Ben erg benieuwd hoeveel het er gaan worden en dat alles goed en gezond gaat!
Kunnen we samen aftellen
Moderator: moderatorteam
Op dezelfde dag uitgeteld dan?Josee schreef:Gefeliciteerd... Na deze strenge winter hebben we recht op een heerlijk voorjaar en begin van de zomer! Lekker met het puppegrut naar buiten![]()
Kunnen we samen aftellen![]()
Cleo is rond 20 april uitgeteld , dus scheelt niet veelMarjoleine schreef:Op dezelfde dag uitgeteld dan?Josee schreef:Gefeliciteerd... Na deze strenge winter hebben we recht op een heerlijk voorjaar en begin van de zomer! Lekker met het puppegrut naar buiten![]()
Kunnen we samen aftellen![]()
Hier 15 april
Orpa is inmiddels 20,2 kilo, dat is 1,2 kilo erbij. Ze is 5,5 week drachtig nu.

Haha, ja!nathalie schreef:En Ush rond de 11e!! Dat wordt een puppyboom!

Geen van beide. Orpa vermoordt iedereen die onder die staart kijkt namelijk.carine schreef:ziet er goed uit![]()
even een vraagje Marjoleine, heb jij die sticks geprobeerd of gewone bloedafname?
Helemaal niet, nee, maar ze heeft wel een paar keer gemist met springen. Haalde ze haar bed niet en later haalde ze de auto nietHutch schreef:Zo te zien heeft ze er nog totaal geen moeite mee dat ze een dikke buik heeft, of wel?
ok bedankt!Marjoleine schreef: Geen van beide. Orpa vermoordt iedereen die onder die staart kijkt namelijk.
Gelukkig is zij heel duidelijk in haar dekrijpheid.

Ik was voornamelijk blij dat die beker nog heel was.Maeve schreef:Ik lees geen raar gedrag hoor, toch Orpa? Ze moet gewoon goed zorgen voor haar pupsels. Nu al.![]()
Ik gok op pups.Hutch schreef:Orpa is wel vindingrijk in het vinden van het eten voor haar pups![]()
Ik ben erg benieuwd wat er uit gaat komen volgende week

Bruinwitte breng je maar hier.Marjoleine schreef:Ik ga verder dan dat: ik gok op zwartwitte pups!
(bruinwitte stop ik terug)