Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zoals elk jaar, voldeden de forummers .................2011

De Doe Dagen van de afgelopen jaren waren leuk !
Hier kan je alle topics vinden over de Doe Dagen die geweest zijn.

Moderator: moderatorteam

moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Zoals elk jaar, voldeden de forummers ..................

Ongelezen bericht door moosje »

vania schreef:
moosje schreef:
Vania had ik een stuk ouder en groter verwacht
ik hoor wel meer dat ik er jonger uitzie als ik ben, maar ik ben nu wel benieuwd naar hoe oud je me dan geschat had? :engel:
ik ben inderdaad helemaal niet groot hoor, vind ik best wel eens kut, maar niets aan te doen

ik heb eignelijk helemaal niet heel veel mensen gesproken, ik had ook niet echt een idee wie bij welke hond zou kunnen horen, sommige had ik al wel gezien van op wandelingen of van op foto's van hier, maar ik was er best wel laat, ben rond 1 uur thuis vertrokken en kwam er om half 4 maar pas aan, door de files :ugh:

het enige dat ik wel wat jammer vond is dat mensen hun hond/pup angstvallig weg hielden bij Jänta puur omdat zij in spannende situaties (nieuwe honden, gaan die haar wel leuk vinden??) haar haren omhoog zet, eigenlijk alleen nog maar op de HS gehad, maar dan leg ik ook altijd uit dat dat bij haar puur spanning is, maar ik had eigenlijk niet verwacht dat mensen van hier zo "angstig" gingen reageren op haar :jank:
Wij hebben toch wel een tijdje staan kletsen. :D
Ik heb geen idee eigenlijk hoe oud ik je geschat had, maar je kwam een stuk jonger over dan ik had verwacht.
Er staan trouwens nog leuke foto's van Jänta in de fotohoek bij de zwemmende honden. :wink:
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Euhm. Ik heb de afwijking dat ik namen niet kan koppelen aan forumleden. Ik herken mensen aan hun avatar en onderschrift. Erg he. Hilde had ik me heel anders voorgesteld. Ze was ouder en opvallender. Ik had een klein grijs muisje verwacht. Veel mensen kende ik al.

Bij combisport weet ik dat ik in de groep zat bij Yvette. Die vond ik leuk, ook met haar hond. En Kaiou herkende ik (de hond dus). Bij apporteersport viel Zinne op, omdat ik dat een leuke Wetter vind en dat niet bepaald mijn favoriete ras is. Noami gaat ook leuk met haar om. Ik herinner me haar tuttiger, is ze helemaal niet. De workshopleiders vond ik overigens bij beide sporten helemaal top! O ja, en Escha heet ze geloof ik vind ik ook een leuke hond.

Bij de agilitywedstrijd beginners heb ik veel leuke rondjes gezien. Marleen pik ik er even uit omdat ik weet dat ze nog niet veel lessen heeft gehad. Ging erg goed! Bij de gevorderden heb ik weinig gezien, ik was Izzie aan het halen, inlopen etc.

Sjaak had ik een tijd geleden al beledigd omdat ik me hem heel anders had voorgesteld. Sindsdien krijg ik eens in de zoveel tijd een belediging van hem richting mij geslingerd
:mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

vania schreef:
chrico schreef: Vania idem dito, ik zag de hond wel, zei zelfs nog van wat een plaatje :I: maar nooit gedacht dat het een hond van Vania was want daar had ik een struise mevrouw bij verwacht en zelfs toen wij elkaar even spraken viel het muntje gewoonweg niet :flower:
en ik dacht dat jij 1 van de baasjes was van Bob en Billy :schrik:
ik ben helemaal niet zo sociaal vaardig dat ik iedereen zomaar aanspreek :oeps: en al helemaal niet als ik ze niet "ken"
het is wel de 1ste keer dat ze mij struiser verwachten dan dat ik ben :O: :LOL:
:LOL: :LOL: Stom he, wel praten maar niet weten tegen wie. Achteraf denk ik ships, had ik nou dat muntje maar laten vallen want ik had best wat langer willen beppen en dan niet over een spaniel zonder zwemdiploma :LOL:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel

Ongelezen bericht door Reny »

chrico schreef:
vania schreef:
chrico schreef: Vania idem dito, ik zag de hond wel, zei zelfs nog van wat een plaatje :I: maar nooit gedacht dat het een hond van Vania was want daar had ik een struise mevrouw bij verwacht en zelfs toen wij elkaar even spraken viel het muntje gewoonweg niet :flower:
en ik dacht dat jij 1 van de baasjes was van Bob en Billy :schrik:
ik ben helemaal niet zo sociaal vaardig dat ik iedereen zomaar aanspreek :oeps: en al helemaal niet als ik ze niet "ken"
het is wel de 1ste keer dat ze mij struiser verwachten dan dat ik ben :O: :LOL:
:LOL: :LOL: Stom he, wel praten maar niet weten tegen wie. Achteraf denk ik ships, had ik nou dat muntje maar laten vallen want ik had best wat langer willen beppen en dan niet over een spaniel zonder zwemdiploma :LOL:
:hmmm: toch niet over één van mijn mannen hé?
En de groeten van de mannen :zwaai
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Tot grote schande, JA :pffff:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Reny
Zeer actief

:boos: :boos: :jank: :jank:
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Whera wil gewoon stiekum een Bob of Billy kind :cheer:
Afbeelding
Reny
Zeer actief

Vast een Billy kind, die van een Bob heeft ze al :F:
:LOL:
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Reny schreef:Vast een Billy kind, die van een Bob heeft ze al :F:
:LOL:
:LOL: :LOL:
Afbeelding
EschaenStefanie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door EschaenStefanie »

Zoek stok! schreef:
Bij combisport weet ik dat ik in de groep zat bij Yvette. Die vond ik leuk, ook met haar hond. En Kaiou herkende ik (de hond dus). Bij apporteersport viel Zinne op, omdat ik dat een leuke Wetter vind en dat niet bepaald mijn favoriete ras is. Noami gaat ook leuk met haar om. Ik herinner me haar tuttiger, is ze helemaal niet. De workshopleiders vond ik overigens bij beide sporten helemaal top! O ja, en Escha heet ze geloof ik vind ik ook een leuke hond.

Bij de agilitywedstrijd beginners heb ik veel leuke rondjes gezien. Marleen pik ik er even uit omdat ik weet dat ze nog niet veel lessen heeft gehad. Ging erg goed! Bij de gevorderden heb ik weinig gezien, ik was Izzie aan het halen, inlopen etc.

ik heb jouw hondjes wel voorbij zien lopen maar jou niet bewust gezien. Ik kan op zo'n evenement nogal 'dichtslaan' omdat ik ook echt niemand kende en Escha niet het meest ideale hondje is om forumwandelingen mee te doen. Is echt een regelteefje
Ik vond je hondje nog best stil bij de apporteersport :mann:
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Zoek stok! schreef:
Bij de agilitywedstrijd beginners heb ik veel leuke rondjes gezien. Marleen pik ik er even uit omdat ik weet dat ze nog niet veel lessen heeft gehad. Ging erg goed!
Wat lief!
Ik ben erg blij dat je van te voren hebt aangegeven dat als het lastig ging je wel even wilde helpen :)
Vince
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
Contacteer:

Ongelezen bericht door Vince »

Ik heb niet heeeeel veel nieuwe mensen ontmoet eigen kijk dit jaar maar dat komt ook omdat je steeds meer mensen leert kennen.

En lysette, volgende keer als we elkaar zien zal ik dat broodje kroket regelen!!!! :engel:

Voor de rest moet ik denk ik nog de koppeling persoon - hf lid maken :denken:
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Rebble schreef:
veertje schreef:
Ik zat naast jullie met de demo politiehonden. Die met dat zwarte gevalletje die ook niet tegen de schoten kon :wink:

Ik heb niet heel veel mensen gesproken. Voornamelijk de mensen die ik al een beetje kende. stom stom :oohja: Ben nooit zo'n held in het aanspreken van vreemde mensen :oeps:
Ahhh, was jij dat, ik heb me suf gezocht in alle doedag topics wie je geweest zou kunnen zijn maar herkende niks :19: Je groenendaeler valt teveel op in je onderschrift ik had het markiesje er niet uitgehaald :wink: :mann: Nou ja, wij hebben een summier aantal woorden gewisseld :mrgreen: :ok:
Dat wordt toch een nieuw onderschrift (laten) maken. Sanne was ook al op zoek naar een groenendaeler :mrgreen:
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

vania schreef:
het enige dat ik wel wat jammer vond is dat mensen hun hond/pup angstvallig weg hielden bij Jänta puur omdat zij in spannende situaties (nieuwe honden, gaan die haar wel leuk vinden??) haar haren omhoog zet, eigenlijk alleen nog maar op de HS gehad, maar dan leg ik ook altijd uit dat dat bij haar puur spanning is, maar ik had eigenlijk niet verwacht dat mensen van hier zo "angstig" gingen reageren op haar :jank:
Ach die lieverd, bij mij was ze lekker relaxt haha.. ik vind haar zo lief..grote knuffel :I: :I:
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Zoek stok! schreef:Sjaak had ik een tijd geleden al beledigd omdat ik me hem heel anders had voorgesteld. Sindsdien krijg ik eens in de zoveel tijd een belediging van hem richting mij geslingerd
Nah, das ook stom :cool2:
Afbeelding
laura86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
Contacteer:

Ongelezen bericht door laura86 »

Sommige mensen waren heel anders dan ik me had voorgesteld, Sjaak en Ernst bijvoorbeeld. Anderen voldeden wel redelijk aan mijn beeld. Leonie heb ik volgens mij gemist, was ik wel benieuwd naar. Verder vond ik Escha en Dumas erg leuke hondjes. Maar het grootste deel van de dag heb ik toch weer bekenden gesproken...
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Ik heb niet zo heel veel mensen gesproken en ben erg slecht in het herkennen van mensen (en honden).
Marjoleine en Hilde had ik me heel anders voorgesteld. Sjaak ook, maar dit had ik laatst al gezien dus ik wist wat ik kon verwachten.
Afbeelding
kleine2758
Zeer actief
Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder

Ongelezen bericht door kleine2758 »

Ik heb maar weinig mensen gesproken, maar er wel veel gezien. Heb gewoon te lang zitten kletsen met Josee in haar standje.
Zo had ik me Whera heel anders voor gesteld en Rosita(?) ook. En Hilde viel me inderdaad op, zo mooie meid had ik eerlijk gezegd niet verwacht, je komt soms wat onzeker over hier en dat is echt niet nodig.
Vond het erg leuk en heb me ook voorgenomen meer mensen aan te spreken een volgende keer..
Lisette1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie

Ongelezen bericht door Lisette1985 »

Mit schreef:
Lisette1985 schreef:
Mit schreef:
Lisette1985 schreef:achteraf altijd wel jammer dat je een hele hoop mensen niet herkend of gesproken hebt he?
Misschien moeten we de volgende keer eerst een kringgesprek doen voor de doedag van start gaat, kan iedereen zich even voorstellen :LOL:
Heb je nou nog kroketten gegeten met Vince? :Q:
Nee heb die dag niet eens een broodje kroket gegeten, wel gezellig met Vince zitten kletsen, en jou heb ik niet eens gezien :(
Ehm...Weet je nog dat jouw honden met een poedelpupje hebben gespeeld, waarbij de lijnen in de war raakten?
Die mevrouw met zwart shirtje, dat was ik :mrgreen:
Dat kan ik me wel herinneren ja dat mijn honden met een poedeltje hebben gespeeld.
Maar wel erg jammer dat ik je niet herkend heb :(
Ik miste gewoon dat biertje en een broodje kroket in je handen :mrgreen:
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Lisette1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie

Ongelezen bericht door Lisette1985 »

Vince schreef:Ik heb niet heeeeel veel nieuwe mensen ontmoet eigen kijk dit jaar maar dat komt ook omdat je steeds meer mensen leert kennen.

En lysette, volgende keer als we elkaar zien zal ik dat broodje kroket regelen!!!! :engel:

Niet lysette :mep: Lisette...
Is goed, volgend jaar doen we het met een broodje kroket :mrgreen:
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
marye
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:
Panna schreef:
PattyB schreef:"Panna".
Gyanty was ook anders dan ik verwacht had, wat precies weet ik niet precies eigenlijk.
Ha en dat maakt me toch wel nieuwschierig wat je dan voor beeld had haha. Moet eerlijk zeggen dat ik jou nu pas combineer en gister nog niets een doorhad dat jij het was haha.

Ik vond het wel moeilijk mensen te herkennen. Zag een heleboel goldens (en ik zal waarschijnlijk blonde hovawarts ook hieronder benoemd hebben)en kon ze niet eigenlijk met de mensen combineren :oohja:
Ik heb overigens van veel mensen ook niet echt een beeld ofzo, mar Sjaak had ik even moeite mee om die als Sjaak te zien haha. Wist wel dat hij jong was, maar had eigenlijk een klein schriel ventje verwacht met een brilletje.
Marjoleine bij de workshop was ook wel wat anders dan ik verwacht had. Had er niet een lieve nette dame verwacht, maar wat strenger in haar doen en praten en meer het geitenwollensokken type.
Vincent van Tibbs had ik al een donkere (haren) en niet als blond bedacht en een stuk kleiner. En Tibb viel op dat hij ondanks zijn grote zo elegant was en zo leuk kon werken voor de baas!
En een Beau van Hilde was zo relaxed en voldeed dus ook niet aan de verwachtingen, ik mocht hem gewoon aaien :cheer: En ik heb het niet meer gezegd, maar hij lijkt echt heel erg op de logee die ik hier heel vaak heb gehad.
En wat opviel (of ik had een ander beeld van marije) maar volgens mij ben jij enorm afgevallen? Had even moeite om je te herkennen.

Zo dat was eerst wel mijn beeld van deze doe-dag!
Bedoel je mij of de andere Marije?
Afbeelding
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Ik denk jou Marye, je bent inderdaad enorm afgevallen! Knap hoor!!
Wat grappig dat zo veel mensen mij anders hadden voorgesteld!
Afbeelding
Vince
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
Contacteer:

Ongelezen bericht door Vince »

Lisette1985 schreef:
Vince schreef:Ik heb niet heeeeel veel nieuwe mensen ontmoet eigen kijk dit jaar maar dat komt ook omdat je steeds meer mensen leert kennen.

Niet lysette :mep: Lisette...
Is goed, volgend jaar doen we het met een broodje kroket :mrgreen:
Sorry sorry :oeps:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

marye schreef: Bedoel je mij of de andere Marije?
Haha, wie zou ze nou bedoelen? Een Marye die enorm afgevallen is :F: Die ene die als een volleerd sprinter de scherpste tijd neerzette bij combisport :ok:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
marye
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:
marye schreef: Bedoel je mij of de andere Marije?
Haha, wie zou ze nou bedoelen? Een Marye die enorm afgevallen is :F: Die ene die als een volleerd sprinter de scherpste tijd neerzette bij combisport :ok:
:tong:

Was overigens wel erg blij met de snelste tijd :pffff:
Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

marye schreef:
gyanty schreef:
Panna schreef:
PattyB schreef:"Panna".
Gyanty was ook anders dan ik verwacht had, wat precies weet ik niet precies eigenlijk.
Ha en dat maakt me toch wel nieuwschierig wat je dan voor beeld had haha. Moet eerlijk zeggen dat ik jou nu pas combineer en gister nog niets een doorhad dat jij het was haha.

Ik vond het wel moeilijk mensen te herkennen. Zag een heleboel goldens (en ik zal waarschijnlijk blonde hovawarts ook hieronder benoemd hebben)en kon ze niet eigenlijk met de mensen combineren :oohja:
Ik heb overigens van veel mensen ook niet echt een beeld ofzo, mar Sjaak had ik even moeite mee om die als Sjaak te zien haha. Wist wel dat hij jong was, maar had eigenlijk een klein schriel ventje verwacht met een brilletje.
Marjoleine bij de workshop was ook wel wat anders dan ik verwacht had. Had er niet een lieve nette dame verwacht, maar wat strenger in haar doen en praten en meer het geitenwollensokken type.
Vincent van Tibbs had ik al een donkere (haren) en niet als blond bedacht en een stuk kleiner. En Tibb viel op dat hij ondanks zijn grote zo elegant was en zo leuk kon werken voor de baas!
En een Beau van Hilde was zo relaxed en voldeed dus ook niet aan de verwachtingen, ik mocht hem gewoon aaien :cheer: En ik heb het niet meer gezegd, maar hij lijkt echt heel erg op de logee die ik hier heel vaak heb gehad.
En wat opviel (of ik had een ander beeld van marije) maar volgens mij ben jij enorm afgevallen? Had even moeite om je te herkennen.

Zo dat was eerst wel mijn beeld van deze doe-dag!
Jou natuurlijk! :ok: Ziet er goed uit hoor!
Afbeelding
marye
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:
marye schreef:
Jou natuurlijk! :ok: Ziet er goed uit hoor!
Bedankt :wink:
Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

massam schreef: was jij het die met die enorm mooie witte herder kwam om met akira te snuffelen?

:idea:

buster en ikke denk ik :engel:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Doe Dagen van de afgelopen jaren .”