Roepnaam: Terre

Moderator: moderatorteam

Oooohhh, wat is ze toch leukMarjoleine schreef:Nieuwe ster aan het firmament
Chaconne Cato van de Eenhoornleijn
Roepnaam Chaconne

Jaaaa, en qua karakter minstens zo mooisbientje schreef:ooh ixorwat een mooie jongen was dat!
Je zou bijna denken dat ie d'r mee kan vliegen.MissDorien schreef:Ieh die oren van Carel![]()
Waar zijn de foto's?crutz schreef:ehm....
Duitste Staande Langhaar
Bruno van 't Sprokkelbosch (Chester)
Jachtterriers
Lara von der Zeiler Klinge (Lara)
Hestia (Lola, helaas was onze kennelnaam pas na de dekking goedgekeurd, de volgende DJTs heten straks ... van de Weisehoeve)
MH
Umi du Bois des Trembles (Umi)
Like A Hurricane Aiolos Adonis (Jeanot)
Like A Hurricane Bran Bowden (Baudi)
Like A Hurricane Chaya Chanah (Medusa)
Gina Vuchtschoot (Gina)
Cykodog Zen Zpades (Zpades)
dat neem ik zo van je aan, je kan het al zien in zijn ogenZeeuwse labjes schreef:Jaaaa, en qua karakter minstens zo mooisbientje schreef:ooh ixorwat een mooie jongen was dat!

Sonnie1983 schreef:ik wou net vragen, baudi heeft toch op het NK gestaan, maar zag het aan de verdere foto's
Zover ik weet niet hoorcrutz schreef:Sonnie1983 schreef:ik wou net vragen, baudi heeft toch op het NK gestaan, maar zag het aan de verdere foto's
yup, alleen wel uitgelopen op een klein drama-tje helaas (niet de stokaanval, die was top)
hoorde trouwens vd week dat jullie clubgenoot met 440 zijn hond verkocht heeft?
helaas ja, nog geen 5 minuten na de foto die hier staat van de stok aanval viel hij haast dood neer....gelukkig hebben we hem er zonder schade doorheen kunnen trekken met heel veel water om te koelen...Sonnie1983 schreef: van baudi had ik begrepen dat ze door de warmte was bevangen op het NK?
Nuyvilaq schreef:zpades![]()
![]()
![]()
![]()
crutz schreef:Nuyvilaq schreef:zpades![]()
![]()
![]()
![]()
zal kijken of hij mee kan, wordt wrs maandagavond

Dank je voor de link! Ik ga direct even kijken.(moet eigenlijk koken.....)crutz schreef:Petra_NR schreef:Wat is Chester een mooie hond!
thanks hier is nog meer van hem te vinden...