Moderator: moderatorteam
Ik hoop ook heel hard dat Sem het niet heeft. Bij mij kwam ook alles weer naar boven** Angela ** schreef:Zo heet het inderdaad, en ik moest toen ik het las echt even slikken want ik herken het hele verhaal.
Behalve dus die toevallen , maar mss heeft hij die ook wel gehad terwijl we niet thuis waren of lagen te slapen ( je weet natuurlijk nooit )
Hij is wel heel erg ziek geweest toen , veel spugen en niet willen eten
Moest echt even slikken toen ik het las, alles van vorig jaar kwam weer boven.
Hoop dat Sem iets heel anders heeft en dat het goed en snel te genezen is
Fafo schreef:Zijn pijnstilling werkt wel wat. Hij is net zelf opgestaan, heeft geplast in de tuin en nog wat rond gelopen in huis. Alleen zie je wel steeds bij een bepaalde beweging dat het er in schiet. Kwispelen doet zeer en gapen doet ook zeer.
Hij ligt nu plat op een kleed op zijn zij met een kruikje tegen zijn lendenwervels aan. Hij heeft alleen al een poos niet gedronken (14 uur) dus ga zo wel proberen wat te geven via een spuitje..
Als hij loopt en zijn rug is recht dan gaat het goed, maar omdraaien bvb dat gaat niet.. En je ziet gewoon dat hij veel pijn heeft.
http://www.youtube.com/watch?v=k5g6sy0xh50
Vanmiddag om 16:15 naar de DA. Hij ligt sinds gisteravond al alleen, de andere honden mogen er nu niet bij.
Het is anaplasmose 100% zeker, dit had Dolina ook!Fafo schreef:Vriend is nu daar.. Bloed is goed en DA denkt dat er iets ernstig mis is in zijn hoofd..
Krijg nu twee vragen
- Willen we medicatie starten en kijken hoe het gaat?
- willen we morgen naar Gent naar neurologie? Dan ga je richting 800 tot 1000 euro om te beginnen..
Naja als dat nodig is en hij te redden is twijfel ik.. Maar zou dit nog goed komen? Het is nu net een kas plantje![]()
Wat oneerlijk, waarom opeens zo abrupt en snel?