Waarom is dat logischMa-Rianne schreef:Als je iets verder leest op het PFF blijkt dat "Dax" (Forumnaam) die zegt de hond gevonden te hebben al op 7 september de RDE begint af te kraken, omdat ze een rechtzaak zijn begonnen over de hond.
Lijkt mij dus een logische reactie dat je een adoptieaanvraag, die op 13 september verstuurd wordt niet meer in behandelig neemt, aangezien je dan al een week voor rotte vis bent uitgemaakt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Douce,moet terug van de rechter!!!
Moderator: moderatorteam
-
chrico
- Zeer actief
Re: Douce,moet terug van de rechter!!!
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
De logica ontgaat mij hier ook vanchrico schreef:Waarom is dat logischMa-Rianne schreef:Als je iets verder leest op het PFF blijkt dat "Dax" (Forumnaam) die zegt de hond gevonden te hebben al op 7 september de RDE begint af te kraken, omdat ze een rechtzaak zijn begonnen over de hond.
Lijkt mij dus een logische reactie dat je een adoptieaanvraag, die op 13 september verstuurd wordt niet meer in behandelig neemt, aangezien je dan al een week voor rotte vis bent uitgemaakt.Waarom is het logisch dat degene waar de hond naar toe is gegaan afgerekend word op wat de vinder meld?

-
chrico
- Zeer actief
Jij geeft geen antwoord dus ik bedenk wat. Is toch niets mis mee? Doe jij toch ook, van alles bedenken of niet?marianca schreef:Angst??Tjonge,een kleutergroepje kan je beter mee discusieren als met jullie..chrico schreef:Dat denk ik ook, angst kan een hoop doen met mensen, dat blijkt weerLongFields schreef:
Misschien een gevalletje "if you can't beat them, join them" ?
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
chrico
- Zeer actief
Denk dan even na wat de consequenties voor jezelf zijn en handel daar dan naarmarianca schreef:Oke,jullie gaan ermee door om de RDE zwart te maken,ik ga me nu eens verdiepen erin of dat uberhaupt kan/mag hier..senna en odin schreef:Douce moet terug is idd het topicHet is echt niet de eerste hond die ze terughalen terwijl hij goed zit......en helaas niet alleen Douce maar al meer honden. Herkenbaar??
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
marianca
Ik heb er helemaal geen behoefte in om jullie antwoord te geven op vragen die geen enkele inhoud geven aan het Topic,Douce..Snappie..?
-
chrico
- Zeer actief
Het verklaard een hoop, snap je. Inhoudelijk ga je zelden op vragen in, schoppen en om je heen slaan en vooral met de vinger naar anderen te wijzen dat doe je aardig goedmarianca schreef:Ik heb er helemaal geen behoefte in om jullie antwoord te geven op vragen die geen enkele inhoud geven aan het Topic,Douce..Snappie..?
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
marianca
@Chrico,jij schrijft
Denk dan even na wat de consequenties voor jezelf zijn en handel daar dan naar De enige die zorgt dat mensen een totaal andere kijk krijgen dat ben jij. Ik in elk geval wel om voor mijzelf te spreken. Door jou heb ik geen al te hoge pet op gekregen van het beleid van de stichting waar jij het woord voor voert.
Het zal mij werkelijk WORST wezen wat jij denkt,wanneer ga je dat eindelijk eens inzien..
Denk dan even na wat de consequenties voor jezelf zijn en handel daar dan naar De enige die zorgt dat mensen een totaal andere kijk krijgen dat ben jij. Ik in elk geval wel om voor mijzelf te spreken. Door jou heb ik geen al te hoge pet op gekregen van het beleid van de stichting waar jij het woord voor voert.
Het zal mij werkelijk WORST wezen wat jij denkt,wanneer ga je dat eindelijk eens inzien..
Laatst gewijzigd door marianca op 07 nov 2010 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
marianca
Ja, dat doe ik goed he..chrico schreef:Het verklaard een hoop, snap je. Inhoudelijk ga je zelden op vragen in, schoppen en om je heen slaan en vooral met de vinger naar anderen te wijzen dat doe je aardig goedmarianca schreef:Ik heb er helemaal geen behoefte in om jullie antwoord te geven op vragen die geen enkele inhoud geven aan het Topic,Douce..Snappie..?
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
chrico
- Zeer actief
Dit is dus precies waar het om draait. Een normaal gesprek is niet mogelijk. Als het iets te moeilijk word komt het aapje uit de mouwmarianca schreef:@Chrico
Als het je werkelijk geen worst kan schelen wat iemand denkt, waarom blijf je verdedigen en jezelf overschreeuwen. Dat is wat ik in het begin van het topic al tegen je gezegd heb, zo hoort een stichting namelijk om te gaan met kritiek. Niet verdedigen maar er iets mee doen op een nett emanier en daar hoort hand in eigen boezem steken namelijk ook bij
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
- Aantal honden: 2
Ach, kom nou.alm@ schreef:De logica ontgaat mij hier ook vanchrico schreef:Waarom is dat logischMa-Rianne schreef:Als je iets verder leest op het PFF blijkt dat "Dax" (Forumnaam) die zegt de hond gevonden te hebben al op 7 september de RDE begint af te kraken, omdat ze een rechtzaak zijn begonnen over de hond.
Lijkt mij dus een logische reactie dat je een adoptieaanvraag, die op 13 september verstuurd wordt niet meer in behandelig neemt, aangezien je dan al een week voor rotte vis bent uitgemaakt.Waarom is het logisch dat degene waar de hond naar toe is gegaan afgerekend word op wat de vinder meld?

-
chrico
- Zeer actief
Nee meid, daar vergis je je in. Niet alleen in frankrijk zitten honden hoor die ingeslapen worden. Heb er nu ook 2 zitten die anders zonder kans een spuit hadden gehad, gewoon zomaar in nederlandmarianca schreef:Ja, dat doe ik goed he..chrico schreef:Het verklaard een hoop, snap je. Inhoudelijk ga je zelden op vragen in, schoppen en om je heen slaan en vooral met de vinger naar anderen te wijzen dat doe je aardig goedmarianca schreef:Ik heb er helemaal geen behoefte in om jullie antwoord te geven op vragen die geen enkele inhoud geven aan het Topic,Douce..Snappie..?Kom ook maar zelden mensen tegen die ' zogenaamd ' zo meeleven met de honden..Jij,ziet ze liever wekelijks honden inslapen in Frankrijk dan dat de RDE ze redt..
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
chrico
- Zeer actief
Dan is je wereld wel erg beknopt dat je daar niet boven staat, sorryMa-Rianne schreef:
Ach, kom nou.Als er over jou negatief gepost wordt/ geroddeld wordt, ga je niet in zee met een vriend of vriendin van diegene die begonnen is negatieve berichten over jou te verspreiden?
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
marianca
marianca schreef:
chrico schreef:
marianca schreef:
Ik heb er helemaal geen behoefte in om jullie antwoord te geven op vragen die geen enkele inhoud geven aan het Topic,Douce..Snappie..?
Het verklaard een hoop, snap je. Inhoudelijk ga je zelden op vragen in, schoppen en om je heen slaan en vooral met de vinger naar anderen te wijzen dat doe je aardig goed
Ja, dat doe ik goed he.. Kom ook maar zelden mensen tegen die ' zogenaamd ' zo meeleven met de honden..Jij,ziet ze liever wekelijks honden inslapen in Frankrijk dan dat de RDE ze redt..
Chrico schreef;
Nee meid, daar vergis je je in. Niet alleen in frankrijk zitten honden hoor die ingeslapen worden. Heb er nu ook 2 zitten die anders zonder kans een spuit hadden gehad, gewoon zomaar in nederland en alleen maar om het ras. Maar daar weet jij te weinig van blijkbaar ook al wil je graag doen overkomen dat je van alles op de hoogte bent. Tunnelvisie noemen wij dat. Ik zou zeggen, open je ogen en je zal versteld staan wat je ziet
Marianca schreef;
Kijk,dat bedoel ik nu,als jij nu eens begint met lezen wist ook jij dat ik 6 honden heb die anders waren ingeslapen..
chrico schreef:
marianca schreef:
Het verklaard een hoop, snap je. Inhoudelijk ga je zelden op vragen in, schoppen en om je heen slaan en vooral met de vinger naar anderen te wijzen dat doe je aardig goed
Ja, dat doe ik goed he.. Kom ook maar zelden mensen tegen die ' zogenaamd ' zo meeleven met de honden..Jij,ziet ze liever wekelijks honden inslapen in Frankrijk dan dat de RDE ze redt..
Chrico schreef;
Nee meid, daar vergis je je in. Niet alleen in frankrijk zitten honden hoor die ingeslapen worden. Heb er nu ook 2 zitten die anders zonder kans een spuit hadden gehad, gewoon zomaar in nederland en alleen maar om het ras. Maar daar weet jij te weinig van blijkbaar ook al wil je graag doen overkomen dat je van alles op de hoogte bent. Tunnelvisie noemen wij dat. Ik zou zeggen, open je ogen en je zal versteld staan wat je ziet
Marianca schreef;
Kijk,dat bedoel ik nu,als jij nu eens begint met lezen wist ook jij dat ik 6 honden heb die anders waren ingeslapen..
- senna en odin
- Zeer actief
En daarmee proberen te bewerkstelligen wat je al vanaf het begin dat het topic geopend werd, voor ogen hebt? Namelijk het topic gesloten krijgen zoals alle topics elders over de RDE ?senna en odin schreef:
Citaat:
Het is echt niet de eerste hond die ze terughalen terwijl hij goed zit.
Douce moet terug is idd het topic.....en helaas niet alleen Douce maar al meer honden. Herkenbaar??
marianca schreef:
Oke,jullie gaan ermee door om de RDE zwart te maken,ik ga me nu eens verdiepen erin of dat uberhaupt kan/mag hier..
Er worden hier enkel en alleen feiten opgenoemd die realiteit zijn en eerder benoemd zijn. Ik zie geen discussie over de RDE. Enkel feiten!! Feiten die direct of indirect met het topic te maken hebben. Waar reacties op komen.
Waar die gepost worden doet er niet toe....het blijven hete hangijzers blijkbaar want elke keer als ze boven water worden gehaald zet jij je hakken in het zand.
Groetjes Belinda

-
chrico
- Zeer actief
Het lezen zou ik juist jou adviseren. Buiten mijn eigen honden heb ik er 2 die vanwege het ras ingeslapen zouden worden en nu door mij opgevangen worden. Gewoon hier in Nederland gebeurd het ook nog steeds. Het was ter verduidelijking op jouw zogenaamde medeleven en het liever zien inslapen van honden titel die je mij trachtte te geven.marianca schreef:
Marianca schreef;
Daarnaast heb ik er ook 1 die gedumpt is, zomaar. Het was de mensen te moeilijk geworden schijnbaar en dan zet je ze aan de kant als vuilnis. Ook van een ras die niet de meest makkelijke is. Mager, verwaarloosde vacht, stress. Wil je nog meer verhalen van honden die ik in handen heb gehad. Honden die met theelepeltjes gevoerd moesten worden, honden die vol gaten zaten, brandwonden enz. Dus praat mij niet van het leed wat je in frankrijk gezien heb in een asiel maar open je ogen en kijk om je heen. Het is hier namelijk niet minder erg dan daar gesteld met hondenleed. Ellende zat maar dat moet je wel willen en kunnen zien en vooral er iets mee doen. Dat is het gevaar van tunnelvisie. En de volgend ekeer dat je wijst naar iemand, denk eerst even na voor je je mond opendoet
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- senna en odin
- Zeer actief
Bij mijn weten is die adoptie aanvraag niet door Dax (de vindster van Douce) gedaan maar door de LID namens de familie die Douce toen had opgenomen in hun gezin.Als je iets verder leest op het PFF blijkt dat "Dax" (Forumnaam) die zegt de hond gevonden te hebben al op 7 september de RDE begint af te kraken, omdat ze een rechtzaak zijn begonnen over de hond.
Lijkt mij dus een logische reactie dat je een adoptieaanvraag, die op 13 september verstuurd wordt niet meer in behandelig neemt, aangezien je dan al een week voor rotte vis bent uitgemaakt.
Appels met peren!!
Groetjes Belinda

-
Job
- Zeer actief
Ik denk dat een verstandige stichting zich beseft dat het oa afhankelijk is van hun imago hoeveelmarianca schreef:@Chrico,jij schrijft
honden ze kunnen redden en herplaatsen.
RDE is de enige stichting die ik alleen maar ken van schreeuwen, dreigen, scheldpartijen.
Dit zowel op tv als op diverse fora.
Je zou toch denken dat ze zich in het belang van de honden
wat beschaafder op zouden stellen.
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
-
Adriano
- Actief
- Mijn ras(sen): herder
1001 vragen die Marianca moet beantwoorden, die al tot treurens aan toe herhaald zijn.
Al die linkjes naar het PFF toe geven toch ook al veel duidelijkheid, daar heb ik al veel vragen zien beantwoord.
Het gaat er wel hetzelfde aan toe als hier, veel tegenstanders en de voorstanders die in de minderheid zijn om de vragen te beantwoorden.
Als er zoveel feiten zijn waarop de stichting niet eerlijk heeft gehandeld, zoveel hete hangijzers waar de stichting geen antwoorden op zou hebben.
Dan ga je toch juist de rechtzaak aan die gepland stond.
Als je zo zeker weet dat die fam V correct gehandeld heeft, dan wil je toch juist een rechter overtuigen van het ongelijk van de stichting.
Ik hoop dat de rechtzaak doorgaat, dat zou alleen duidelijkheid gaan geven en niet dit welles/nietes gedoe.
Al die linkjes naar het PFF toe geven toch ook al veel duidelijkheid, daar heb ik al veel vragen zien beantwoord.
Het gaat er wel hetzelfde aan toe als hier, veel tegenstanders en de voorstanders die in de minderheid zijn om de vragen te beantwoorden.
Als er zoveel feiten zijn waarop de stichting niet eerlijk heeft gehandeld, zoveel hete hangijzers waar de stichting geen antwoorden op zou hebben.
Dan ga je toch juist de rechtzaak aan die gepland stond.
Als je zo zeker weet dat die fam V correct gehandeld heeft, dan wil je toch juist een rechter overtuigen van het ongelijk van de stichting.
Ik hoop dat de rechtzaak doorgaat, dat zou alleen duidelijkheid gaan geven en niet dit welles/nietes gedoe.
-
marianca
Oke,chrico schreef:Het lezen zou ik juist jou adviseren. Buiten mijn eigen honden heb ik er 2 die vanwege het ras ingeslapen zouden worden en nu door mij opgevangen worden. Gewoon hier in Nederland gebeurd het ook nog steeds. Het was ter verduidelijking op jouw zogenaamde medeleven en het liever zien inslapen van honden titel die je mij trachtte te geven.marianca schreef:
Marianca schreef;
Daarnaast heb ik er ook 1 die gedumpt is, zomaar. Het was de mensen te moeilijk geworden schijnbaar en dan zet je ze aan de kant als vuilnis. Ook van een ras die niet de meest makkelijke is. Mager, verwaarloosde vacht, stress. Wil je nog meer verhalen van honden die ik in handen heb gehad. Honden die met theelepeltjes gevoerd moesten worden, honden die vol gaten zaten, brandwonden enz. Dus praat mij niet van het leed wat je in frankrijk gezien heb in een asiel maar open je ogen en kijk om je heen. Het is hier namelijk niet minder erg dan daar gesteld met hondenleed. Ellende zat maar dat moet je wel willen en kunnen zien en vooral er iets mee doen. Dat is het gevaar van tunnelvisie. En de volgend ekeer dat je wijst naar iemand, denk eerst even na voor je je mond opendoet
Maar,ook IK heb honden die ik buiten moest gaan vangen omdat ze zo vol angst zaten voor de mens en zich liever verscholen tussen de struiken dan te gaan eten..Die dingen zijn aangedaan door mensen wat je geen een dier toewenst,dus praat mij niet over `tunnelvisie..`Ook ik heb een adoptiehond uit NL en 2 uit Belgie..ik kijk ook verder en iedere hond die mijn hart raakt help ik,maakt niet uit van welk land ze komen of welk RAS het is.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ah, weer een aanmelding met een doel.. yippie!
Suzanne
Suzanne
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Ma-Rianne
- Zeer actief
chrico schreef:Dan is je wereld wel erg beknopt dat je daar niet boven staat, sorryMa-Rianne schreef:
Ach, kom nou.Als er over jou negatief gepost wordt/ geroddeld wordt, ga je niet in zee met een vriend of vriendin van diegene die begonnen is negatieve berichten over jou te verspreiden?

-
Adriano
- Actief
- Mijn ras(sen): herder
Doel je hiermee op mij Suzanne, want dan zit je er toch echt wel naast.Suzanne123 schreef:Ah, weer een aanmelding met een doel.. yippie!
Suzanne
Ik heb me hier met een heel duidelijk doel aangemeld en dat is niet in het eerste geval om met dit oeverloze gezever mee te doen,
maar om adviezen te krijgen in een voor mij belangrijke zaak, die ik overigens door kenners al volop heb gekregen.
Ik ga echt niet al mijn energie steken in een al uitgemaakte zaak,
maar betekend dat dan ook dat ik hier helemaal niets mag posten.
Er is hier een Marianca die 1001 vragen moet beantwoorden en die nogal wat over haar heen krijgt, Mevr.V haar fans zeggen dat ze liegt en vallen haar aan omdat ze achter de handelswijze van de stichting staat, dan lijkt het mij toch de kortste klap om dat via de rechter uit te spelen.
Dan kun je na de uitspraak hier duidelijke feiten neerzetten, nu is het een onoverzichtelijke warboel met veel aantijgingen en weinig inhoud.
Laatst gewijzigd door Adriano op 07 nov 2010 20:08, 2 keer totaal gewijzigd.
- Maria7
- Actief
De familie de V wist pas dat Douce van een stichting was toen Pam een gerechtelijk schrijven kreeg.Pam heeft aldoor nog gedacht dat het goed zou komen en wilde de familie de V niet op voorhand nerveus maken.Zij hadden nog niet zo lang daarvoor hun andere hond verloren en waren helemaal gek met Douce en dit was wederzijds .Als het mij was overkomen had ik ook mijn kennissen niet eerder iets verteld ,dan dat ik zeker zou weten dat de stichting niet voor het welzijn van de hond koos,maar in plaats van dat, met boetes en rechtszaken begonnen te slingeren.
En nog een vraagje Marianca,waarom heb jij het er aldoor over dat Douce nu bij de stichting terug is?
Mevr de V heeft nog altijd geen bericht gehad of de zaak nu wel of niet doorgaat.Waarom doe jij nu net of er al beslist is dat het kortgeding niet doorgaat en dat Douce aan de stichting is toegewezen?De zaak van de familie de V is een andere zaak dan de zaak van Pam.
Zo heb ik nog wel wat meer dingen die mij mateloos ergeren .Jij bent nergens zelf bij geweest en kent totaal de beide familie,s niet,maar praat of je alles met eigen ogen hebt gezien en met eigen oren hebt gehoord. Zoals ik al eerder heb geschreven ben jij net een pappagaai.
En nog een vraagje Marianca,waarom heb jij het er aldoor over dat Douce nu bij de stichting terug is?
Mevr de V heeft nog altijd geen bericht gehad of de zaak nu wel of niet doorgaat.Waarom doe jij nu net of er al beslist is dat het kortgeding niet doorgaat en dat Douce aan de stichting is toegewezen?De zaak van de familie de V is een andere zaak dan de zaak van Pam.
Zo heb ik nog wel wat meer dingen die mij mateloos ergeren .Jij bent nergens zelf bij geweest en kent totaal de beide familie,s niet,maar praat of je alles met eigen ogen hebt gezien en met eigen oren hebt gehoord. Zoals ik al eerder heb geschreven ben jij net een pappagaai.

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
- Maria7
- Actief
Jij hoeft hier toch niet te lezen?Nanna schreef:Zijn jullie nou nóg niet uitgezeikt over die kuthond?

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
-
marianca
En,wanneer Maria ga jij eens inzien dat Douce nooit terug gaat naar de Familie V?Wanneer ga jij eens inzien dat de strijd die jij strijd om de RDE kapot te maken geen vruchten afgooit?Er zijn nog steeds mensen genoeg die adopteren bij de RDE,daarvoor hoef je alleen maar hun site te bezichtigen.Maria7 schreef:De familie de V wist pas dat Douce van een stichting was toen Pam een gerechtelijk schrijven kreeg.Pam heeft aldoor nog gedacht dat het goed zou komen en wilde de familie de V niet op voorhand nerveus maken.Zij hadden nog niet zo lang daarvoor hun andere hond verloren en waren helemaal gek met Douce en dit was wederzijds .Als het mij was overkomen had ik ook mijn kennissen niet eerder iets verteld ,dan dat ik zeker zou weten dat de stichting niet voor het welzijn van de hond koos,maar in plaats van dat, met boetes en rechtszaken begonnen te slingeren.
Je gooit je als een WOLF bovenop de beschuldigingen als iemand wat te posten had op het PFF over de RDE,je zat er gewoon op te wachten en ze kwamen in jouw klauwen terecht.Iedereen weet nu wel dat het PFF er geschikt voor was en ging daar natuurlijk met hun onvrede naartoe als er iets was over de RDE en hunzelf,en hoppa..daar is maria en aanhangers.Ik vraag me toch af hoelang jij dat nog vol gaat houden,jaren?Want zolang zal de RDE honden blijven redden..
-
marianca
Het is geen ' k.thond ' maar een Rottweiler,k.thonden bestaan niet,wel k.tbaasjes..Nanna schreef:Zijn jullie nou nóg niet uitgezeikt over die kuthond?
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
En k*tstichtingen...
Wat nou als de rechter beslist dat de hond wel terug moet?
Laten jullie hem dan uit nijd afmaken of zo?
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
marianca
De rechter heeft al besloten..fes/lou schreef:En k*tstichtingen...
Trouwens,zit jij niet ook op het Forum wat de RDE op hun site heeft staan?
En,een dier 'maak je niet af' maar laat je inslapen als de tijd daar is..