Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oefenen met Gijsje dogdance

Moderator: moderatorteam

MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Oefenen met Gijsje dogdance

Ongelezen bericht door MJ »

Tiny schreef:Zat even zo :80: hoe kom jij opeens aan twee lange vlechten :denken: :mrgreen:
Hahaha ! Ik moest even terug kijken wat jullie nu bedoelden . Als je snel kijkt lijkt het idd wel zo ,ja. :mrgreen:
Sanne!! schreef:

MJ Ik hoef bniks te zeggen je weet dat ik het helemaal geweldig vind! Knappe Gijs!
En als Gijsje even geen zin heeft kun je makkelijk met Maxi! Ik vind dat zon leuke hond he. Ik weet nog toen ik het net op het forum was dat ik je heb gepbt over wat voor kruising dat was want ik vond hem zo mooi :I:
Maxi vindt het heel even leuk en dan heeft ie zoiets van : doe nu Gijssie maar weer hoor. :pffff: :F:
Maar ik trek hem er elke keer wel even bij...zo eventjes vindt Maxi best grappig of tijdens wandelingen. :wink:
Ja,mooie vent is het hè ?! 9 alweer..kerel wordt ook goed grijs om zijn snoet. Maar da's uiterlijk vertoon. Verder is het nog steeds dezelfde hieperdepiep gup als dat we hem haalden 7 jaar geleden. :wink:
shanty schreef:Zo volgen gaat al stukken beter he !
Zou nog strakker moeten hè...soms lukt dat , maar vaak loopt ie toch wat verder weg van me om naar me te kunnen kijken.
Ik zou met door je handen op je rug doen want ik denk dathij het op het commando wel kan. Onbewust lijd je hem toch met je handen.
Het commando kent ie idd, als ik mijn benen zo doe gaat ie eigenlijk ook al automatisch zonder stem maar van het weekend gezien dat Brigitte het zo aanleert dat ze de hond leidt en beloont wanneer ie met zijn koppie bij je knie is. Die draai dus al gemaakt heeft. Ik ben begonnen met belonen gelijk bij het insteken.
Nu bedacht ik dat als ik het weer even opnieuw oppak met met handen leidend hij dus meer gaat 'kronkelen' met het het 'door' en dus ook wat meer de snelheid er in komt ? Dus echt weer van voor af beginnen met leiden ?Of luistert het niet zo nauw ?
Als het een stom idee van me is ; zeggen hoor. :F:
En die Maxi !! mooi is dat he ze kunnen het wel echt afkijken want bobbie kon geen door die heeft een paar keer mazzel naa gedaan en ineens kon ie het !
Haha, ja..ze kijken echt af. Maxi stond hier in de huiskamer toen ook van : heyhey, kijk MJ ! Dat kan ik ook ! Kom op met dat koekie ! :smile:
Leuk he even met zn allen domme oefeningetjes doen
Ik heb de grootste lol en zij ook. :lol1:
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Oefenen met Gijsje,filmpje 3 pag 2

Ongelezen bericht door MJ »

Sanne!! schreef:
Kijk Gijsje zo moet het.
Maar wel wat blijer kijken hoor :jank:
Afbeelding
Gijsje kijkt net zo verdrietig als Zazou . :jank:
Hij jumpt er ook een stuk sneller af als dat ie er op komt . :smile:
Ik denk dat ik hem misschien ook wat te lang heb, hij gaat dan ook ,als ie er even op blijft, gelijk over in de zit.
Ik zal hem morgen even mee nemen naar les en de trainster er naar laten kijken. :mrgreen:
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Re: Oefenen met Gijsje dogdance

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Ik heb ook het idee dat die van mij te groot is.
Maja meneer Wijdbeens is dan heel breed en dan weer niet maarja...
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Plaats reactie

Terug naar “Dogdance en Frisbee”