Boris is ook zo een gevalletje dat niet van pups moet hebben...ook weinig van andere honden trouwens...
In de vorige buurt waar we woonden was ook zo een muts met een boev-pup en die vond het ook nodig om dr hondje op alles los te laten...(beessie luisterde niet...en ze liep ook nog es redelijk langs een drukkere weg

).
Maar goed...ze liet dr hondje dus ook lopen toen ik met Boor erlanges ging...en mevrouw was beledigd dat dr pup niet mocht snuffen...Ik heb dr toen heel vriendelijk gevraagd om dr hondje weg te houden, want die van mij hield niet van andere honden

.
Maar nee joh...een volwassen hond doet een pup niets hoor

...dat was een fabeltje. Ik heb dr toen gezegd dat ze moest opschieten omdat ik (na ruim 5 minuten) het rondjes lopen met Boor zat was...Meneer begon nu ook erger geirriteerd te raken en hardop te grommen enzo...maar mevrouw had nog geen haast...kwam heel langzaam op ons af en riep de pup...die niet kwam...
Op een gegeven moment had ze eindelijk dat beessie bij de band vast en blijft ze staan...zegt ze dat ze mij (??) maar een slechte eigenaar vond en een gevaarlijke hond had.
Ik heb haar toen gewaarschuwd voor het feit dat niet elke hond van pups houdt, maar dat was onzin (volhouden he

).
En haar ook ff wat minder vriendelijk gezegd dat dit de laatste keer was dat ik me hond zo tegenhield als ze weer de pup op m zou laten afkomen...(natuurlijk is dat niet zo, je probeerd altijd alle incidenten te voorkomen...maar mevrouw was toch al niet zo slim 8O )
Het heeft wel geholpen want beessie zat aan de riem de eerstvolgende keer dat we dr tegenkwamen...en mevrouw ging aan de andere kant van de straat lopen toen ze ons in de gaten kreeg.
T was dr eigen schuld, als ze normaal had gedaan had ik er gewoon langs kunnen lopen en was er niets aant hondje geweest, maar mevrouw moest de expert uitgaan hangen en liet pup tegen mijn advies toch naar Boris gaan...
(de anderen in de buurt waren veel gezelliger en vriendelijker...en hebben Boor weinig boos gezien...maar naar die pup...altijd loeren en grommen)