Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jaja, lachen jullie maar. Maar jullie weten nu mooi wél wat je moet doen als je hond visseningewanden in de oren heeft en een etmaal in de wind stinkt, én hoe een geketchupte hond eruit ziet.
Koffieprut is hier echt het enige wat helpt tegen verrotte vissenlucht. De koffiepads gaan hier dus tegenwoordig niet meer gelijk in de vuilnisbak, maar worden bewaard tot na de grote uitlaatronde. Koffiepads legen in een bakje, beetje water erbij en dan goed tot op de huid in de vacht wrijven. Uitspoelen en dan nog een keer met shampoo wassen.
Heb hier een viespeuk die minstens 2x in de week iets heel ranzigs weet te vinden om in te rollen (en dan bij voorkeur hele rotte vis)
Maylala schreef:Jaja, lachen jullie maar. Maar jullie weten nu mooi wél wat je moet doen als je hond visseningewanden in de oren heeft en een etmaal in de wind stinkt, én hoe een geketchupte hond eruit ziet.
Herbal essences smurfenshampoo heeft de vorige keer bij mijn logeetje de truuk gedaan, die had de liefde bedreven met een overrijpe in de overgang zijnde karper...heel fijn
Ik weet natuurlijk niet voor eieren jij gebruikt en hoe het geel daarvan eruit ziet, maar in die bak rechtsonder zit azijn en dat lijkt in de verste verte niet op hoe ik eigeel gewend ben.
Mag ik jullie even bedanken voor de zeer vermakelijke afgelopen 10 minuten...heb me hier doodgelachen..met mijn levendige fantasie (en honden die alleen door de mest lopen wat te verhelpen is met badedas )
Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
RachelleAmericanBulldog schreef:Mag ik jullie even bedanken voor de zeer vermakelijke afgelopen 10 minuten...heb me hier doodgelachen..met mijn levendige fantasie (en honden die alleen door de mest lopen wat te verhelpen is met badedas )
Ik heb heel hard zitten lachen om je berichtjes. Niet eens zo zeer om wat je schrijft, vooral de manier waarop! Ik heb zelfs mijn zus gebeld om het voor te lezen, die zat aan het einde ook een beetje te huilen van het lachen!
Robin schreef:Ik heb heel hard zitten lachen om je berichtjes. Niet eens zo zeer om wat je schrijft, vooral de manier waarop! Ik heb zelfs mijn zus gebeld om het voor te lezen, die zat aan het einde ook een beetje te huilen van het lachen!
Fijn om te lezen dat mijn leed jullie wat vermaak heeft kunnen bieden. Was het toch nog ergens goed voor dat ik, bedwelmd door vislucht, mijn honden aan een boom wilde binden van wanhoop.
Ze ruiken nu overigens behoorlijk dubieus, maar de stank is echt veel en veel minder geworden gelukkig. Staat wel tegenover dat ze van al dat schrobben met koffie, soda, dreft en ketchup zijdezacht zijn geworden en glimmen als spiegeltjes.
Nou ik weet niet wat jullie eten vanavond maar het is zeker geen culinair orgasme. Ik vind het trouwens wel lullig voor je honden jij houd niet van vis en zij moeten daar onder lijden.
Groetjes Yvonne. "Kennis is macht, karakter is meer" Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞ Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
haha wat een leuk topic, en scheelt mij een topic te openen want ik heb hier nu een stinkende Raika zitten, ketchup en gewassen met honden herbal shampoo, maar ze is nog niet stankvrij. Zometeen richting douche eens kijken wat we daar allemaal nog hebben staan om de stank tegen te gaan
Morgen verjaardag, wil 't bezoek niet m'n huis uit stinken
Schapendrijven, Frisbee, Agility, Flyball, Hoopers en Suppen ze zijn er gek op! Groetjes, Sanne
De soda, koffieprut, dreft en mensendouchegel op het einde hebben hier ook veel goeds verricht, dat kun je misschien nog proberen.
Waar heeft Raika in gerold?
RachelleAmericanBulldog schreef:Mag ik jullie even bedanken voor de zeer vermakelijke afgelopen 10 minuten...heb me hier doodgelachen..met mijn levendige fantasie (en honden die alleen door de mest lopen wat te verhelpen is met badedas )
Sluit ik me bij aan. Een zeer vermakelijk topic. Geweldig.
Groeten van het Spechthorst. A home without a dog isn't a home, it's a house
Lief schreef:Ik lach me suf hier, maar heeft deze behandeling je honden nu gered van een plaatsing bij Amivedi?
Aanvankelijk niet, maar ik heb ze na een dagje toch maar teruggehaald. Anders kon ik natuurlijk nooit meer met goed fatsoen op het HF verschijnen. Reputatie en zo, je kent het wel.
oh oh, wat is dit een h i l a r i s c h topic! sorry hoor, maar je schreef het zo leuk op,ik bleef grinniken (de rest hier werd heel nieuwsgierig..). En dan die foto's... Ik zou dat ophangen op de voordeur, zodat je mormels volgende keer weten wat ze te wachten staat na zo'n rotte rolpartij!
Tis waarschijnlijk heeuuuuul slecht voor je hondenvachtje, maar het enige wat hier helpt is insoppen met afwasmiddel. De rest ontvet niet goed genoeg voor vis.
Ach, ze zijn er bij mij iig niet dood van gegaan.
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart. Until you meet again one day......