Hierbij wil ik een kleine selectie met jullie delen:

Meer is te vinden op mijn facebook (via onderstaande link) en daar zullen ook nog wat updates volgen in de loop van de dag.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... da818314f4
Moderator: moderatorteam

Klopt, volgens mij komt Miranda dit jaar ook weer!_Leonie schreef:
Was zij niet op de Doe Dag vorig jaar?
Die is echt heel gaaf en ik denk hetzelfde als jou hahaha :lol:PattyB schreef:
Ik vind ze allemaal prachtig, maar deze helemaal!
Je vraagt je echt af of de hond niet op de baas belandt.
Zou wel bij een club ofzo gaan starten, niet zo zo uit jezelf. Werd vorig jaar op de Doe Dag wel aangeraden omdat het een blessuregevoelige sport is dacht ik en verstand van materiaal en gooien niet onbelangrijk was.aman.en.don schreef:echt super gaaf dit! ik wil dit met kayla ook gaan doen. ik heb alleen geen idee hoe oud ze moeten zijn voor je kunt starten.
Dat is lastig te zeggen, zoveel mensen zoveel meningen.aman.en.don schreef:echt super gaaf dit! ik wil dit met kayla ook gaan doen. ik heb alleen geen idee hoe oud ze moeten zijn voor je kunt starten.
Wij hebben het anders gedaan, onze hond komt bij iemand vandaan die een frisbee school heeft, dus die ging als minipup al wekelijks mee naar het veld (om te kijken/voelen/ervaren alleen he!). Dus hij was al reuze enthousiast toen hij bij ons kwam wonen (wist iig dat de frisbee leuk was). Het eerste jaar hebben we wel frisbee training gedaan, maar dan echt op puppyniveau. Niet heel veel meer dan 'dat leuke schijfje' laten apporteren.Triplefox schreef:Dat is lastig te zeggen, zoveel mensen zoveel meningen.aman.en.don schreef:echt super gaaf dit! ik wil dit met kayla ook gaan doen. ik heb alleen geen idee hoe oud ze moeten zijn voor je kunt starten.
Op het moment hebben Patrick & Miranda van de workshop zelf een pup en daar gaan ze niet mee trainen voordat het hondje 1,5 is.
Je kan natuurlijk wel een pup 'kennis laten maken' met een frisbee op jongere leeftijd maar ook dat zou ik met mate doen, met onze Kerry hebben we ook gewacht tot 1,5-2jr voordat we begonnen.
Er zullen nu vast reactie's komen die anders beweren maar ik zeg maar zo, wat is nou een half jaar/9 maanden op een hondenleven, je kan daarna nog lang genoeg sporten met je hond.
Bij jou in de buurt zou je kunnen kijken naar 'The Floaters' een prima club die al lang mee draait en ervaren is, zij kunnen advies op maat geven voor wat het beste bij jullie past.
Wat ook een interessante cursus is : Fysiologie v/d Sporthond
Helaas kan ik zelf niet anders zou ik zeker deelnemen.

Ja is prima, posten op facebook doe ik veel vaker, in de loop van deze week komen ook de foto's van de World Dog Show in Parijs...dag voor dag vanaf donderdag.xAmberx schreef:Kleine selectieIk vind de foto's echt prachtig, lijkt mij ook erg leuk om te gaan doen. Ooit.
Vind je het goed als ik je toevoeg op facebook, al een paar keer gekeken bij je plaatjes en vind het wel leuk om ze in mijn feed te krijgen ^^