Beter een vals kreng dan een diep liegend kreng. Dat je liegt, ligt op straat.Ariane schreef: Wat ben je toch een vals kreng, Cleo
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mijn hond is inbeslag genomen wat nu te doen
Moderator: moderatorteam
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Re: mijn hond is inbeslag genomen wat nu te doen
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Maarre....iemand nog van ts gehoord?
Of is die gevlucht?
Best wel beneiuwd hoe het voor hen en de hond afloopt...
Of is die gevlucht?
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Asterix schreef:Beter een vals kreng dan een diep liegend kreng. Dat je liegt, ligt op straat.Ariane schreef: Wat ben je toch een vals kreng, Cleo
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Es
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack russell terriers, wat anders?
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ff of topic, mijn honden hebben al een aantal turkse kinderen van hun angst af geholpen, het was hier ook vaak gillen in de buurt, maar dan riep ik ze bij me en nu' helpen' jongetjes soms met uitlaten en nemen ze bange vriendjes mee. Gelukkig kijken niet alle honden op van gegil en vinden de mijne bijna alles leuk.
Op elke wandeling is
Er eentje die ik mis.....
Er eentje die ik mis.....
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
mijn hond is inbeslag genomen wat nu te doen
kooi schreef:Maarre....iemand nog van ts gehoord?
Of is die gevlucht?
Volgens mij schreef Macho-Harley al een paar pagina's terug dat we daar niets meer van zouden horen.
- macho-hayley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mechelse herders
- Contacteer:
Ja dat klopt inderdaad, ik heb mailcontact met de ts gehad waarin hij ook aangaf hier niet meer te gaan posten.

-
kooi
- Zeer actief
Laat jij ons dan weten hoe het afloopt?
Tussen al dit gekrakeel zijn er nl. echt wel mensen die voor hun zitten te duimen voor een goede afloop.
Tussen al dit gekrakeel zijn er nl. echt wel mensen die voor hun zitten te duimen voor een goede afloop.
- macho-hayley
- Zeer actief
- Contacteer:
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Ik zou dat ook wel heel fijn vinden. Ik moest namelijk even mijn wenkbrauwen optrekken toen ik dacht een topic verder te gaan lezen over een inbeslag genomen hond en toen ging het ineens over spinnen.
Om dan nog maar niet te spreken over de vreselijke opmerkingen die sommige hier naar elkaar maken.
Om dan nog maar niet te spreken over de vreselijke opmerkingen die sommige hier naar elkaar maken.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
-
Jacq
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vubara
Ik wens jullie heel veel sterkte peter en ik ben benieuwd hoe het afloopt.
Ik hoop dat jullie hond door de test komt en weer terug naar huis kan.
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Wat fijn.macho-hayley schreef:Als hij dat ok vindt zal ik het hier zeker posten!
Ik hoop dat de hond heel snel thuis is.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
kunnen jullie elkaar AUB nu eens met rust laten dit is toch niet normaal meer bah.smoekie schreef:Asterix schreef:Beter een vals kreng dan een diep liegend kreng. Dat je liegt, ligt op straat.Ariane schreef: Wat ben je toch een vals kreng, CleoVals, liegend, gevaarlijk, aandachtsgeil kreng
- macho-hayley
- Zeer actief
- Contacteer:
macho is ook niet getest, dus ik hoop voor deze hond hetzelfde...Jacq schreef:Ik wens jullie heel veel sterkte peter en ik ben benieuwd hoe het afloopt.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Ja voor jou misschien maar ik vind ze behoorlijk krengerig,en nu ga jij natuurlijk weer beginnen over ingrijpen of ergeren dingen.Jion schreef:Niet?twinkeltje schreef:kunnen jullie elkaar AUB nu eens met rust laten dit is toch niet normaal meer bah.smoekie schreef:Asterix schreef: Beter een vals kreng dan een diep liegend kreng. Dat je liegt, ligt op straat.Vals, liegend, gevaarlijk, aandachtsgeil kreng
Fijn kom maar op ik ben dyslectisch en ik lees niet
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Ik zie niets bijzonders op straat liggen, maar waarover lieg ik?Asterix schreef:Beter een vals kreng dan een diep liegend kreng. Dat je liegt, ligt op straat.Ariane schreef: Wat ben je toch een vals kreng, Cleo
Ik duim dat TS gauw meldt dat de hond weer thuis is
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Asterix
- Zeer actief
Kssssstt....je hebt desi toch gelezen?Ariane schreef:Ik zie niets bijzonders op straat liggen, maar waarover lieg ik?Asterix schreef:Beter een vals kreng dan een diep liegend kreng. Dat je liegt, ligt op straat.Ariane schreef: Wat ben je toch een vals kreng, Cleo
Ik duim dat TS gauw meldt dat de hond weer thuis is![]()
- Asterix
- Zeer actief
Ik had voor Desi haar opmerking idd de reaktie van smoek gelezen. Bewust niet op in gegaan omdat het alweer gelukkig on-topic ging en hopelijk nu ook blijft gaan.Jion schreef:Ook alweer zoiets. Je begon zelf hoor.twinkeltje schreef:Ja voor jou misschien maar ik vind ze behoorlijk krengerig,en nu ga jij natuurlijk weer beginnen over ingrijpen of ergeren dingen.Jion schreef:Niet?twinkeltje schreef:kunnen jullie elkaar AUB nu eens met rust laten dit is toch niet normaal meer bah.
Fijn kom maar op ik ben dyslectisch en ik lees niet
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Het zal wel door het weer komen dat iedereen wat meer geïriteerd is, laten we het daar dan maar op schuiven.twinkeltje schreef:kunnen jullie elkaar AUB nu eens met rust laten dit is toch niet normaal meer bah.smoekie schreef:Asterix schreef:Beter een vals kreng dan een diep liegend kreng. Dat je liegt, ligt op straat.Ariane schreef: Wat ben je toch een vals kreng, CleoVals, liegend, gevaarlijk, aandachtsgeil kreng
Ik zal maar eens aan de avondwandeling gaan beginnen en hopen dat het wat afgekoeld is.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
sen
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Mountain dogs
Peter, in de OP gaf je aan eventueel een advocaat nodig te hebben maar dat was dan ff te duur voor je.
Indien je onvoldoende financiele middelen hebt, dan kun je - jouw advocaat doet dat feitelijk - een toevoeging aanvragen bij de gemeente. Dat gaat via de Raad van de Rechtsbijstand, die moet dat verzoek honoreren. Je betaalt dan slechts een geringe bijdrage aan je advocaat.
Indien je onvoldoende financiele middelen hebt, dan kun je - jouw advocaat doet dat feitelijk - een toevoeging aanvragen bij de gemeente. Dat gaat via de Raad van de Rechtsbijstand, die moet dat verzoek honoreren. Je betaalt dan slechts een geringe bijdrage aan je advocaat.
Don’t argue with idiots because they will drag you down to their level and then beat you with experience. —Greg King
- macho-hayley
- Zeer actief
- Contacteer:
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik alleen de eerste paar pagina's en de laatste pagina heb gelezen, maar ik kan me dat méér dan levendig voorstellen.macho-hayley schreef:Ja dat klopt inderdaad, ik heb mailcontact met de ts gehad waarin hij ook aangaf hier niet meer te gaan posten.
Iemand is wanhopig omdat zijn hond in beslag is genomen.
Hállo! Hoe zouden jullie je voelen? De beste man is wanhopig, en komt naar het HF om hulp te vragen.
En dan gebruik je dát specifieke topic om je onderlinge vete's uit te vechten?
Echt, hè. Ik vind dat van zó weinig empathie getuigen, en van zo'n naar niveau. Bah.
Hondenliefhebbers zouden in mijn ogen nou juist de personen moeten zijn met begrip voor hoe zo iemand zich voelt. En inplaats van begrip ontaard zijn topic in een lading met gif dat echt nú over de ander uitgestort moet worden.
Nou. Wees maar trots op jezelf. Allemaal. Want dit moest natuurlijk écht in het openbaar, en kon écht niet per PB. En het kon alleen in dit topic, en niet in een of ander kc topic.
Macho-Haley, wil jij TS sterkte wensen met de situatie? Ik hoop dat de hele situatie snel is opgelost. Zó, dat iedereen er bij gebaat is.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
kooi
- Zeer actief
-
ayke
- Actief
- Mijn ras(sen): xherder
@Miranda; Helemaal mee eens 
-
Loek
- Zeer actief
Kan me alleen maar bij je hele verhaal aansluiten op een ding na , het allemaalMiranda schreef:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik alleen de eerste paar pagina's en de laatste pagina heb gelezen, maar ik kan me dat méér dan levendig voorstellen.macho-hayley schreef:Ja dat klopt inderdaad, ik heb mailcontact met de ts gehad waarin hij ook aangaf hier niet meer te gaan posten.
Hállo! Hoe zouden jullie je voelen? De beste man is wanhopig, en komt naar het HF om hulp te vragen.
Echt, hè. Ik vind dat van zó weinig empathie getuigen, en van zo'n naar niveau. Bah.
Hondenliefhebbers zouden in mijn ogen nou juist de personen moeten zijn met begrip voor hoe zo iemand zich voelt. En inplaats van begrip ontaard zijn topic in een lading met gif dat echt nú over de ander uitgestort moet worden.
Nou. Wees maar trots op jezelf. Allemaal. Want dit moest natuurlijk écht in het openbaar, en kon écht niet per PB. En het kon alleen in dit topic, en niet in een of ander kc topic.
Macho-Haley, wil jij TS sterkte wensen met de situatie? Ik hoop dat de hele situatie snel is opgelost. Zó, dat iedereen er bij gebaat is.
Ik hoop dat de baas zijn hond terugkrijgt want het moet een nachtmerrie zijn, niet weten wat er gaat gebeuren
- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
De spijker op z'n kop. Is eigenlijk gewoon triest.Miranda schreef:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik alleen de eerste paar pagina's en de laatste pagina heb gelezen, maar ik kan me dat méér dan levendig voorstellen.macho-hayley schreef:Ja dat klopt inderdaad, ik heb mailcontact met de ts gehad waarin hij ook aangaf hier niet meer te gaan posten.
Wiel
- iones
- Zeer actief
Ik voel me niet aangesproken want ik heb niemand aangevallen. En met de ts heb ik zelf contact opgenomen zodra ik vernam dat hij zich niet meer liet zien in dit topic. En dat was allang voordat ik zelf uberhaupt in dit topic gereageerd heb.
maar ik raad aan dat als iemand hem iets te vertellen heeft, dat hij even per pb contact op moet nemen.
maar ik raad aan dat als iemand hem iets te vertellen heeft, dat hij even per pb contact op moet nemen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Eens Miranda 
- vaddie
- Actief
- Mijn ras(sen): Geen voorkeur, heb nu twee vuilnisbakkies.
Miranda schreef:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik alleen de eerste paar pagina's en de laatste pagina heb gelezen, maar ik kan me dat méér dan levendig voorstellen.macho-hayley schreef:Ja dat klopt inderdaad, ik heb mailcontact met de ts gehad waarin hij ook aangaf hier niet meer te gaan posten.
Sluit ik me helemaal bij aan. Na enige maanden afwezigheid weer eens hier lezen en vind weer dezelfde bagger door dezelfde mensen. Bah.
@Macho-Haley: wens de ts heel veel sterkte en duim voor hem dat hij snel zijn hond weer terug heeft.
Telling: 2 honden, 7 konijnen, 2 cavia's, 1 schildpad
Getrouwd op 16/04/2011
Op 15-01-2012 bevallen van een fantastische dochter.
Getrouwd op 16/04/2011
- macho-hayley
- Zeer actief
- Contacteer:
- vaddie
- Actief
- Mijn ras(sen): Geen voorkeur, heb nu twee vuilnisbakkies.
Waarvoor mijn dank
Telling: 2 honden, 7 konijnen, 2 cavia's, 1 schildpad
Getrouwd op 16/04/2011
Getrouwd op 16/04/2011