Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Behendigheidswedstrijd KCNWV 1 okt debutanten en open klasse

Moderator: moderatorteam

Sita
Zeer actief

Re: Behendigheidswedstrijd KCNWV 1 okt debutanten en open kl

Ongelezen bericht door Sita »

Afgelopen zaterdag dus mee gedaan. Het was een erg goede leerwedstrijd zullen we maar zeggen :mrgreen: Het eindresultaat van de parcoursen was driemaal een disk. Er zaten hele mooie stukken tussen, maar ook stukjes waar de samenwerking tussen Rowan en mij nog wat verbeterd moet worden. Rowan wordt steeds sneller en gaat ook steeds zelfstandiger over het parcours, daar moet ik mijn handling nog wat op aanpassen. De parcoursen waren uitdagend, veel wissels en niet logische lijnen. Eerlijk gezegd, geen echte debutantenparcoursen.

Maar het was heerlijk weer en een prima sfeer, dus heb prima genoten. En morgen gaan we verder met de leerpunten, vooral mijn eigen handling. :wink:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

Klinkt toch super, Yvette! En jullie hadden heerlijk weer!
Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

Onverwachts had Marian wat te doen, dus ik mocht met Pixel lopen. Wel spannend, want nog nooit samen getraind ofzo. Inderdaad niet echt een debutantenparcoursjes, maar wel leuk om te lopen en het viel me niet tegen hoe het ging ;).

Ook de open klasse parcoursjes waren, laten we zeggen...... een grote uitdaging :). Uiteindelijk nog wel 2x derde geworden.

al met al een gezellige dag en weer veel geleerd en weten waar we aan kunnen werken.
spijkerhond
Zeer actief
Mijn ras(sen): Flatcoated retriever en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door spijkerhond »

Ik heb ook genoten zaterdag, mooi weer, groot terrein, niet te druk, goed verzorgd. Gelukkig had ik weer voor debutanten gekozen ondanks dat ik graag eens paaltjes had geoefend want vooral de VP's waren uitdaging genoeg.

Met mijn Flat had ik 2 x disk en een foutloze jumping maar was erg tevreden over hem omdat hij lekker enthousiast liep en ach wat maakt een hindernisje teveel die er niet bijhoorde dan uit. Gimmick liep een keer 2 fouten en een keer foutloos dat lijkt best goed maar als je terug ziet in de filmpjes dat hij in dat laatste rondje wel 4 x is gestopt en een rondje heeft gedraaid om op mij te wachten of omdat ik onduidelijk was dan heb ik nog een hoop om aan aan te werken :oeps:

De domper was dat Gimmick iets mank rv uit het twee parcours kwam, uiteraard gestopt toen. Hij is nu 2 dagen later weer o.k. maar blijf nog even extra rustig aan doen en hoop dat het iets simpels is want ik maak me altijd gelijk veel zorgen over dit soort dingen.
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”