Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
beatje schreef: Wij noemen ze ook duits-blond
Maar wij hebben een ongelovelijk intelligent keeshondje ,nog een paar slimme duitsers had ik niet meer aangekunt
oh zie, zijn ze toch slim en wilden ze je ontzien natuurlijk
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Manu had 3 weken nodig voor hij niet meer in huis plaste. Poepen heeft hij nooit binnen gedaan.
Ik ken er ook die 3 maanden nodig hadden. Ik had me daarom voorbereid op maandenlang ongelukjes maar gelukkig bleef het droog. Ik was wel heel erg veel buiten hoor.
Als hij stond te draaien vond ik dat ik al te laat was. Ik stond al buiten als hij dacht "ik moet geloof ik plassen".
beatje schreef:Mijn reu was 8 weken toen ik die kreeg en was binnen een week zindelijk,ik ben niet van kranten in huis,pissen en kakken doe we gewoon buiten.Mijn teef was ruim 12 weken en had lang in een hok gezeten zonder mama,dus die was toch wel 4 maanden voordat die zindelijk was.
Ik heb voornamelijk jonge duitsers gehad ,die erg snel zindelijk waren ,ik heb het idee dat een duits toch iets sneller zindelijk is als een ander ras of we hebben 4x mazzel gehad
Mofferd hier heeft toch wel 's nachts in zijn bench gepoept en overdag eens in de keuken en had er iets van weg om snel snel te poepen in het stro in de kennel ook.
iets wat de Belgen nooit gedaan hebben
Manu schreef:
Als hij stond te draaien vond ik dat ik al te laat was. Ik stond al buiten als hij dacht "ik moet geloof ik plassen".
en hoe wist je dan dat hij dat dacht? als een pup dat hier denkt dan ligt het er ook al vrees ik .
mafje heeft alles bij elkaar ook maar een keertje of 4 in huis geplast maar toch noem ik haar nu met 5 maand nog niet betrouwbaar zindelijk - ze is alleen zindelijk omdat ik haar op tijd uitlaat, niet omdat ze het ook al echt zou ophouden als ik er niet aan denk.
Wát? Is ze al 5 maanden??? Wat gaat de tijd toch snel ! Ze is al (bijna) pup af .