Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb hem ook getekend. Ik zie ze hier weleens voorbijkomen (Nieuwvliet)... In het voorjaar zag ik ze weleens met 1 hond voor de step, maar nu die karren moeten trekken De dag waarop dat filmpje gemaakt is, was het hier echt heel warm en benauwd (James wilde overdag niet eens de tuin uit om te gaan plassen)
*Charlotte schreef:Ik heb hem ook getekend. Ik zie ze hier weleens voorbijkomen (Nieuwvliet)... In het voorjaar zag ik ze weleens met 1 hond voor de step, maar nu die karren moeten trekken De dag waarop dat filmpje gemaakt is, was het hier echt heel warm en benauwd (James wilde overdag niet eens de tuin uit om te gaan plassen)
Ja vooral het benauwde, de luchtvochtigheid dat is echt funest voor ze, ik vraag me echt af hoeveel honden er daar al overleden zijn, ziek zijn die mensen, echt ziek
Angelique. schreef:De vvv zal best een hoop klanten opgeleverd hebben....nou nu niet meer
Goedemorgen Angelique,
Dank voor uw reactie!
Naar aanleiding van uw mail, de berichtgeving vanmorgen in de Zeeuwse krant (PZC), Omroep Zeeland en teletekst, hebben wij Husky Event inmiddels van onze website verwijderd.
Hier willen wij natuurlijk niet mee geassocieerd worden!
Met vriendelijke groet,
VVV Zeeuws-Vlaanderen, kantoor Breskens
Pepie schreef:Opgelost,omdat er account stond dacht ik dat het de verkeerde link was
Hoe heb jij het opgelost?
In de mail die ik kreeg stond een link om mijn ondertekening te bevestigen. Die aangeklikt en krijg ik het volgende te lezen: Bedankt voor je registratie. Je account is nu actief.
Denk eraan om een donatie te doen om de petitie online te houden en te verspreiden.
PAYPAL
Met de mogelijkheid om via paypal iets te doneren.
Angelique. schreef:De vvv zal best een hoop klanten opgeleverd hebben....nou nu niet meer
Goedemorgen Angelique,
Dank voor uw reactie!
Naar aanleiding van uw mail, de berichtgeving vanmorgen in de Zeeuwse krant (PZC), Omroep Zeeland en teletekst, hebben wij Husky Event inmiddels van onze website verwijderd.
Hier willen wij natuurlijk niet mee geassocieerd worden!
Met vriendelijke groet,
VVV Zeeuws-Vlaanderen, kantoor Breskens
Pepie schreef:Opgelost,omdat er account stond dacht ik dat het de verkeerde link was
In de mail die ik kreeg stond een link om mijn ondertekening te bevestigen. Die aangeklikt en krijg ik het volgende te lezen: Bedankt voor je registratie. Je account is nu actief.
Denk eraan om een donatie te doen om de petitie online te houden en te verspreiden.
PAYPAL
Is een standaard tekst, er is al een donatie gedaan dus dat kan gewoon genegeerd worden.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
PAYPAL
Is een standaard tekst, er is al een donatie gedaan dus dat kan gewoon genegeerd worden.
Het schijnt zo te zijn dat als je het via facebook doet je geen mail krijgt....
Kijk anders ook even jullie spambox na er staan er nog heel wat die nog niet bevestigd zijn
PAYPAL
Het schijnt zo te zijn dat als je het via facebook doet je geen mail krijgt....
Kijk anders ook even jullie spambox na er staan er nog heel wat die nog niet bevestigd zijn
Tja, ik ben niet van de social media .
Maar ik zag nu dat mijn ondertekening bevestigd is, ik was even bang dat dat niet zou gebeuren als ik niet zou doneren.
Niet dat ik niet zou willen doneren voor het goede doel, als het had gemoeten dan had ik het gedaan.
Ik krijg geen email met een link zodat ik kan bevestigen, klopt het dat dit even kan duren? Heb al in map ongewenste mail gekeken maar daar zit niets in.
En wat goed dat er al succes behaald is zoals het vvv kantoor.
PAYPAL
Ja die kreeg ik ook,dat heb ik niet opgelost
Oh is een standaardtekst lees ik nu