Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fotomeeting Drents Friese Wold
Moderator: moderatorteam
- Terre
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Fotomeeting Drents Friese Wold
Zo, dat is een gedeelte van de foto's.
Bij elke hond geld, dat ik nog meer foto's heb die gelukt zijn.
Die stuur ik via de mail, dus als jullie via PB jullie mailadres sturen, dan stuur ik ze zsm op.
Ik vond het leuk om te doen en heb weer lekker geoefend. Ik hoop dat de foto's naar wens zijn!
Bij elke hond geld, dat ik nog meer foto's heb die gelukt zijn.
Die stuur ik via de mail, dus als jullie via PB jullie mailadres sturen, dan stuur ik ze zsm op.
Ik vond het leuk om te doen en heb weer lekker geoefend. Ik hoop dat de foto's naar wens zijn!
ohh haha dat is dan logisch. dan komt er vast nog een keertjeEefsel schreef:Dan ben ik jarig dus weet nog niet of ik dan kan hahajudith & olly schreef:ik weet niet of ik dat al gemeld heb bij jou, op 21 september is er eentje in soesterduinenEefsel schreef:Ondanks dat ik er niet bij was ben ik ook erg benieuwd naar het resultaat! En het lijkt me erg leuk om dit ook eens te doen in het midden van het land, dan ben ik er graag bij
Ik denk dat ik over een poos weer een wil regelen, maar dan in veluwezoom/rozendaalse veld.maar anders is dat wel leuk!
- Jeanet 20
- Actief
- Mijn ras(sen): 1 Portugese Waterhond, 1 Stabij en 1 Barbet
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dank je.Zamunda schreef:Oh, leuk dat je even een berichtje achterlaat. Grappig dat we je tegenkwamenJeanet 20 schreef:Jullie hebben het getroffen met het weer.
Ik was degene die jullie tegenkwamen met mijn roedel bij de Rododenderon..
volgens mij ging mijn PWD Fly kennis maken met jouw hond?
Op de wandelingen daar kom ik bijna nooit zo'n grote groep honden tegen totdat ik me opeens dit topic herinnerde

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Klopt. Ik hield hem (of haar?) maar even op afstand, ik stond daar niet héél erg ruim bovenop het heuveltje en had niet zo'n zin om naar beneden te kukelenJeanet 20 schreef:Dank je.Zamunda schreef:Oh, leuk dat je even een berichtje achterlaat. Grappig dat we je tegenkwamenJeanet 20 schreef:Jullie hebben het getroffen met het weer.
volgens mij ging mijn PWD Fly kennis maken met jouw hond?

Haha, goed onthouden!Op de wandelingen daar kom ik bijna nooit zo'n grote groep honden tegen totdat ik me opeens dit topic herinnerde
- Jeanet 20
- Actief
- Contacteer:
Fly is een teef en de rest is reuen.Zamunda schreef:Jeanet 20 schreef:Dank je.Zamunda schreef:Oh, leuk dat je even een berichtje achterlaat. Grappig dat we je tegenkwamenJeanet 20 schreef:Jullie hebben het getroffen met het weer.
volgens mij ging mijn PWD Fly kennis maken met jouw hond?Klopt. Ik hield hem (of haar?) maar even op afstand, ik stond daar niet héél erg ruim bovenop het heuveltje en had niet zo'n zin om naar beneden te kukelen.
Toen ik dichterbij kwam ging de staart van mijn oude Stabijreu omhoog dus hem aanlijnen was mijn eerste prioriteit.
Fly gaat meestal wel goed die liep ook niet te grommen of zo.
de jongste Stabij had ik al eerder op dat pad aangelijnd omdat die in de jachtmodus ging en die is ook soms niet makkelijk met vreemde honden.

- Zamunda
- Zeer actief
Nee hoor, ze kwam heel rustig aan, was niks aan de handJeanet 20 schreef:Fly gaat meestal wel goed die liep ook niet te grommen of zo.

- Jeanet 20
- Actief
- Contacteer:
Haha is ook zo en bovendien was Piep aangelijnd.Zamunda schreef:Nee hoor, ze kwam heel rustig aan, was niks aan de handJeanet 20 schreef:Fly gaat meestal wel goed die liep ook niet te grommen of zo.. Maar als ze dan om elkaar heen zouden gaan draaien was ik vast naar beneden gekukeld. En hoewel ik mensen graag een lachsalvo gun (ik ben echt de beroerdste niet
), vond ik het in deze niet zo'n strak plan
.
Ik heb er zelf ook een hekel aan als loslopende honden op mijn aangelijnde honden afkomen.

- Zamunda
- Zeer actief
Op zich vind ik het niet zo heel erg hoor, zeker niet als een hond zo rustig nadert als de jouwe, maar oha laat ik dan wel de riem vieren zodat ik geen spanning op haar zet. Het is best een haantje namelijk en als de riem dan ook nog strak staat wordt dat alleen maar erger. Los gaat het eigenlijk altijd goed.Jeanet 20 schreef:Haha is ook zo en bovendien was Piep aangelijnd.Zamunda schreef:Nee hoor, ze kwam heel rustig aan, was niks aan de handJeanet 20 schreef:Fly gaat meestal wel goed die liep ook niet te grommen of zo.. Maar als ze dan om elkaar heen zouden gaan draaien was ik vast naar beneden gekukeld. En hoewel ik mensen graag een lachsalvo gun (ik ben echt de beroerdste niet
.
Ik heb er zelf ook een hekel aan als loslopende honden op mijn aangelijnde honden afkomen.
Als ik het idee had gehad dat het niet goed zou gaan had ik je wel even een seintje gegeven dat je Fly terug moest roepen

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
Oh chips, had je letterlijk die tijd genomen dan? Ik wist helemaal niet hoe laat jullie gingen. Had puur even een fictieve tijd genomen, om je aan te tonen, dat er wel degelijk met een bus van Haren naar Assen gegaan kon worden en dan een trein pakken.judith & olly schreef:Ja blijkt dat hilly een vroege reis heeft gevonden woopskloesje schreef:Nu niet toch al?????judith & olly schreef:Ik sta btw op station

Waha jup xd ach ben opgehaald no problemo.Hilly45 schreef:Oh chips, had je letterlijk die tijd genomen dan? Ik wist helemaal niet hoe laat jullie gingen. Had puur even een fictieve tijd genomen, om je aan te tonen, dat er wel degelijk met een bus van Haren naar Assen gegaan kon worden en dan een trein pakken.judith & olly schreef:Ja blijkt dat hilly een vroege reis heeft gevonden woopskloesje schreef:Nu niet toch al?????judith & olly schreef:Ik sta btw op station
Wil je heel erg bedanken voor het kaartje! Al heb ik dit 1000x gezegd.
- Jeanet 20
- Actief
- Contacteer:
super gegaan dusZamunda schreef:Op zich vind ik het niet zo heel erg hoor, zeker niet als een hond zo rustig nadert als de jouwe, maar oha laat ik dan wel de riem vieren zodat ik geen spanning op haar zet. Het is best een haantje namelijk en als de riem dan ook nog strak staat wordt dat alleen maar erger. Los gaat het eigenlijk altijd goed.Jeanet 20 schreef:Haha is ook zo en bovendien was Piep aangelijnd.Zamunda schreef:Nee hoor, ze kwam heel rustig aan, was niks aan de handJeanet 20 schreef:Fly gaat meestal wel goed die liep ook niet te grommen of zo.. Maar als ze dan om elkaar heen zouden gaan draaien was ik vast naar beneden gekukeld. En hoewel ik mensen graag een lachsalvo gun (ik ben echt de beroerdste niet
.
Als ik het idee had gehad dat het niet goed zou gaan had ik je wel even een seintje gegeven dat je Fly terug moest roepen. Piep bleef op dat moment ook heel rustig, terwijl ze oha uitvalt als ze een nieuwe hond ziet (wat ze niet mag en waar we altijd aan werken als de situatie zich voordoet).

Fly laat het kaas ook niet van haar brood eten namelijk.

- Fendi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog + teckel/corgi mixje
Ik heb mijn foto's ook in de fotohoek neer gezet net.
Groetjes,
Kristel
Kristel
- Jeannettebo
- Zeer actief
Leuk allemaal, fijn dat alles goed is gekomen! Hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn, nu kon het helaas even niet anders, ik ben gisteren naar huis gereden

ik heb momenteel 11 foto's af
nog 49 foto's te gaan (mits daaruit natuurlijk nog foto's worden verwijderd).

- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Leuk om je tegen gekomen te zijn! Hopelijk heb je een geweldige vakantie gehad in drenthe!Jeanet 20 schreef:Jullie hebben het getroffen met het weer.
Ik was degene die jullie tegenkwamen met mijn roedel bij de Rododenderon.

- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
judith & olly schreef:ik heb momenteel 11 foto's afnog 49 foto's te gaan (mits daaruit natuurlijk nog foto's worden verwijderd).
succes, ik ben benieuwd

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Terre
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben ook benieuwd!Ingrid48 schreef:judith & olly schreef:ik heb momenteel 11 foto's afnog 49 foto's te gaan (mits daaruit natuurlijk nog foto's worden verwijderd).
succes, ik ben benieuwd
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Zamunda
- Zeer actief
Hier nog een die benieuwd is
.

- Jeanet 20
- Actief
- Contacteer:
Dank je wel.kloesje schreef:Leuk om je tegen gekomen te zijn! Hopelijk heb je een geweldige vakantie gehad in drenthe!Jeanet 20 schreef:Jullie hebben het getroffen met het weer.
Ik was degene die jullie tegenkwamen met mijn roedel bij de Rododenderon.
we hadden een super vakantie met prachtig weer.
we komen al jaren op die plek eerst voor vakantie maar nu hebben we al een x aantal jaren een vaste seizoensplaats.
Als ik naar het buitenland wil dan ga ik wel een week met manlief mee

- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
judith & olly schreef:ik heb momenteel 11 foto's afnog 49 foto's te gaan (mits daaruit natuurlijk nog foto's worden verwijderd).
lukt het nog een beetje? Ik ben zooooo nieuwsgierig

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Ja ik wordt ook steeds nieuwsgierigerIngrid48 schreef:judith & olly schreef:ik heb momenteel 11 foto's afnog 49 foto's te gaan (mits daaruit natuurlijk nog foto's worden verwijderd).

- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Ik ookkloesje schreef:Ja ik wordt ook steeds nieuwsgierigerIngrid48 schreef:judith & olly schreef:ik heb momenteel 11 foto's afnog 49 foto's te gaan (mits daaruit natuurlijk nog foto's worden verwijderd).

haha, ben momenteel bezig. Als je naar mijn fotografiepagina gaat, zie je al 1 foto. Niet de mooiste qua kwaliteit, maar kon er zo om lachen!
-
- Zeer actief
Flame
En toch vind ik de foto erg leuk!! Zo blij met haar balletje 

Dag monster... *14-01-2016
hahah je wordt er lekker vrolijk van!flaneloba schreef:FlameEn toch vind ik de foto erg leuk!! Zo blij met haar balletje
Baal dus wel door de kwaliteit. Als ik nou even beter oplette met instellingen, was ie beter geweest

ik zeg daar 'hij', klopt dat?

-
- Zeer actief
flaneloba schreef:Nee, Flame is een echte dame haha

- Terre
- Zeer actief
- Contacteer:
Welke instelling heb jij doorgaans het meeste gebruikt op die dag dan Judith?
ik gebruik altijd de M-stand. Die wordt mij ook altijd aangeraden.Terre schreef:Welke instelling heb jij doorgaans het meeste gebruikt op die dag dan Judith?
Het is alleen wel lastig dat je bij elke meter die je zet een andere instelling moet gebruiken, omdat t licht weer anders is.