Dinos schreef:Marion. schreef:Zamunda schreef:Juni dacht ik. Uiterst onverstandig overigens. Als je zo stokoud bent moet je elke dag plukken en geen plannen meer maken voor zo ver in de toekomst

.
Ondanks vreselijk kinderachtig gedrag, moet ik grinnikken om het topic. Sorry TS met je kruistocht, en Dinos.
Boef en Lieke, doe maar wel voorjaar. In de winter een feestelijke outfit verzinnen vind ik echt moeilijk

Is voor mij geen kruistocht hoor,heb topic niet helemaal gelezen en ben ik ook niet van plan,
Maar vind het onrespectvol en kleuter en kliekjesgedrag, om zo op een topic te reageren als je t.s een drammer vindt of het niet eens bent oké dat kan .
Maar of je stopt met reageren en gelooft het wel, of je reageert inhoudelijk op topic.
Dit vind ik pestgedrag en is als op school zie je er anders uit ben je dik beugel etc. Lekker veilig met groepje iemand neerhalen.
Je zou bij mij van een koude kermis thuiskomen dat kan ik je wel vertellen.
Ik zoek geen ruzie met niemand maar wil alleen mijn mening ventileren.
Schei eens uit zeg, met je vergelijkingen met pestgedrag op school.
Lees dan het topic eens goed door voor je je ongefundeerde mening ventileert. Maar ik wil het wel even voor je samenvatten voor het geval je het niet helemaal begrijpt: er werd diverse malen door diverse mensen inhoudelijk is gereageerd op TS, wat stelselmatig werd genegeerd, vervolgens kwam er een tweede mevrouw bij die op een buitengewoon onheuse manier iedereen schoffeerde die niet mee ging huilen. Mevrouw nummer twee werd innig omhelsd door TS die kennelijk háár antwoorden wel las. Een moeite die ze niet nam bij anderen.
Vervolgens werd er een geintje gemaakt. En dat ging in dit topic een eigen leven leiden.
Nou, treurig hoor....

Zomaar off-topic gaan. Tssss, 't Is toch wat, het moest verboden worden op het HF om off-topic te gaan.
Willen jullie dat NIET MEER DOEN!!!
Want Dinos, Wolf en vast nog wel een paar anderen vinden dat schoolpleinpestgedrag.... ik ga me nu vreselijk schamen in een hoekje.