Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sem 12-04-2006 - 19-12-2013 Alweer een jaar geleden! Pag.10
Moderator: moderatorteam
- Ήυs
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Sem :(
Vriend in nu net terug.. Onze eigen dierenarts was ook nog even naar de praktijk gekomen omdat hij even met haar wilde overleggen.
Bloed was goed, en hij vermoed dat het zo mis is in zijn hoofd dat hij ook daarom overal pijn aangeeft.
En nu heeft hij tijdens het typen van dit bericht weer een aanval gehad..
Bloed was goed, en hij vermoed dat het zo mis is in zijn hoofd dat hij ook daarom overal pijn aangeeft.
En nu heeft hij tijdens het typen van dit bericht weer een aanval gehad..
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Wat een ellende
Heel erg veel sterkte

Heel erg veel sterkte

- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Dat klinkt absoluut niet goed. Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor welke beslissing je ook gaat maken!

- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Is daar medicatie voor Fafo? Ik zou echt eerst proberen om hem van die aanvallen af te krijgen. Klote hoor, arme vent 

- Buddyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
Vraag aan de da of je voor de nacht stesolid kan krijgen... mocht hij een hele heftige aanval krijgen dan kun je de schade beperken...
Oh, ik denk ook dat het echt shit is... de rillingen gaan over mijn lichaam... het is net of ik alles over Buddy herlees met jouw verhaal...
.. kijk naar Sem.....en volg je gevoel...
Zorg dat hij je kan horen en merken...dit werkt rustgevend. Ze zijn na een toeval vaak in de war en zoeken dan houvast....
Oh, ik denk ook dat het echt shit is... de rillingen gaan over mijn lichaam... het is net of ik alles over Buddy herlees met jouw verhaal...
.. kijk naar Sem.....en volg je gevoel...
Zorg dat hij je kan horen en merken...dit werkt rustgevend. Ze zijn na een toeval vaak in de war en zoeken dan houvast....

Lizzy & Faya, de oppashondjes
- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
- Aantal honden: 1
Wat een nachtmerrie, duimen draaien dat er iets gedaan kan worden, veel sterkte 

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Jeetje Jo....
kijk naar Sem. Kan hij zo de nacht door? Kan hij het aan? Of gaat het niet meer? Volg je gevoel... 

RIP Cena

- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
- Aantal honden: 3
Pffff wat moeilijk dit Fafo.....sterkte met welke keuze je ook maakt. 

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Strandjutter
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Pat75
- Zeer actief
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
he shit zeg!!
geen woorden voor.
wat andere ook al zeggen wat je ook kiest het is goed.
ontzettend veel sterkte!!!
geen woorden voor.
wat andere ook al zeggen wat je ook kiest het is goed.
ontzettend veel sterkte!!!
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Veel sterkte Fafo
Ik hoop natuurlijk dat hij nog weer opknapt, maar het klinkt niet goed zeg 

- Ήυs
- Zeer actief
Ik heb hem net tijdens de laatste aanval stesolid toegediend en hij heeft medicatie gekregen. Diazapam.. Nu zou hij nog 1,5 tablet phenoral moeten en zometeen nog een keer diazapam..
Hij heeft net wat rond gelopen maar eigenlijk is hij er niet meer. Eet wel nog zijn mandarijntjes
Kaz hebben we er even bij gelaten en die is heel lief, likt hem schoon enzo. Fay laten we er uiteraard niet bij en zit in de gang.. Maar reageerd heel raar, heel heftig en fel en zenuwachtig.
We gaan hem dit niet nog lang aan doen. Gaan nu eerst even eten, we hebben even goed gejankt samen net. Sem ligt te slapen en gaan dan zo de DA bellen. Dit is voor Sem een lijdensweg als we het zo nog moeten laten doen.. Liefste willen we heel de nacht nog kroelen, maar dat zou egoïstisch zijn. Sem is Sem nu niet meer.
Ik hoop alleen wel dat er een DA nog naar hier kan komen, ik wil niet nog met hem gaan slepen..
Zouden ze van het crematorium ook 's avonds nog honden ophalen? Ik weet niet zo goed hoe het werkt..
Ik had nooit gedacht dat dit nog zo zou gaan.. Al die topics de afgelopen tijd, al die hondjes.. En dan opeens zo plots ben je zelf aan de beurt. En dan ook Sem.. Sem onze sterke vrolijke altijd 24 uur kwispelende lab. Gisteren rende hij nog zo vrolijk over het strand met alle hondjes. In die 7,5 jaar heeft hij nog nooit iets gehad, en binnen 24 uur is het klaar..
Hij zou ook zo dol zijn op de baby.. En Kaz en hij waren echt maatjes. Hij had er echt nog een paar jaar moeten zijn..
Hij heeft net wat rond gelopen maar eigenlijk is hij er niet meer. Eet wel nog zijn mandarijntjes

We gaan hem dit niet nog lang aan doen. Gaan nu eerst even eten, we hebben even goed gejankt samen net. Sem ligt te slapen en gaan dan zo de DA bellen. Dit is voor Sem een lijdensweg als we het zo nog moeten laten doen.. Liefste willen we heel de nacht nog kroelen, maar dat zou egoïstisch zijn. Sem is Sem nu niet meer.
Ik hoop alleen wel dat er een DA nog naar hier kan komen, ik wil niet nog met hem gaan slepen..
Zouden ze van het crematorium ook 's avonds nog honden ophalen? Ik weet niet zo goed hoe het werkt..
Ik had nooit gedacht dat dit nog zo zou gaan.. Al die topics de afgelopen tijd, al die hondjes.. En dan opeens zo plots ben je zelf aan de beurt. En dan ook Sem.. Sem onze sterke vrolijke altijd 24 uur kwispelende lab. Gisteren rende hij nog zo vrolijk over het strand met alle hondjes. In die 7,5 jaar heeft hij nog nooit iets gehad, en binnen 24 uur is het klaar..
Hij zou ook zo dol zijn op de baby.. En Kaz en hij waren echt maatjes. Hij had er echt nog een paar jaar moeten zijn..
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Klote 

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Wat verdrietig zeg, zo jong nog
Ik hoop echt dat de da nog aan huis wil komen.
Heel veel sterkte voor jullie

Heel veel sterkte voor jullie

- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Goh, heel veel sterkte vanavond en vannacht, wat een akelige avond.
- Buddyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
Voor nu kan ik alleen maar stil zijn en jullie heel veel sterkte wensen. .brrr. . Wat kan alles dan ineens veranderen. . Fluister in zijn oor wat hij voor je heeft betekent. . Hij hoort je nog steeds. .
Ingrid
Ingrid

Lizzy & Faya, de oppashondjes
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel , Duitse staande x stabij en een raad wat ik ben ras
- Aantal honden: 3
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
gadver wat ontzettend rot dit 
sterkte fafo en vriend.

sterkte fafo en vriend.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
De kans is erg groot dat de aanvallen abrupt stoppen, Sem zal dan twee a drie dagen echt nog ziek zijn, daarna knapt hij op, maar helaas heeft deze bacterie een cyclus van twee a drie weken en dan begint het hele verhaal weer opnieuw, met steeds heftigere aanvallen.Fafo schreef:Ik heb hem net tijdens de laatste aanval stesolid toegediend en hij heeft medicatie gekregen. Diazapam.. Nu zou hij nog 1,5 tablet phenoral moeten en zometeen nog een keer diazapam..
Hij heeft net wat rond gelopen maar eigenlijk is hij er niet meer. Eet wel nog zijn mandarijntjesKaz hebben we er even bij gelaten en die is heel lief, likt hem schoon enzo. Fay laten we er uiteraard niet bij en zit in de gang.. Maar reageerd heel raar, heel heftig en fel en zenuwachtig.
Ik las dat Sem het vorig jaar ook al zoiets had, daardoor vermoed ik ook gezien de heftigheid waarmee het terug is gekomen, dat hij al in de chronische fase zit.
Het gehele ziekte beeld is precies zoals het ook bij onze Dolina is verlopen.
Ik wens je veel wijsheid toe bij je beslissing en veel sterkte toe.

- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Ach nee....wat vreselijk om je hond zo te zien
Ik wens jullie heel veel sterkte
Ame Sem 

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
ach wat erg Fafo en vriend....
Zo abrupt en zo snel ...dat zie je niet aankomen en dan ook zo onherroepelijk dat hij nu echt gewoon op is...
Sterkte zometeen...
Ik zou hem vannacht gewoon thuis laten, bij de rest van de honden...
Ruiken ga je hem denk ik nog niet met deze temperaturen, en voor de andere honden denk ik persoonlijk dat het goed is
Rimpel heeft nog een volle dag en nacht thuis op een kleedje gelegen en Muis kwam af en toe kijken...Die heeft de eerst 5 uur alleen maar naast hem gelegen zonder een vin te verroeren...
daarna was ze er wel klaar mee maar de nacht erop heeft ze ook gewoon bij hem gelegen..
Tenzij je het zelf een heel vervelend idee vindt zou ik dat zo doen...
Zeker omdat het zo abrupt is gegaan allemaal..
Morgenvroeg bij een crematorium langsbrengen of op laten is dan 'vroeg' genoeg en hoewel het echt tranen met tuiten is elke keer die aanblik heb ik er zelf veel aan gehad..
Sterkte jullie twee....met wat komen gaat en het gemis..

Zo abrupt en zo snel ...dat zie je niet aankomen en dan ook zo onherroepelijk dat hij nu echt gewoon op is...
Sterkte zometeen...
Ik zou hem vannacht gewoon thuis laten, bij de rest van de honden...
Ruiken ga je hem denk ik nog niet met deze temperaturen, en voor de andere honden denk ik persoonlijk dat het goed is
Rimpel heeft nog een volle dag en nacht thuis op een kleedje gelegen en Muis kwam af en toe kijken...Die heeft de eerst 5 uur alleen maar naast hem gelegen zonder een vin te verroeren...
daarna was ze er wel klaar mee maar de nacht erop heeft ze ook gewoon bij hem gelegen..
Tenzij je het zelf een heel vervelend idee vindt zou ik dat zo doen...
Zeker omdat het zo abrupt is gegaan allemaal..
Morgenvroeg bij een crematorium langsbrengen of op laten is dan 'vroeg' genoeg en hoewel het echt tranen met tuiten is elke keer die aanblik heb ik er zelf veel aan gehad..
Sterkte jullie twee....met wat komen gaat en het gemis..
Sterkte 

-
- Zeer actief
Jeetje, ik lees nu het hele topic. Wat een nachtmerrie
Heel veel sterkte! 

- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Heel veel sterkte. Dit soort dingen komen doorgaans niet gepland, en toch moet je dan "ineens"' voor je hond gaan kiezen. In dit geval is het heel erg ineens.
Sterkte meis!
Sterkte meis!
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Ach, wat erg
Lieve, vrolijke Sem.
Sterkte
http://www.huiduc.nl/

Lieve, vrolijke Sem.
Sterkte

Huidec is 24 uur p/d telefonisch bereikbaar. Ik weet niet of ze ook ophalen 's avonds. Wellicht kan je wel brengen?Zouden ze van het crematorium ook 's avonds nog honden ophalen? Ik weet niet zo goed hoe het werkt..
http://www.huiduc.nl/