Formulier voor online inschrijven was echter gewoon beschikbaar, dus ik heb het geprobeerd.
Als het nog geaccepteerd wordt, kom ik ook wel even.

Moderator: moderatorteam
Vlindchi schreef:Geen stamboom op mijn husDus helaas!
Godzijdank, haha. Ik dacht echt dat het buiten was.Nanna schreef:Nee zeg, het is niet buiten hoorIrisz schreef:'T is buiten he?? We krijgen zondag sneeuw....![]()
Toch?
edit: heb het effe opgesnord. het is in zaal de Klepel in Asten. Kerkstraat
Irisz schreef:Godzijdank, haha. Ik dacht echt dat het buiten was.Nanna schreef:Nee zeg, het is niet buiten hoorIrisz schreef:'T is buiten he?? We krijgen zondag sneeuw....![]()
Toch?
Heb d'r zin an!
Ik ben zo blij dat ik daar niks aan hoef te doen.jores schreef:Irisz schreef:Godzijdank, haha. Ik dacht echt dat het buiten was.Nanna schreef:Nee zeg, het is niet buiten hoorIrisz schreef:'T is buiten he?? We krijgen zondag sneeuw....![]()
Toch?
Heb d'r zin an!
wij ook! De dame en heer zijn al getrimd, nu nog morgenavond een douche
God wat jammer nou.Nanna schreef:Nee zeg, het is niet buiten hoorIrisz schreef:'T is buiten he?? We krijgen zondag sneeuw....![]()
Toch?
Woehahahaha had nu 34 kilo bij elkaarNanna schreef:jores schreef: en dan onze Snebbygail![]()
![]()
![]()
zij kreeg BOB, BIG en uiteindelijk BEST IN SHOW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van harte! Nou, dan heeft ze mijn zak voer meer dan dik verdiend!
enne dan komt er niemand ff op de koffie?zaal de klepel in Asten
Oeps......sorry ! Voor u ook een dikke proficiat natuurlijk !!Coockie schreef:Annemie : nog een hele dikke proficiat !!
de zwarte teckel?HillieS schreef:Een teckelmeisje bij ons op het dorp heeft (als het goed is) ook meegedaan, en was 1ste van haar klasse.
Haar stamboomnaam weetik niet, alleen dat ze Lotje heet en een dwerg gladhaar is.
Zijn daar foto's van?
Er waren maar 2 teckels. Een black & tan en een rode. Wat voor een kleurtje is ze?HillieS schreef:Een teckelmeisje bij ons op het dorp heeft (als het goed is) ook meegedaan, en was 1ste van haar klasse.
Haar stamboomnaam weetik niet, alleen dat ze Lotje heet en een dwerg gladhaar is.
Zijn daar foto's van?
jores schreef:de zwarte teckel?HillieS schreef:Een teckelmeisje bij ons op het dorp heeft (als het goed is) ook meegedaan, en was 1ste van haar klasse.
Zijn daar foto's van?
Een black&tan jaIrisz schreef:Er waren maar 2 teckels. Een black & tan en een rode. Wat voor een kleurtje is ze?HillieS schreef:Een teckelmeisje bij ons op het dorp heeft (als het goed is) ook meegedaan, en was 1ste van haar klasse.
Zijn daar foto's van?
Ow, dan kan ik het mis hebben. Ze is erg klein ( hooguit 15-20cm schofthoogte.)Nanna schreef:dat was een standaard teckel, geen dwerg.HillieS schreef: Een black&tan ja
En een reu, als ik het me goed herinner.Nanna schreef:dat was een standaard teckel, geen dwerg.HillieS schreef: Een black&tan ja