Ze is echt leuk met d'r Freggel smoeltje

Moderator: moderatorteam
Alles kan... als je maar wilt*Esther schreef:Konden ze allemaal maar blijven he
Dat heb ik inderdaad ook gedaan. Ik heb een klik met haar en ik hoop dat we later samen lekker aan de gang kunnen met behendigheid en andere sporten. Ze is goedgebouwd en lekker actief, we zullen zien!poetin666 schreef:Dat was mijn gedachte dus ook al. Goeie keus denk ik, je moet je gevoel laten spreken, niet alleen naar de buitenkant kijken.....tis een heeel mooi hondje, maar de rest is niet minder, dus moeilijke keus,.....Trixi schreef:Wat een leukerd, lekkere springveer. Toekomstige behendigheidstopper!
Haha, dat dachten er meer, heb ik jullie mooi in de maling genomen.*Esther schreef:Gefeliciteerd, ze zijn alle 3 geweldig! Ik dacht dat je voorkeur uit zou gaan naar het teefje met de witte voetjes.
Konden ze allemaal maar blijven he
Nou dit heeft niks met willen te maken hoor. Een reu en teef zou wel weer gaan maar 2 teven uit dit nestBadu schreef:Alles kan... als je maar wilt*Esther schreef:Konden ze allemaal maar blijven he
Ze is echt zo leuk!tineke schreef:Dat wordt me er eentje Sonja![]()
Maar je verliefdheid kan ik heel goed voorstellen ze is
sirene schreef:Nou dit heeft niks met willen te maken hoor. Een reu en teef zou wel weer gaan maar 2 teven uit dit nestBadu schreef:Alles kan... als je maar wilt*Esther schreef:Konden ze allemaal maar blijven he![]()
Ja, lijkt me leuk!_Inge_ schreef:Eind juli ofzo maar een Peruanen wandeling doen..al die jonge Peruaantjes bij elkaar
Haha, ja. Ik hoop hoog genoeg.miekmiek schreef:oeh, wat een lieverdje.
ik hoop dat je een hoog hek om je tuin hebt staan.
Ja mij ook!sirene schreef:Ja, lijkt me leuk!_Inge_ schreef:Eind juli ofzo maar een Peruanen wandeling doen..al die jonge Peruaantjes bij elkaar
Nou vooruit..die oude peruaantjes mogen ook mee. En die haarballen die jij en Badu hebben ook wel hoorYvetteJ schreef:Ja mij ook!sirene schreef:Ja, lijkt me leuk!_Inge_ schreef:Eind juli ofzo maar een Peruanen wandeling doen..al die jonge Peruaantjes bij elkaarOns Peruaantje is alleen niet zo heel jong meer...