Hahaha ! Ik moest even terug kijken wat jullie nu bedoelden . Als je snel kijkt lijkt het idd wel zo ,ja.Tiny schreef:Zat even zohoe kom jij opeens aan twee lange vlechten
![]()
![]()

Maxi vindt het heel even leuk en dan heeft ie zoiets van : doe nu Gijssie maar weer hoor.Sanne!! schreef:
MJ Ik hoef bniks te zeggen je weet dat ik het helemaal geweldig vind! Knappe Gijs!
En als Gijsje even geen zin heeft kun je makkelijk met Maxi! Ik vind dat zon leuke hond he. Ik weet nog toen ik het net op het forum was dat ik je heb gepbt over wat voor kruising dat was want ik vond hem zo mooi![]()

Maar ik trek hem er elke keer wel even bij...zo eventjes vindt Maxi best grappig of tijdens wandelingen.

Ja,mooie vent is het hè ?! 9 alweer..kerel wordt ook goed grijs om zijn snoet. Maar da's uiterlijk vertoon. Verder is het nog steeds dezelfde hieperdepiep gup als dat we hem haalden 7 jaar geleden.

Zou nog strakker moeten hè...soms lukt dat , maar vaak loopt ie toch wat verder weg van me om naar me te kunnen kijken.shanty schreef:Zo volgen gaat al stukken beter he !
Het commando kent ie idd, als ik mijn benen zo doe gaat ie eigenlijk ook al automatisch zonder stem maar van het weekend gezien dat Brigitte het zo aanleert dat ze de hond leidt en beloont wanneer ie met zijn koppie bij je knie is. Die draai dus al gemaakt heeft. Ik ben begonnen met belonen gelijk bij het insteken.Ik zou met door je handen op je rug doen want ik denk dathij het op het commando wel kan. Onbewust lijd je hem toch met je handen.
Nu bedacht ik dat als ik het weer even opnieuw oppak met met handen leidend hij dus meer gaat 'kronkelen' met het het 'door' en dus ook wat meer de snelheid er in komt ? Dus echt weer van voor af beginnen met leiden ?Of luistert het niet zo nauw ?
Als het een stom idee van me is ; zeggen hoor.

Haha, ja..ze kijken echt af. Maxi stond hier in de huiskamer toen ook van : heyhey, kijk MJ ! Dat kan ik ook ! Kom op met dat koekie !En die Maxi !! mooi is dat he ze kunnen het wel echt afkijken want bobbie kon geen door die heeft een paar keer mazzel naa gedaan en ineens kon ie het !
Ik heb de grootste lol en zij ook.Leuk he even met zn allen domme oefeningetjes doen