Ik zie op de site dat als je voor 22 sept. inschrijft en betaald dat het goedkoper is, dan als je later betaald. Geld dat ook voor de puppy's ? Ik kan dat er namelijk niet uit opmaken..
http://www.winnershow.nl/
Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Hou je er ook rekening mee dat parkeren 15 euro isnathalie schreef:Maakt me niet zoveel uit dat het wat duurder is (is 9,50 duurder dan Bleiswijk). Het is een mooie ervaring en ik wil er toch naar toe!
En je bij Sjakie Swart geen drankje onder de 2 Euro krijgt en het toiletbezoek ook afgerekend moet wordenMirri schreef:Nanna schreef:Hou je er ook rekening mee dat parkeren 15 euro isnathalie schreef:Maakt me niet zoveel uit dat het wat duurder is (is 9,50 duurder dan Bleiswijk). Het is een mooie ervaring en ik wil er toch naar toe!
Ja hoor! En dat ik er van Oosterhout bij Breda naar Amsterdam voor moet rijden en ook weer terug enz...Nanna schreef:Hou je er ook rekening mee dat parkeren 15 euro isnathalie schreef:Maakt me niet zoveel uit dat het wat duurder is (is 9,50 duurder dan Bleiswijk). Het is een mooie ervaring en ik wil er toch naar toe!
En je bij Sjakie Swart geen drankje onder de 2 Euro krijgt en het toiletbezoek ook afgerekend moet worden[/quote]aragoleon schreef:Mirri schreef:Hou je er ook rekening mee dat parkeren 15 euro is
Nanna schreef:Hou je er ook rekening mee dat parkeren 15 euro isnathalie schreef:Maakt me niet zoveel uit dat het wat duurder is (is 9,50 duurder dan Bleiswijk). Het is een mooie ervaring en ik wil er toch naar toe!
Precies!Trinand schreef:Als je het geld er voor over hebt zou ik het wel doen.
Beste pup op de winner is toch heel wat, en een hele goede ervaring zo`n drukke show.
Gewoon leuk zo`n show.
Ik heb net toch maar ingeschreven :N:YvetteJ schreef:Ik zit ook net te kijken, dacht nog ff snel inschrijven... Maar als ik Kori en Arno mee wil nemen (wel zo gezellig) dan kom ik met een extra hond en extra persoon op 76,50Das toch ff slikken...
![]()
Ga er nog een uurtje of wat over nadenken.
Hebben jullie de extra persoon opgegeven of niet? En wordt dat erg streng gecontroleerd?
waar parkeer je dan??? Ook ik bin zuunig hahaTara schreef:Dit jaar wilden er een paar mensen met een door mij gefokte hond heen, en een daarvan heb ik beloofd te zullen voorbrengen.
Ik heb dus besloten om ook dit jaar weer in te schrijven, en ach... het is ook wel weer gezellig!![]()
Een beetje netwerken, beetje shoppen...
Het is voor mij iets meer dan een half uur rijden denk ik, en daarbij is het ook een beetje traditie.
Meestal pool ik car met iemand, en dan parkeren we de auto een eindje verderop waar het vrij parkeren is.
Dat ik daar dan een stukje verder voor moet lopen heb ik er graag voor over, ons ben zuunig tenslotte!
nathalie schreef:Ik zit te twijfelen of ik Ushi inschrijf op de Winner. Ze staat dan in de puppy klasse nog, dus kan niks winnen (als ze dat al zou kunne), behalve een berg ervaring.
Ik zie op de site dat als je voor 22 sept. inschrijft en betaald dat het goedkoper is, dan als je later betaald. Geld dat ook voor de puppy's ? Ik kan dat er namelijk niet uit opmaken..
http://www.winnershow.nl/
Res. CAC is volgens mij gewoon een kwart punt, telt niet dubbel dusNawosh schreef:Hoe zit dat eigenlijk, het CAC telt dubbel maar geldt dat ook voor het res. CAC?