Bob van Reny

Abby (?)

De zakkenroller

James

Kayou

Nilo (?)

Moderator: moderatorteam
Dank je! Ik heb jou helemaal niet gezien met Jameschrico schreef:Ahh heb met James ook nog even gekroelt, hij is zo leuk in het echie
Zeg! Wil jij in het vervolg wat beter op je hond letten dan!! Dadelijk jat iemand anders hem!!!*Charlotte schreef:Wat een leuke foto's! Die van Abbey vind ik echt leuk, en die van zakkenroller Roxy hihi! En mijn eigen James natuurlijk, die zat ook te kijken wat er uit die zak kwam![]()
Dank je! Ik heb jou helemaal niet gezien met Jameschrico schreef:Ahh heb met James ook nog even gekroelt, hij is zo leuk in het echieIk was er zeker niet bij toen je met hem kroelde?
Er paste wel iemand op hoorSannePP schreef:Zeg! Wil jij in het vervolg wat beter op je hond letten dan!! Dadelijk jat iemand anders hem!!!*Charlotte schreef:Wat een leuke foto's! Die van Abbey vind ik echt leuk, en die van zakkenroller Roxy hihi! En mijn eigen James natuurlijk, die zat ook te kijken wat er uit die zak kwam![]()
Dank je! Ik heb jou helemaal niet gezien met Jameschrico schreef:Ahh heb met James ook nog even gekroelt, hij is zo leuk in het echieIk was er zeker niet bij toen je met hem kroelde?
*Charlotte schreef:Er paste wel iemand op hoorSannePP schreef:Zeg! Wil jij in het vervolg wat beter op je hond letten dan!! Dadelijk jat iemand anders hem!!!*Charlotte schreef:Wat een leuke foto's! Die van Abbey vind ik echt leuk, en die van zakkenroller Roxy hihi! En mijn eigen James natuurlijk, die zat ook te kijken wat er uit die zak kwam![]()
Kon ook niet anders, want anders was hij vast in die grote rugzak van jou verdwenen
Was jij dat?Frouke schreef:Wat een leuke foto's van mijn meisjes!Die van Abbey is echt heel mooi. En Roxy snapt nog steeds niet dat ze zakken van iemand anders moet rollen.