Nou ja hoe het ook zit het hondje is hoe dan ook in het asiel terecht gekomen en het lijkt me niet dat ze in deze conditie een lang leven als zwerfhond zal hebben gehad.Tara schreef:Precies, wat in de advertentie staat.Tineke schreef:De eigenaren hebben volgens de advertentie het hondje afgegeven bij een dodingsstation wat bij mij ook niet overkomt als dierenliefde.Tara schreef:Oh, je kent ze?10eke schreef:De eigenaren van Hera hadden beter naar een dierenarts kunnen gaan om haar in te laten slapen en haar niet in de steek mogen laten in die laatste moeilijke levensfase.
Een onverdraaglijke gedachte dat die eigenaren nu in de veronderstelling zijn dat hun hond is overleden!
Ze moesten eens weten wat Hera nog allemaal moet doorstaan en hoe er met haar gesold wordt.
Het was juist hun bedoeling om haar een lijdensweg te besparen.
Na 18 jaar mag ik dan toch aannemen dat je zelf zorgt voor je hondje tot het laatste moment dus met het besparen van die lijdensweg valt het volgens mij wel mee en waren ze daar niet echt zo mee bezig.
Dat snap ik dus eerlijk gezegd ook niet.
Maar goed om deze stichting massaal te gaan mailen ook niet , alsof dat in het belang van het hondje is
Wie zegt dat het ook werkelijk zo is?
Dus dat er een eigenaar is geweest tot voor kort dat geloof ik wel maar verder weten we er uiteraard niets vanaf.