Je ziet, het zijn niet alleen kleuters op een mtb/motor...! gelukkig maar!
Moest iedereen reageren zoals Nico... er zou zovéél haat in de wereld zijn
Moderator: moderatorteam

Dan zou de wereld idd vol haat zijn......Rexyboy schreef:Moest iedereen reageren zoals Nico... er zou zovéél haat in de wereld zijn

Ik zou me kapot schamen als mijn broer zich zo zou gedragen als Nico.Gon schreef:Dan zou de wereld idd vol haat zijn......Rexyboy schreef:Moest iedereen reageren zoals Nico... er zou zovéél haat in de wereld zijnIk ben blij dat er ook nog mensen zijn zoals de broer van DM.....
Ik zou helemaal niks dan.NicoBorder schreef:Zooooo zielig. Als jullie mij aan zouden spreken op mijn zogenaamd gedrag en ik zou jullie beginnen uitschelden dan zouden jullie dit, dat en zus en zo doen. Dat is in dit topic talloze keren na voren gekomen en dan lekker even de moraalridder uit hangen. Zielig!
Jij vind mij "zielig". Ik noem jouw gedrag zwak. Zitten we toch mooi op 1 lijnNicoBorder schreef:Zooooo zielig. Als jullie mij aan zouden spreken op mijn zogenaamd gedrag en ik zou jullie beginnen uitschelden dan zouden jullie dit, dat en zus en zo doen. Dat is in dit topic talloze keren na voren gekomen en dan lekker even de moraalridder uit hangen. Zielig!
Ehm.... slim?Mickie schreef:NicoBorder schreef:ZwakBen ik toch erg benieuwd hoe jij het veranderen van internetteksten noemt om te 'bewijzen' dat je gelijk hebt ...NicoBorder schreef:Zielig!

ik denk het wel! binnenkort neemt ie nog een hondZilla schreef:![]()
ik dacht ik kijkt even waar dit topic inmiddels overgaat, en zie tot mijn verbazing dat de fietsjongen er nog steeds is...
Vind je het dan toch zo leuk hier?

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteDan is het toch jammer dat hij geen bagagedrager heeft, anders had hij zo door de bossen kunnen hobbelen....Rexyboy schreef:ik denk het wel! binnenkort neemt ie nog een hondZilla schreef:![]()
ik dacht ik kijkt even waar dit topic inmiddels overgaat, en zie tot mijn verbazing dat de fietsjongen er nog steeds is...
Vind je het dan toch zo leuk hier?

Jij kleine guit, mag jij jokken van je moeder?NicoBorder schreef:Simpel: dit komt van een Belgisch forum. Zo straks maar even mijn geschiedenis door splitten.
Marjoleine schreef:Jij kleine guit, mag jij jokken van je moeder?NicoBorder schreef:Simpel: dit komt van een Belgisch forum. Zo straks maar even mijn geschiedenis door splitten.
Denk erom, hoor.
En straks zeker zeggen dat het eerlijk gejat is?
Weet je dan niet, met je rechten als bijvak, dat je altijd een bron hoort te noemen?

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeitehahaha nee had ik al voor deze 71 pagina's durende ellende begonPtje schreef:Even off topic maar ja dat mag hier.
Frank, je hebt een geweldig onderschrift hihi (speciaal gevonden?)

Oeps zit ik ff dus niet op te letten hahaha.frank1985 schreef:hahaha nee had ik al voor deze 71 pagina's durende ellende begonPtje schreef:Even off topic maar ja dat mag hier.
Frank, je hebt een geweldig onderschrift hihi (speciaal gevonden?)
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeitePtje schreef:Oeps zit ik ff dus niet op te letten hahaha.frank1985 schreef:hahaha nee had ik al voor deze 71 pagina's durende ellende begonPtje schreef:Even off topic maar ja dat mag hier.
Frank, je hebt een geweldig onderschrift hihi (speciaal gevonden?)![]()
Nog een leuke
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
Er zijn mensen, die denken dat ze denken, maar dat denken ze maar
Deze is een leuke voor onze Nicootje, mag hij van me hebben.
Bij vlagen ben ik geniaal... Helaas is het hier altijd windstil!

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeitefrank1985 schreef: Lekker rekening houden met elkaar. Leven en laten leven.

Ptje schreef: Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
Er zijn mensen, die denken dat ze denken, maar dat denken ze maar
Deze is een leuke voor onze Nicootje, mag hij van me hebben.
Bij vlagen ben ik geniaal... Helaas is het hier altijd windstil!

Zilla schreef:...de fietsjongen...

Ik dacht dat poep uit je bips kwam en niet uit je hoofd.NicoBorder schreef:Ik roep ook hoor, ben maar niet bang. En zo'n opklikbare bel is nutteloos hij viel er zo af 3 keer achter elkaar. Heb h'm weg gegooid.
Daarom zal het misschien ook wel EX zijn?Célie schreef:Lekkere normen en waarden zeg iemand bont en blauw slaanfrank1985 schreef: Mijn ex doet paardrijden en als ik thuis zou komen en vertellen dat ik met 90 km/h langs een paard zou zijn gereden kon ik denk ik met een hoop blauwe plekken het huis verlaten. En terecht....
Dat heeft imo met normen en waarden te maken.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite