Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bij de inschrijvingen en bij de reacties zie ik jammer genoeg zo goed als niets over meedoen aan flyball.
Heel erg jammer, het is zó leuk
Inge heeft de geplande workshops laten vervallen en er een doorlopende activiteit van gemaakt.
Iedereen is dus welkom om kennis te maken met flyball
Het kan toch niet zo zijn dat de vrijwilligers van HSV de Oase helemaal voor niets met alle spullen vanuit Rotterdam naar Heteren komen?
Nerazi schreef:Ik zou het zo graag willen maar ik heb er de hond niet voor
Volgend jaar wel, dan is het puppenkind 1 jaar..
En met Enzi hoef ik dit echt niet te proberen, no way dat hij over hekjes gaat springen met een bal in zijn bek
In de workshop wordt niet verwacht dat hij al met een balletje over een hekje springt hoor
De honden leren de eerste beginselen van het bedienen van de flyballbak en daarnaast het springen over de hindernissen.
Proberen kan natuurlijk altijd
Mizzsylver schreef:ik zou het erg graag willen proberen met gaia. Maar wilde niet inschrijven omdat ik niet de hele dag kan, en niet vast wilde zitten aan een bepaalde tijd om iets te doen. Als deze wijziging betekend dat je de hele dag kan komen aanlopen om het eens te proberen ga ik er serieus over denken om even te komen
Ja, klopt, flyball is een doorlopende activiteit geworden .
Je bent van harte welkom
Nerazi schreef:Ik zou het zo graag willen maar ik heb er de hond niet voor
Volgend jaar wel, dan is het puppenkind 1 jaar..
En met Enzi hoef ik dit echt niet te proberen, no way dat hij over hekjes gaat springen met een bal in zijn bek
In de workshop wordt niet verwacht dat hij al met een balletje over een hekje springt hoor
De honden leren de eerste beginselen van het bedienen van de flyballbak en daarnaast het springen over de hindernissen.
Proberen kan natuurlijk altijd
Daar heb je gelijk in, ik kom toch wel even langs met Enzi dus kan het altijd proberen. Top
Een tweede workshop leek me voor Ayleen wat veel, maar als het doorlopend is wil ik best met haar proberen. Kijken of ze tennisballen ook kan dragen ipv proberen te slopen.
Nou, ik kom in ieder geval met Kyra even kijken. Ze mag natuurlijk niet meer over hindernissen springen maar ze was altijd bloedfanatiek met flyballen.
Lyndie was er ook altijd best goed in maar helaas doet zij het niet voor de bal: ik moest altijd een koekje in het apparaat mikken.
Maar misschien heeft kan zij ook nog even een rondje lopen. Als de hindernissen niet te hoog zijn i.v.m. met de artrose in haar heup.
ik heb 2 dingen gekozen die me zelf interessant leken en waar ik ook evt. zelf nog wel wat mee zou willen doen. Flyball vind ik grappig, maar ik zou het nooit als sport gaan doen met Pom Maar! Ik kom zeker eventjes kijken en kennismaken met FLyball hoor, ben wel benieuwd of pommie het wat vindt
Ik kom met Vinou langs, ze is gek op balletjes.
De vorige keer snapte ze alleen totaal niet dat die bal uit dat apparaat kwam vliegen
Maar ach, als we maar lol hebben, toch?
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie