Waren er nog meer HFers vandaag of gister?
Moderator: moderatorteam
Echt niet? Wat flauw idd! Ik heb er maar even een mailtje naar de raad aan gewaagd, kennisje gister zei gelijk "oh dat moet je even opsturen naar de raad dan komt die titel nog op de stamboom van z'n pups" dus nu ben ik in de warTara schreef:Gefeliciteerd! Jammer dat de Raad van Beheer deze titel niet op de stamboom overneemt.
Mijn teef is ook Brussels Winster, maar mooi niet dat ze dat op de stamboom van haar pups gingen vermelden.
Wel als je een kopie ervan naar de raad van beheer stuurtTara schreef:Gefeliciteerd! Jammer dat de Raad van Beheer deze titel niet op de stamboom overneemt.
Mijn teef is ook Brussels Winster, maar mooi niet dat ze dat op de stamboom van haar pups gingen vermelden.
Gefeliciteerd Renee, zoals ik al eerder zei kopie gewoon ff opsturen naar de raad van beheer, dat heb ik vorige week ook gedaan...alleen nog niks terug gehoord dus ben benieuwd of het bij het volgende nest vermeld wordt op de stambomen.grover schreef:DankjulliewelVriendje heeft een foto gemaakt van het moment dat de keurmeester Ol aanwees als beste reu, mijn hoofd is echt priceless hahaha
Echt niet? Wat flauw idd! Ik heb er maar even een mailtje naar de raad aan gewaagd, kennisje gister zei gelijk "oh dat moet je even opsturen naar de raad dan komt die titel nog op de stamboom van z'n pups" dus nu ben ik in de warTara schreef:Gefeliciteerd! Jammer dat de Raad van Beheer deze titel niet op de stamboom overneemt.
Dat had je een postzegel gescheeld Linlinda1985 schreef:Ow...handig dan.... heb ik alles voor niks naar de RVB gestuurd per post...
Een van mijn favo's even gepikt van "mijn" andere forum, ik heb 'm hier wel vaker gemistTara schreef: Die smiley!!!![]()
![]()
Nou das ook leuk danOMK schreef:Nou wij hebben dus een Crufts Kwalificatie maar we mogen er niet naartoe met ons ras :p
grover schreef:JA! Jouw Amsterdamse Winnertitel voor mijn Belgisch WinnertitelTrappen ze vast in
Nou das ook leuk danOMK schreef:Nou wij hebben dus een Crufts Kwalificatie maar we mogen er niet naartoe met ons ras :p
van winner en jeugdtitels worden alleen de nederlandse gebruikt, buitenlandse doen ze niet aanlinda1985 schreef:Ik heb meer titels opgestuurd, dus wacht maar af of het vermeld gaat worden bij Sparrow's nestje straksNJK en Jw wordt trouwens wel vermeld