Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zoveelste herder gedumpt in Almelo
Moderator: moderatorteam
-
janinca2002
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
Canidae
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix
- Aantal honden: 1
-
tineke
Re: zoveelste herder gedumpt in Almelo
Wat een sukkel ben je als je op deze wijze van je dieren af moet 
- dagmar88
- Zeer actief
tineke schreef:Wat een sukkel ben je als je op deze wijze van je dieren af moet
Wat een oren!
-
tineke
Oh dat zijn ze ongetwijfeld maar dat maakt de manier waarop dat gebeurt er niet beter op.dagmar88 schreef:tineke schreef:Wat een sukkel ben je als je op deze wijze van je dieren af moetDenk dat ze gedumpt beter af zijn dan bij de 'baas'.
Wat een oren!
En ja ik weet het het kan ook nog slechter maar dat vind ik altijd zo'n nonargument.
Zeker als er klaarblijkelijk op regelmatige basis een hond door je wordt gedumpt op deze wijze
- dagmar88
- Zeer actief
tineke schreef:Oh dat zijn ze ongetwijfeld maar dat maakt de manier waarop dat gebeurt er niet beter op.dagmar88 schreef:tineke schreef:Wat een sukkel ben je als je op deze wijze van je dieren af moetDenk dat ze gedumpt beter af zijn dan bij de 'baas'.
Wat een oren!
En ja ik weet het het kan ook nog slechter maar dat vind ik altijd zo'n nonargument.
Zeker als er klaarblijkelijk op regelmatige basis een hond door je wordt gedumpt op deze wijze
Lijkt mij in ieder geval sterk dat zo iemand steeds maar weer met weinig tijd er tussen een pup kan kopen van een betrekkelijk klein ras.
Dat zou toch op moeten gaan vallen.
-
tineke
Misschien iemand die zelf fokt?dagmar88 schreef:tineke schreef:Oh dat zijn ze ongetwijfeld maar dat maakt de manier waarop dat gebeurt er niet beter op.dagmar88 schreef:tineke schreef:Wat een sukkel ben je als je op deze wijze van je dieren af moetDenk dat ze gedumpt beter af zijn dan bij de 'baas'.
Wat een oren!
Zeker als er klaarblijkelijk op regelmatige basis een hond door je wordt gedumpt op deze wijzeIk bedoel dat ik bij dit bericht het idee krijg dat er veel meer achter zit.
Lijkt mij in ieder geval sterk dat zo iemand steeds maar weer met weinig tijd er tussen een pup kan kopen van een betrekkelijk klein ras.
Het is inderdaad vreemd want zo heel groot is het rasbestand van de hollander volgens mij ook niet.
Maar goed hoe dan ook het is een prutser op hondengebied
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Klein ras valt wel mee, dit is geen stamboomhond maar een xHH en die zijn er volop. Maar ik snap de conclusie dat het een werkhond had moeten worden niet als een hond van die leeftijd niet eens een riem gewend is. Iemand die een hond voor de handel wil zal toch op zijn minst de hond wennen aan een riem?dagmar88 schreef:Ik bedoel dat ik bij dit bericht het idee krijg dat er veel meer achter zit.
Terreinbewakers die niet blijken te waken?
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Misschien fokt ie ze wel zelf of haalt ie ze wel via een zwarthandelaar, weet ik veel maar het is wel een belachelijk iets hoe er met die honden gesolt wordt, arme dieren. 
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Canidae
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
Wat een maffe bedoening weer zeg

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- dagmar88
- Zeer actief
Precies, ze mogen zich wel in hun pootjes wrijven dat ze in NL opgesloten zitten en te weinig te eten krijgenCanidae schreef:Gelukkig worden ze niet opgehangen zoals in Spanje.
-
Canidae
- Zeer actief
Tja, het kan altijd erger...dagmar88 schreef:Precies, ze mogen zich wel in hun pootjes wrijven dat ze in NL opgesloten zitten en te weinig te eten krijgen
-
S@ndr@
- Zeer actief
1 keer o.k maar deze sukkel of sukkels blijven het doen
, wat raar.
kan me bij de motivatie dan ook helemaal niets bij voorstellen
kan me bij de motivatie dan ook helemaal niets bij voorstellen
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Dat haalde ik er ook al uit.Inge schreef:Klein ras valt wel mee, dit is geen stamboomhond maar een xHH en die zijn er volop. Maar ik snap de conclusie dat het een werkhond had moeten worden niet als een hond van die leeftijd niet eens een riem gewend is. Iemand die een hond voor de handel wil zal toch op zijn minst de hond wennen aan een riem?dagmar88 schreef:Ik bedoel dat ik bij dit bericht het idee krijg dat er veel meer achter zit.
Terreinbewakers die niet blijken te waken?
Bange honden die voor het werk zijn gebruikt en geen riem gewend zijn is wel een vreemde aanname..?????
En ook bang voor andere honden en zelf eigen soort.
Lijkt mij gewoon een kennel hondje of een fokproduktje die is blijven zitten.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- daywalker
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
- Aantal honden: 4
Het gebeurd elk jaar weer volgens het artikel en steeds in dezelfde omgeving, dus met een beetje onderzoek moeten er toch al snel aanwijzingen gevonden worden lijkt me.
Dat Dierenopvang ’t Noordbroek hulp vraagt om opheldering omtrent dit verschijnsel, vind ik al retegoed, maar deze taak ligt meer bij de dierenbescherming of de dierenpolitie, de zaak is er ernstig genoeg voor tenslotte.
Dat Dierenopvang ’t Noordbroek hulp vraagt om opheldering omtrent dit verschijnsel, vind ik al retegoed, maar deze taak ligt meer bij de dierenbescherming of de dierenpolitie, de zaak is er ernstig genoeg voor tenslotte.
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Bah
Eerder liep ik nog wel eens in dat bos. Je moet er toch niet aan denken om daar een gedumpte hond tegen te komen, zeker als daar ook dode honden liggen 
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Klojo's.Ik hoop dat de dader achterhaald wordt.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Inderdaaddaywalker schreef:Het gebeurd elk jaar weer volgens het artikel en steeds in dezelfde omgeving, dus met een beetje onderzoek moeten er toch al snel aanwijzingen gevonden worden lijkt me.