Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Opruimen straathonden in Roemenie

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Francesca

Re: Opruimen straathonden in Roemenie

Ongelezen bericht door Francesca »

Even gekopieerd van de eerder gegeven site (klein stukje maar van de onvoorstelbare dingen die aan bod komen):
  • blame your corrupt politicians!
    In 2001, Traian Băsescu, the then-mayor of Bucharest launched a campaign that led to the extermination of about 144,000 stray dogs in the capital alone, spending almost 9,000,000 Euros (62 Euros per dog) during the period from 2001-2007. The dog catchers in Brasov spent about 2 million EURO in 8 years. Between 2008-2010, 20,000 dogs have been killed in Constanta spending 1,500,000 Euros (75 Euros per dog). Overall it is estimated that Romania spent between 25 and 40 million EURO on strays from 2001 until 2008.

Between 2001 and 2011 the Romanian animal control people have killed hundreds of thousands dogs by spending tens of millions of EUROs in public funds, while the number of stray dogs only grew larger because the authorities quickly came to realize that the mere existence of the strays is a very profitable business!

[...]

Although the problem of the aggressive dogs is supposedly the number one priority, the animal control folks rarely catch aggressive dogs. Instead they almost always take puppies and little, friendly dogs that are easy and safe to catch. This approach has the double benefit of keeping the dangerous dogs on the streets in order to perpetuate the “terror of the strays” while making the dog catchers appear as heroes and saviors in the eyes of the people.

Some dog catchers catch everything they can get their hands on, including dogs with owners or protectors and dogs that are sterilized and returned to their territory according to HG 955/2004. There were cases where dogs were taken while walking next to their owners or where the dog catchers went into people’s yards and took their dogs. A lot of the owners tried to negotiate a return fee smaller than the official one and eventually, especially in Bucharest, a “protection fee” paid to the dog catchers became the norm.
Niet de straathonden zijn het probleem, maar corrupte politici. Dat jongetje bevond zich trouwens op een omheind terrein en er werd niet op hem gelet. Hij kan net zo goed door waakhonden zijn gedood.
-Mieke-
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 spaans, 2 roemeense ex-straathondjes
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door -Mieke- »

Sommigen zijn hier wel erg hond-onvriendelijk met hun commentaar. Eerst even inlezen zou geen kwaad kunnen. :roll: Afschieten, opruimen, niet de straat op kunnen, verscheurd worden door honden... komaan zeg...

Of het jongetje door zwerfhonden gedood is , is zeer onduidelijk. Hij werd gevonden achter een hoge omheining, waar zich waakhonden bevinden, en hoe kon het mannetje daar overgeraken? Onder toezicht van oma, "45 min" efkes uit het oog verloren?

Roemenië is lid van de EU en ze hebben het geld (gekregen) om het probleem op een treffelijke manier aan te pakken, maar een ozo corrupt beleid... (tja misschien ook wat van jouw centen). Castreren is daar financieel wel haalbaar (25 euro voor een castratie). Dat afmaken kost ook geld, die hondenvangers krijgen ook wel wat toegestopt.
http://actionaidforanimals.blogspot.com ... anian.html
"For every dog caught, killed, cremated the local dog pound invoices its local city hall on average 120 euros each dog, the city hall then take from the public purse (local tax payers) and sends a nice hefty cheque back to the dog catchers and city pound that are normally related in some form or another to the mayor of the city hall or the mayor is on the dog catchers payroll. Now do you see why they need public backing, why the scaremonger tactics?"

En neen dat massaal uitmoorden lost niets op, dat is al eerder bewezen.
http://www.vier-voeters.nl/news-press/n ... den-doden/
In een (uitzonderlijke) stad waar ze wel de "neuter and release" toepassen, daalt het aantal zwerfhonden wel.

En zachtjes gaan ze niet tekeer, filmpje: benzine gieten over een jong hond en in brand steken, dat gekerm dat maar zolang aanhoudt :jank: , filmpje: autorace om een vluchtende hond op te scheppen :(: , foto afgehakt hoofd van een hond (aan het oormerk te zien een gecastreerde en geënte hond), filmpje: honden vangen en in een vrachtwagen gooien, waar je enkele honden vrolijk ziet kwispelen bij het wegrijden..., intimidaties aan het adres van mensen die kleine asiels proberen te runnen, oude vrouw met stenen bekogelen omdat ze 'haar straathondjes' eten staat te geven ... etc... het bezorgde me vorige nacht een vreselijke nachtmerrie (en neen ik ben nog niet zo teer).

En terwijl alle zenders en kranten berichten over de zwerfhonden, komt een ander flink probleem een beetje in de schaduw te staan, de goudmijn "Rosia Montana" -> google. Komt prima uit voor de overheid. :boos:
groetje, Mieke
I.M. Vlaamse Bob, I.M. Roemeense Laika. Spaanse Rambi,
Momo en Kiki
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Fizgig »

Dus afschieten kost 120 euro en castreren 25. Doe maar duur dan. Kijk, dan vind ik wel, als Roemenië in economisch zwaar weer komt, voor zover ze dat al niet zitten, dan mogen wij wel betalen. En dan denk ik, dan is bemoeienis uit het buitenland niet zo vreemd.

Ook al vind ik het dierenleed het ergst, de meeste mensen kijken naar de eigen portemonnee en vinden dat het belangrijkst. Als ik een activist zou zijn, zou ik het in die richting zoeken, overal melden dat het veel duurder is om ze af te maken. Kijken hoe snel dan iedereen vindt dat het niet door mag gaan. Of dat ze gewoon moeten gaan castreren.

@-Mieke- waarom kijk je naar die filmpjes? Dat soort ellende bekijken, nooit doen. Zorg maar voor nog een view voor de engerd die het op internet heeft gezet. Wie weet verdient ie er nog een cent aan ook. Boycotten, dat soort dingen. Het is dan wel confronterende beeldvorming maar die heb ik echt niet nodig, als ik kan lezen wat men de honden aan doet. Ik snap dat niet zo eigenlijk, die filmpjes blijven op je netvlies staan, als je pech hebt, voor de rest van je leven. Doe maar niet, echt.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Castreren houd het probleem nog een 10 jaren in stand ,plus dat er dan nog steeds aanwas bij komt van honden die niet gedaan zijn.
Dus afschieten lijkt mij het meest humane.
Of je moet het leuk vinden om leed in stand te houden.
Je kunt wel vanuit je luxe positie gaan zitten zemelen over honden doden maar een groot gedeelte van de mensen heeft moeite om aan het vreten te blijven .

Hier in ons rijke Nl lopen we ons al aan loslopende honden te ergeren die jouw hond lastig vallen ,dus wel makkelijk lullen.
Zou mij eerder bekommeren om de armoe en welzijn van mensen ,want een beetje normale levensstandaard en niet behandeld worden als minder dan een hond schept ook ruimte voor andere gedachte en gevoelens en instelling.
Overal op de wereld waar armoe heerst word het niveau anders en heb je wel wat anders aan je hoofd .
Vanuit onze oh zo humane instelling en liefde voor dieren doden wij dagelijks miljoenen beesten om aan het vreten te blijven en dan gaan wij vanuit onze oh zo humane en liefdevolle instelling voor beesten lopen zeiken dat hun een paar beesten willen doden die een probleem zijn en ziektes verwekken en je veiligheid in gevaar brengen. Hoe schofferend en belerend staat dat.
We vergeten even dat wij die mening ook alleen maar kunnen verkondigen vanuit een ongelooflijke luxe positie.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Fizgig
Zeer actief

Ik vraag me af of ze dat vaker doen, in één klap een heleboel straathonden afmaken. Zal toch wel? Hoe vaak, vraag ik me af, weet iemand dat?

Bij de verschillende links moest ik afhaken met lezen omdat het nogal gruwelijk is allemaal. Okee, het bestaat en die mensen zijn nu eenmaal anders daarin maar ik hoef ook weer niet tot in detail te weten hoe ze die honden ombrengen. Al is het heel erg natuurlijk, ik zat vroeger ook met gekromde tenen in sommige geschiedenislessen over wat wij vroeger allemaal voor leuks deden. Misschien als ze iets beter daarmee gingen, dus gewoon jagers inzetten die een hond in één schot kunnen doden, en als ze de honden eerst samen zouden drijven en ze niet in de straten her en der neer zouden knallen, en niet zouden vergiftigen ed, dat de internationale gemeenschap ook niet zo verontwaardigd zou zijn.

Hier hebben we ook plagen, want het is eigenlijk gewoon een hondenplaag als er zoveel zwerfhonden zijn in zo'n slechte conditie. En ik heb er geen moeite mee als konijnen worden afgeschoten. Maar wel graag zodat ze niet minutenlang hoeven te lijden voor ze sterven.

Ik vind, ook al snap ik dat in Roemenië mensen er anders mee omgaan, daarvoor hoef ik me nog niet te schamen voor mijn normen en waarden en idealen omdat ik een rijke knakker ben in vergelijking met hen. Okee, we zijn hier rijk, dat betekent niet automatisch dat we beter zijn dan anderen maar toch ook niet minder? En dat we allemaal arrogant zijn, omdat wij denken aan andere oplossingen?

Het betekent wel dat wij een heleboel problemen allang hebben opgelost. En dat betekent dat je veel meer tijd overhoudt, om je bezig te gaan houden met andere zaken, je kunt je verder ontwikkelen dan in Roemenië. De behoeftenhiërarchie van Maslow, wij zitten op een ander vlak als het gaat om ontwikkeling. En dat is alleen maar goed, vind ik, er moet toch iets zijn om naar te streven. Natuurlijk zijn wij ook wreed, maar wij hebben meer tijd om na te denken over die wreedheid en er iets aan te veranderen. En dat doen we hier ook. We gaan met veel zaken heel bewust om, dieren, kinderen, milieu, volksgezondheid etc.

En dan ga je ook anderen proberen over te halen om iets te veranderen, tenminste, dat probeert men nu. Ik vraag me alleen af hoeveel zin dat heeft. Die behoeftenhiërarchie moeten landen/culturen waarschijnlijk toch zelf doorlopen. Als Roemenen tien keer zoveel geld zouden hebben en 50 jaar vooruit in de tijd kon worden gezapt, zouden ze er waarschijnlijk net zo mee omgaan als wij nu in het westen. De ervaring vanuit de geschiedenis is wel zo iig.
Canidae
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Canidae »

In 2011 a large majority of the European Parliament adopted the written declaration 26/2011
by Daciana Octavia Sârbu, Adina-Ioana Vălean, Elisabeth Jeggle, Raül Romeva i Rueda, Janusz
Wojciechowskion dog population management in the European Union which calls on Member
States to adopt comprehensive dog population management strategies which include
measures such as dog control and anti-cruelty laws, support for veterinary procedures
including rabies vaccination and sterilisation as necessary to control the number of unwanted
dogs, and the promotion of responsible pet ownership.
A large majority of Romanian MEPs have also signed this declaration. Your call for a systematic
mass killing of strays goes against the will of the democratically elected Romanian MEPs. This
is something which we consider as profoundly undemocratic and unacceptable in the
European Union.

Link

Corrupt en vies zooitje daar.
Afbeelding
Canidae
Zeer actief

Tara schreef:Humaan afschot lijkt me vele malen efficiënter........
Afbeelding
Afbeelding
Canidae
Zeer actief

Het Roemeense parlement heeft dinsdag toestemming gegeven voor het afmaken van zwerfhonden die niet binnen twee weken door hun eigenaar worden opgehaald.

Link
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

Hier schieten we ook overschotten af zoals ree ,hert ,zwijn,haas ,gans en konijnen wat eigenlijk veel minder overlast bezorgd.
Hier worden honden die bijten ook in beslag genomen met een kans op de spuit.
Zie het hele probleem niet zo.
Een leven op straat waar zowat niets te vreten valt uit de vuilnisbakken en je het moet delen met arme sloebers en zwerfkinderen.
Canidae
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:.....en je het moet delen met arme sloebers en zwerfkinderen.
Misschien ruimen ze die ook wel op, gewoon alles in een keer. Oh wat een schoon land wordt Roemenië....en straks mogen ze hier op elke straathoek fijn op hun viooltje komen spelen.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

Canidae schreef:
bouvierpoedel schreef:.....en je het moet delen met arme sloebers en zwerfkinderen.
Misschien ruimen ze die ook wel op, gewoon alles in een keer. Oh wat een schoon land wordt Roemenië....en straks mogen ze hier op elke straathoek fijn op hun viooltje komen spelen.
Ja gaat nogal ver in je redden of niet. :80:
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Of ze ze nu afschieten en opvreten, het zal me worst wezen.
Ik bemoei me niet met buitenlandse aangelegenheden.
Er is ons al genoeg gepeupel door de strot geduwd de laatste 40 jaar.
Volgend jaar nog wat zieligen uit het voormalige Oostblok met gemiddeld 11 kinderen en we kunnen onze lol weer op.
Kunnen we 220 op de deurklinken zetten om deze rovers uit je huis te houden.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Nou ik weet niet wat er allemaal van waar is, maar de manier waarop, van wat ik hier lees..daar word ik best verdrietig van.
Doe dan gewoon een goed gerichte kogel als het toch moet. Ik zou ze het liefst allemaal helpen, maar dat gaat niet. De honden die op straat moeten leven, castreren en weer op straat zetten vind ik ook zo wat. Zo je plant je niet voort, maar zoek het verder maar uit hoe je overleeft.
Die honden hebben toch ook geen fijn leven.

Nani komt uit Roemenië, door dit topic ging ik gister kijken hoe het met de stichting staat waar ik haar vandaan heb. Die haalden honden uit Roemenië.
Dacht eigenlijk, zullen wel heel wat hondjes op staan. Maar de site is weg, evenals de advertenties. Is een fimlpje te vinden van de honden die in 2012 geplaatst zijn, en nog twee youtube filmpjes. Meer niet.

Nou ja, ik ben blij dat ik Nani een plekje heb mogen bieden. Ik was niet zo van de stichtingen, tot ik haar tegenkwam. Maar ben toch wel blij dat ik haar tegenkwam.
Wolfsblut
Zeer actief

Fizgig schreef:Dus afschieten kost 120 euro en castreren 25. Doe maar duur dan. Kijk, dan vind ik wel, als Roemenië in economisch zwaar weer komt, voor zover ze dat al niet zitten, dan mogen wij wel betalen. En dan denk ik, dan is bemoeienis uit het buitenland niet zo vreemd.
Ze proberen al gelijk een slaatje te slaan uit de E.U. pot door te beweren dat afschieten 120 euro per hond kost.
Daar koop je wel een zak strychnine voor waar je nagenoeg heel Roemenië mee kan uitroeien.
De effectieve .22 hollow point kost slechts 2 euro per 50 stuks. Een 12 gauge cal. hagelpatroon ca. 0,30 eurocent.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Canidae
Zeer actief

Wolfsblut schreef:..Ze proberen al gelijk een slaatje te slaan uit de E.U. pot door te beweren dat afschieten 120 euro per hond kost.....
Dat land hangt van corruptie aan elkaar, net als Bulgarije. Fijn die Anschluss bij de EU, dat ondemocratisch bolwerk. Dat het maar net zo in elkaar mag zakken als het Romeinse Rijk.
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Canidae schreef:
Wolfsblut schreef:..Ze proberen al gelijk een slaatje te slaan uit de E.U. pot door te beweren dat afschieten 120 euro per hond kost.....
Dat land hangt van corruptie aan elkaar, net als Bulgarije. Fijn die Anschluss bij de EU, dat ondemocratisch bolwerk. Dat het maar net zo in elkaar mag zakken als het Romeinse Rijk.
Meer dan eens met je :ok:
En ik ben een menslievend mens doorgaans hoor, maar wat een 'bananen-landen' :ugh:
we hebben wel eens een grote bek over AFrika maar in het overgrote deel van dat continent gaan ze met hun mensen en dieren een stuk beter om...
In oostblok landen lijkt het meer uitzondering dan regel om te zorgen voor je buren die echt niet te vreten hebben en je normaal te gedragen ten opzichte van dieren..
En ja...dat is er ingepompt, dat wantrouwen naar elkaar en dat ikke-ikke en bangige gedrag onder de regimes van de vorige eeuw, maar je moet je idd afvragen of je dat soort bananen landen bij de EU wilt hebben..
of nee, dat zeg ik verkeerd...dat moet je je niet afvragen, dat moet je gewoon niet willen.
Eerst maar eens nog een jaartje of 30 - wat generaties'verder - de shit op orde hebben en dan verder praten lijkt me...
Maar joh.... we hebben in eigen land al jaren niets meer te zeggen omdat dat Europa 1 front moet gaan worden...
Ageer ik al tegen sinds 1997 maar och och...toen liep het allemaal zo'n vaart niet volgens 90 % van de mensen en was het toch JUIST handig allemaal?
REUZE :oohja: :roll: :schrik:
Wolfsblut
Zeer actief

mercedes2803 schreef:
Canidae schreef:
Meer dan eens met je :ok:
En ik ben een menslievend mens doorgaans hoor, maar wat een 'bananen-landen' :ugh:
we hebben wel eens een grote bek over AFrika maar in het overgrote deel van dat continent gaan ze met hun mensen en dieren een stuk beter om...
In oostblok landen lijkt het meer uitzondering dan regel om te zorgen voor je buren die echt niet te vreten hebben en je normaal te gedragen ten opzichte van dieren..
En ja...dat is er ingepompt, dat wantrouwen naar elkaar en dat ikke-ikke en bangige gedrag onder de regimes van de vorige eeuw, maar je moet je idd afvragen of je dat soort bananen landen bij de EU wilt hebben..
of nee, dat zeg ik verkeerd...dat moet je je niet afvragen, dat moet je gewoon niet willen.
Eerst maar eens nog een jaartje of 30 - wat generaties'verder - de shit op orde hebben en dan verder praten lijkt me...
Maar joh.... we hebben in eigen land al jaren niets meer te zeggen omdat dat Europa 1 front moet gaan worden...
Ageer ik al tegen sinds 1997 maar och och...toen liep het allemaal zo'n vaart niet volgens 90 % van de mensen en was het toch JUIST handig allemaal?
REUZE :oohja: :roll: :schrik:
Mercedes, ik denk er ook zo over.
Ik stoor me al veertig jaar aan onze leiders die Nederland naar de afgrond hebben gebracht.
Misschien moet het wel zo zijn, het volk krijgt uiteindelijk de regering die ze verdient.
Bij velen staat het water al tot ver boven de lippen.
Als de massa geen dagelijkse warme hap meer op tafel kan zetten zal er verandering komen.
En dat gaat niet lang meer duren.
De smeulende lont naar het kruitvat wordt met de dag korter.
Biet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder

Ongelezen bericht door Biet »

Canidae schreef:
Zou een open deur moeten zijn, maar is het kennelijk niet.
Nederland is net zo corrupt, ziet er alleen anders uit.
En doordat Nederland net zo corrupt is, is het mogelijk dat Roemenië/Bulgarije zich aansluiten bij de EU.
Suggesties om corruptie in Nederland aan te pakken?
Wiel
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Biet schreef:Suggesties om corruptie in Nederland aan te pakken?
Afschieten :mrgreen:

Castreren is natuurlijk niet te doen. Je castreert minder dieren op een dag dan dat er geboren worden, om over de kosten en de veiligheid nog maar te zwijgen. Ik kan me niet voorstellen dat al die straathonden een gelukkig leven hebben, afschieten lijkt me een prima oplossing en geeft direct resultaat. Bij castratie duurt het uitsterven van die populatie natuurlijk nog heel erg lang.
Afbeelding
Wolfsblut
Zeer actief

Biet schreef:
Canidae schreef:
Zou een open deur moeten zijn, maar is het kennelijk niet.
Nederland is net zo corrupt, ziet er alleen anders uit.
En doordat Nederland net zo corrupt is, is het mogelijk dat Roemenië/Bulgarije zich aansluiten bij de EU.
Suggesties om corruptie in Nederland aan te pakken?
Om te beginnen zou men eens massaal de straat op kunnen gaan op 21 september a.s.
Onder leiding van Geert Wilders wordt op het Binnenhof het huidige wanbeleid aangekaart.
Om een begin te maken zouden we eens massaal op de PVV kunnen stemmen.
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Wolfsblut schreef:Om te beginnen zou men eens massaal de straat op kunnen gaan op 21 september a.s.
Onder leiding van Geert Wilders wordt op het Binnenhof het huidige wanbeleid aangekaart.
Heb ik eens gedaan, hielp niks.

Wilders is prima in het waarnemen van problemen, maar niet echt goed in het vinden van oplossingen. Het is prima dat je ziet dat bepaalde dingen niet goed zijn, maar kom dan ook met een tegenoplossing. Vaak blijft het bij een hoop bla bla, zonder verdere uitleg.
Afbeelding
DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Och ja, met zijn allen op de PVV stemmen, daar wordt de wereld een prettigere plek van.

Het gebeuren in Roemenie zit al dagen in mijn gedachten. Dat er iets gedaan wordt aan agressieve straathonden is niet zo moeilijk uit te leggen, maar dat vriendelijke honden met oortekens, geholpen en wel, worden neergeknuppeld, puppies worden doodgeslagen, de meest brute methodes worden gebruikt en ook de honden in priveasiels niet veilig zijn, dat is corrupt, bruut, akelig en fout. Je ziet de hondenvangers de honden gewoon in hun handen houden, de vriendelijkste exemplaren krijgen ze natuurlijk het eerst te pakken.

Bah, ik heb er geen goed woord voor over.
DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Dubbelpost
Laatst gewijzigd door DebbieZ op 11 sep 2013 12:53, 2 keer totaal gewijzigd.
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

sjaak-k schreef:
Wolfsblut schreef:Om te beginnen zou men eens massaal de straat op kunnen gaan op 21 september a.s.

Wilders is prima in het waarnemen van problemen, maar niet echt goed in het vinden van oplossingen. Het is prima dat je ziet dat bepaalde dingen niet goed zijn, maar kom dan ook met een tegenoplossing. Vaak blijft het bij een hoop bla bla, zonder verdere uitleg.
eens
PVV is populistisch...

En echt..de dag dat ik achter zo'n mafkees aan ga hollen spring ik van een brug met een steen om mijn nek
Ik zoek mijn "oplossingen" in de andere hoek die vaak veel raakvlakken heeft met rechts, maar wel met oplossingen komt.
Maar verder ben ik het met Wolf eens hoor...een volk krijgt wat hij verdiend.
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

Het zit ook al dagen in mijn gedachten. Dat er iets aan gedaan moet worden dat snap ik, maar niet op deze zeer wrede manier. Arme honden :(:
bouvierpoedel
Zeer actief

Red de honden in Roemenié door PVV te stemmen.

:LOL:
Biet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder

Ongelezen bericht door Biet »

Wilders en corruptie aanpakken; het ligt veel te voor de hand dat dat 'm niet gaat worden.
Gewoon als in echt niet.
Hij is goed in het versimpelen van problemen, ze samen te vatten in one-liners, maar laat ie nou zelden de vinger op de echt zere plek weten te leggen.
Als 1 van de langst zittende politici (wat heeft ie verder nog gedaan in z'n leven), is ie zelf onderdeel van het probleem 'corruptie in Nederland'.
Iemand al een antwoord op "wie financiert de PVV"?
Wiel
Fizgig
Zeer actief

Toen Australië kampte met een konijnenplaag hebben ze een virus uitgevonden/gemaakt, genaamd VHS. Dat virus werkte goed want de konijnen vielen bij bosjes dood neer. Maar het virus raakte over de wereld verspreid en nu kunnen konijnen overal in de wereld VHS krijgen.

Ik hoop niet dat men zoiets gaat bedenken in Roemenië. Zijn er bijvoorbeeld ziektes waar honden onvruchtbaar van kunnen worden? Ze zouden ook op een dag kunnen bedenken dat dat wel handig zou zijn en zo'n virus fabriceren. Kijk, dan krijgen we er natuurlijk wel rechtstreeks mee te maken.
Wolfsblut
Zeer actief

sjaak-k schreef:

Hij kon en kan niets Sjaak omdat hij te weinig zetels heeft gekregen.
Hij moet natuurlijk wel de kans krijgen om te kunnen regeren.
Al zal dat een hele kluif worden met een grote massa gelukszoekers en niet werkwillenden, die zijn natuurlijk bang dat ze onder dwang moeten gaan werken.
Een migratiestop, uit de E.U. en criminele dubbel bepaspoorten terug sturen naar het land van oorsprong en aanpakken van eigen tuig lijkt me geen overbodige luxe.
Kijk, dat zijn standpunten waar ik wel achter kan staan.
Mijn stem krijgt hij, want slechter dan het nu is lijkt me niet waarschijnlijk.

Laten we die linkse kliek doorregeren dan is het vragen om een burgeroorlog en dat willen we natuurlijk ook niet.
Vooralsnog zie ik geen andere oplossing.
Laatst gewijzigd door Wolfsblut op 11 sep 2013 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
bouvierpoedel
Zeer actief

Fizgig schreef:Toen Australië kampte met een konijnenplaag hebben ze een virus uitgevonden/gemaakt, genaamd VHS. Dat virus werkte goed want de konijnen vielen bij bosjes dood neer. Maar het virus raakte over de wereld verspreid en nu kunnen konijnen overal in de wereld VHS krijgen.

Ik hoop niet dat men zoiets gaat bedenken in Roemenië. Zijn er bijvoorbeeld ziektes waar honden onvruchtbaar van kunnen worden? Ze zouden ook op een dag kunnen bedenken dat dat wel handig zou zijn en zo'n virus fabriceren. Kijk, dan krijgen we er natuurlijk wel rechtstreeks mee te maken.
:LOL: :LOL: :LOL:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”