Wat een hartverwarmende reacties en lieve mensen zijn hier toch !!
Inderdaad.... onze JR komt absoluut niet uit de broodfok.
(Lees even terug hoe en wat en waarom, want dingen 300 keer uitleggen hoef ik niet eens aan een baby, al heeft een baby wel een hoger niveau qua EQ)
Onze kruising bleek achteraf helaas wel...
Waarom is het zo moeilijk van te voren je huiswerk te doen?
Ik zal het wel nooit snappen.
Leuk dat mensen hier een grote bek opentrekken.
* Hoeveel mensen die een hond hebben gaan daadwerkelijk meerdere keren langs voor ze besluiten een pup te kopen?
* En hoeveel broodfokkers staan er toe dat mensen meerdere keren uitgebreid (lees makkelijk 2 + uur) langskomen, om de pups te zien en over de pups te praten?
* Hoeveel kopers gaan daadwerkelijk bij meerdere nestjes uitgebreid kijken voor ze besluiten te kopen?
* Hoeveel kopers vragen om de uitslagen van testen e.d. voor kopen?
* En als bovenstaande dingen allemaal zijn gedaan en alles klopt, hoeveel mensen zouden dan afzien van de koop?
Want ja, dit hebben wij allemaal gedaan en dit was allemaal keurig in orde.
En dat is wat ik bedoel met broodfok 2.0!
Wij hebben tijdens onze zoektocht ook pups en ouderdieren zien weg kwijnen in schuren, en we zijn tijdens onze zoektocht over de vloer geweest bij mensen waar 'toevallig' de moederhond even niet aanwezig was.
*Wie van jullie heeft research gedaan op de DA voor ze de hond kregen?
*En wie van jullie heeft het telefoon nummer van de fokker gegoogeld?
--> Als je dit al gedaan hebt weet je dat er dan helemaal niks naar boven komt. Wij zijn erachter gekomen door elke advertentie die bij hun uit de buurt kwam na te checken op het telefoon nummer.
Maargoed, blijkbaar speelt hier de arrogantie der hondeneigenaren nogal.
En vooral het laffe gedrag door ons op internet voor van alles en nog wat uit te maken, maar in het echt zouden jullie je mond niet open durven trekken.
Bovendien is het lekker makkelijk om vanachter je computer een oordeel te vellen.
Je kent ons niet, je weet niet wie we zijn en hoe we met onze beestjes omgaan.
Veel succes met jullie zielige mislukte leventje waarbij het nodig is om andere de grond in te trappen voordat je het hele verhaal kent, of de personen erachter kent...