vandaar dat je hier eerst post en daarna pas in medischlunaquinty schreef:en alweer te snel geoordeeld. ik had om te beginnen geen haast met mijn aanmelding, vond het alleen vreemd dat het zo lang duurde, aangezien dat op andere fora bijna direct gebeurt. ten tweede heb ik me niet aangemeld om "dinos' te verdedigen, dat kan hij heel goed zelf, zoals je al gezien hebt.renee-uk schreef:ah ik had al zo'n vermoeden, maar daarom had je dus zo'n haast met je aanmelding.
lees het stukje van laeken even, dan heb je misschien ook een idee waarom de discussie loopt zoals ie loopt![]()
ik heb me aangemeld omdat mijn oudste hondje een en ander mankeert, en ik hoop hier iets op te steken waarmee ik haar kan helpen, maar van jou hoef ik duidelijk weinig te verwachten, want je hoort blijkbaar bij de mensen die makkelijk oordelen van achter hun pc, zonder verder te vragen of de hele situatie te kennen

maar heb je het tweede deel van mij post ook gelezen?
en nee, ik kan je niet helpen met je oudste hondje.
niet omdat ik dat niet wil, maar omdat ik niet zo medisch onderlegd ben en meestal alleen op het medisch vlak wat weet omdat ik het zelf bij een van mijn honden heb meegemaakt en me er daarom in verdiept heb.
maar ben wel blij dat ik dan toch niet de enige ben die hoort bij de mensen die makkelijk oordelen vanachter hun pc zonder verder te vragen of de hele situatie te kennen