehaald en of hebben ze hem toch naar het asiel gebracht :19:

Ik snap mensen niet die dit soort advertenties zoeken hoor :roll: Wat is het nut en waarom doe je jezelf dat aan? Als je MP afzoekt vindt je 1001 van dit soort advertenties. Zielig voor de honden. Treurig dat dergelijke mensen hun hond dumpen. Maar als je daadwerkelijk zo begaan bent met zo'n hond dat je wilt dat hij/zij daar weggaat voor het afgespoten wordt haal je de hond met een smoes op bind em smorgens vlak voor het openen van het asiel aan het hek en klaar.

Die gaan de hond toch echt niet zo snel "afspuiten" als de betreffende eigenaar zegt te willen doen.
inderdaad dat bedoelde ik nou ook....
iedereen loopt een beetje zielig te doen over die hond.. maar onder tussen word ie neit opgehaald... :19:
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

Idd.

T zal wel aan mij liggen hoor, maar heb met dit soort topics altijd een beetje het gevoel van "kijk mij eens begaan zijn met" maar meer dan wat woorden in een topic zijn het naar mijn mening 9 van de 10x niet :19: Een beetje de barmhartige samaritaan uithangen dmv wat woorden op internet maar thats it. Daarna wordt er op het kruisje in het hoekje van het beeldscherm geklikt en gaat men weer over tot de orde van de dag. Tot zover het "medelijden" :wink:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
carolien
Actief
Mijn ras(sen): kr chihuahua, kr jack russ, mix van....??
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door carolien »

smoekie schreef:

.
dat zou dan heel mooi wezen :ok:
Chera, Quincy R.I.P. Blaize 22-8-11- (6 jaar)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”