Nog even en Kazer verslindt alle reuen die hij tegen komtmarian* schreef:Kaz kan wel flippen als hij deze Stafford ziet maar dat wil niet zeggen dat hij vanaf nu alle Staffords aanvliegtHeavy schreef: Je hebt een Golden die flipt als hij een Stafford ziet .
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
1 hond echt háten
Moderator: moderatorteam
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: 1 hond echt háten
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
levensgevaarlijk die hond, maar gelukkig had die beagle ook zijn staart omhoogduitse herder schreef:Nog even en Kazer verslindt alle reuen die hij tegen komtmarian* schreef:Kaz kan wel flippen als hij deze Stafford ziet maar dat wil niet zeggen dat hij vanaf nu alle Staffords aanvliegtHeavy schreef: Je hebt een Golden die flipt als hij een Stafford ziet .

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Ik lees dit topic nu pas en vind het jammer dat het fimpje verwijderd is
-
Dinos
Nee kan kaz mee met Riet mooi team, al zal dat niet gebeuren want riet kan niet.
Hebben hier ineens allemaal klapkaakexperts, ik zeg niet dat staff altijd hondvriendelijk zal blijven, maar dit is nu nog speels staff gedrag en doet weinig verkeerds .
Maar ach als de queen spreekt houdt volk zijn mond dicht, want dat is gepeupel wat niets snapt.
Hebben hier ineens allemaal klapkaakexperts, ik zeg niet dat staff altijd hondvriendelijk zal blijven, maar dit is nu nog speels staff gedrag en doet weinig verkeerds .
Maar ach als de queen spreekt houdt volk zijn mond dicht, want dat is gepeupel wat niets snapt.
- renee-uk
- Zeer actief
nee riet kan inderdaad niet met een hus mee, wat is daar zo raar aan?Dinos schreef:Nee kan kaz mee met Riet mooi team, al zal dat niet gebeuren want riet kan niet.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
duitse herder
- Zeer actief
Dit is wel exact de reden waarom het zo vaak mis gaat met het ras. "Dat doet hij anders nooit". Terwijl de hond allang van alles uitzend naar andere honden en dan ligt het probleem bij de andere hond.Dinos schreef:Nee kan kaz mee met Riet mooi team, al zal dat niet gebeuren want riet kan niet.
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Spijker op zn kop denk ik, Noah.
In het algemeen dan. Niet specifiek richting Dinos eigenlijk.
In het algemeen dan. Niet specifiek richting Dinos eigenlijk.

-
Dinos
duitse herder schreef:Dit is wel exact de reden waarom het zo vaak mis gaat met het ras. "Dat doet hij anders nooit". Terwijl de hond allang van alles uitzend naar andere honden en dan ligt het probleem bij de andere hond.Dinos schreef:Nee kan kaz mee met Riet mooi team, al zal dat niet gebeuren want riet kan niet.
Probleem ligt i.d.d bij golden en hus zegt zelf heeft ie nog nooit gedaan en dat 3x , nu even geen rollen om gaan draaien., maar nee Kaz is een golden en daar mag je zeggen nee doet ie anders nooit,want daar gelden andere normen en waarde voor.
-
Dinos
En ja staff gaat vrijuit zolang het tegendeel niet bewezen is net zoals voor elke andere hond.
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Ik zie een heel irritant opdringerig hondje .
Waar het Suske ala minute klaar mee zou zijn.
En verder lees ik een hoop oude rekeningen die blijkbaar danwel schijnbaar open stonden
Waar het Suske ala minute klaar mee zou zijn.
En verder lees ik een hoop oude rekeningen die blijkbaar danwel schijnbaar open stonden
-
duitse herder
- Zeer actief
Dat is een ander verhaalHeavy schreef:Nou dat kan allemaal wel zo zijn maar ik zou toch niet blij zijn dat mijn hond zich geroepen voelt om op een Stafford te klappen .duitse herder schreef:Vroeg of laat klapt er sowieso een hond erop, daarvoor laat hij voldoende signalen zien. Of deze hond reageert niet goed op een correctie en klapt er terug op. Zo een hond gaat groeien, gezien zijn leeftijd en ervaringen die hij op doet. Als hij een willekeurige hond begroet zoals die beagle of heidewachtel, zal hij hem eerdaags wel ontvangen. Immers is meteen onder de rok krijgen verre van sociaal gedrag, ook als de ander aangeeft er niet van gediend te zijn.Heavy schreef: Als Kaz er niet op geklapt zou zijn dan had die hond nu ook gewoon meegelopen met de hus hoor en dan was hij wel sociaalMaar Kaz heeft hem gelezen en daarom is hij geweigerd .
-
Dinos
Vertel het maar is jouw hond en jij weet elk gedrag geweldig te lezen dus ben benieuwd waarom Riet na al enige tijd bij jou niet met hus mee kanrenee-uk schreef:nee riet kan inderdaad niet met een hus mee, wat is daar zo raar aan?Dinos schreef:Nee kan kaz mee met Riet mooi team, al zal dat niet gebeuren want riet kan niet.
- renee-uk
- Zeer actief
neenee niet de zaken omdraaien.Dinos schreef:Vertel het maar is jouw hond en jij weet elk gedrag geweldig te lezen dus ben benieuwd waarom Riet na al enige tijd bij jou niet met hus mee kanrenee-uk schreef:nee riet kan inderdaad niet met een hus mee, wat is daar zo raar aan?Dinos schreef:Nee kan kaz mee met Riet mooi team, al zal dat niet gebeuren want riet kan niet.
jij brengt dit naar voren dus jij moet er een reden voor hebben om dat te denken en hier neer te pennen.
dus vertel jij me maar wat er zo raar aan is dat mijn rietje niet met een hus meekan.

-
Dinos
Ik heb geen flauw idee want ik ben gepeupel, jij geeft aan dat hij niet mee kan, geef maar aan waarom niet ik heb geen idee
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik vond ook niet dat hij negeerde..Heavy schreef:Ik denk dat Kaz ook nog wel eens een reu op hem krijgt want het filmpje is nu verwijderd maar hij was ook behoorlijk aan het etteren hoorduitse herder schreef:Nog even en Kazer verslindt alle reuen die hij tegen komtmarian* schreef:Kaz kan wel flippen als hij deze Stafford ziet maar dat wil niet zeggen dat hij vanaf nu alle Staffords aanvliegtHeavy schreef: Je hebt een Golden die flipt als hij een Stafford ziet .Maar dat was natuurlijk signalen afgeven
Ik vind wel dat als ik een Hus had dan had ik er ook geen onruststoker bij gewild.Dol zou zeker weten deze reu ook aangepakt hebben.

- renee-uk
- Zeer actief
ze!Dinos schreef:Ik heb geen flauw idee want ik ben gepeupel, jij geeft aan dat hij niet mee kan, geef maar aan waarom niet ik heb geen idee
rietje is een teef en dat zou je toch hebben moeten weten als je zoveel van haar weet!
maar het tekent wel jouw interesse in anderen en het niveau van jouw posts.
als je wil slaan om te raken, zou je moeten zorgen dat je niet mist

-
-Saskia-
- Zeer actief
Niet eens met het ras, meer met de hond in het algemeen. Daarom ben ik af en toe erg blij dat België zo weinig losloopgebieden kent.duitse herder schreef:Dit is wel exact de reden waarom het zo vaak mis gaat met het ras. "Dat doet hij anders nooit". Terwijl de hond allang van alles uitzend naar andere honden en dan ligt het probleem bij de andere hond.Dinos schreef:Nee kan kaz mee met Riet mooi team, al zal dat niet gebeuren want riet kan niet.
-
Dinos
Ik sla helemaal niet de enige die onsociaal gedrag is gaan vertonen in topic is t.s zelf al dan niet door aantal gesteund.
Wat betreft jou rietje ik ben relatief nieuw hier en niets over mee gehad, of niet gelezen, jij spreekt je heel vaak uit over honden van anderen maar heb voor zover ik weet in de tijd dat ik er ben niets over jouw rietje gelezen.
Wat betreft jou rietje ik ben relatief nieuw hier en niets over mee gehad, of niet gelezen, jij spreekt je heel vaak uit over honden van anderen maar heb voor zover ik weet in de tijd dat ik er ben niets over jouw rietje gelezen.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Er staat dat ze een Golden heeft die flipt als hij een Stafford ziet. Dat zou dan elke Stafford kunnen zijn zoals ik het lees.Heavy schreef:Nee dat zeg ik toch ook niet maar een lijkt me genoeg toch ? En dan ook nog eentje die in hetzelfde gebied wandelt .marian* schreef:Kaz kan wel flippen als hij deze Stafford ziet maar dat wil niet zeggen dat hij vanaf nu alle Staffords aanvliegtHeavy schreef: Je hebt een Golden die flipt als hij een Stafford ziet .

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
Volgens mij heeft Rietje zelfs een eigen topic gehad..in ieder geval lees ik wel over haar.Dinos schreef:Ik sla helemaal niet de enige die onsociaal gedrag is gaan vertonen in topic is t.s zelf al dan niet door aantal gesteund.

- Zoie
- Zeer actief
hoeft niet, maar kan wel.marian* schreef:Kaz kan wel flippen als hij deze Stafford ziet maar dat wil niet zeggen dat hij vanaf nu alle Staffords aanvliegtHeavy schreef: Je hebt een Golden die flipt als hij een Stafford ziet .

-
Dinos
Pepie schreef:Volgens mij heeft Rietje zelfs een eigen topic gehad..in ieder geval lees ik wel over haar.Dinos schreef:Ik sla helemaal niet de enige die onsociaal gedrag is gaan vertonen in topic is t.s zelf al dan niet door aantal gesteund.
Ongetwijfeld zal ze een topic hebben gehad maar je kan van mij niet verwachten dat ik alle voorgaande topics voor mijn tijd ga na lezen.
- renee-uk
- Zeer actief
riet heeft tig eigen topics gehad, eerst dagelijks en daarna wekelijks en ze komt nog regelmatig ter sprake hier, fototopics zijn er ook genoeg.Pepie schreef:Volgens mij heeft Rietje zelfs een eigen topic gehad..in ieder geval lees ik wel over haar.Dinos schreef:Ik sla helemaal niet de enige die onsociaal gedrag is gaan vertonen in topic is t.s zelf al dan niet door aantal gesteund.
maar goed, dan moet je wel verder kijken dan je neus lang is natuurlijk

- renee-uk
- Zeer actief
dan kun je misschien ook maar beter geen opmerkingen maken over een hond waar je geen klap van weetDinos schreef:Pepie schreef:Volgens mij heeft Rietje zelfs een eigen topic gehad..in ieder geval lees ik wel over haar.Dinos schreef:Ik sla helemaal niet de enige die onsociaal gedrag is gaan vertonen in topic is t.s zelf al dan niet door aantal gesteund.
Ongetwijfeld zal ze een topic hebben gehad maar je kan van mij niet verwachten dat ik alle voorgaande topics voor mijn tijd ga na lezen.

- Zoie
- Zeer actief
wat bedoel je daar precies mee ? Een goede hondse correctie die ook echt doorkomt, afsnauwen, er op klappen, weg rennen, of wat? En grijp je dan in, of laat je het gaan?Suske schreef:Ik zie een heel irritant opdringerig hondje .
Waar het Suske ala minute klaar mee zou zijn.:

-
Dinos
Jij komt zelf met opmerking over jouw rietje dat ze niet bij hus kan.renee-uk schreef:dan kun je misschien ook maar beter geen opmerkingen maken over een hond waar je geen klap van weetDinos schreef:Pepie schreef:Volgens mij heeft Rietje zelfs een eigen topic gehad..in ieder geval lees ik wel over haar.Dinos schreef:Ik sla helemaal niet de enige die onsociaal gedrag is gaan vertonen in topic is t.s zelf al dan niet door aantal gesteund.
Maar ben blij dat we klapkaakexpert in jou hebben altijd makkelijk als Dinos gaat ontsporen als hij volwassen is en ik ineens ontdek heeft hij nog nooit gedaan.
Jou geweldige hus waar je alles brengt behalve rietje zit gewoon heel goed fout.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Dinos, ik denk dat je toch even de zoekfunctie moet gebruiken. Het zou een heel eind zwemmen of een dagelijkse tocht met een veerboot eisen om Rietje met een Nederlandse hus mee te laten gaan. Nogal omslachtig hè?Dinos schreef:Jij komt zelf met opmerking over jouw rietje dat ze niet bij hus kan.renee-uk schreef:dan kun je misschien ook maar beter geen opmerkingen maken over een hond waar je geen klap van weetDinos schreef:Pepie schreef: Volgens mij heeft Rietje zelfs een eigen topic gehad..in ieder geval lees ik wel over haar.
Maar ben blij dat we klapkaakexpert in jou hebben altijd makkelijk als Dinos gaat ontsporen als hij volwassen is en ik ineens ontdek heeft hij nog nooit gedaan.
Jou geweldige hus waar je alles brengt behalve rietje zit gewoon heel goed fout.

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Sorry, quote verprutst door Tapatalk en de 4- quotesregel of zo.

-
Dinos
Geen probleemmarian* schreef:Sorry, quote verprutst door Tapatalk en de 4- quotesregel of zo.
Maar denk dat niet de afstand probleem is haha ze zegt als ik een andere hond had als riet zou ik hem zo aan je meegeven
- renee-uk
- Zeer actief
weet je wat jouw grote probleem is dinos, jij trekt conclusies die nergens anders op gebaseerd zijn dan op jouw eigen foute interpretaties en vermoedens en als je daar dan mee geconfronteerd wordt, of als je gewoon maar gevraagd wordt wat je bedoelt, kom je met rare ontwijkende antwoorden die geen antwoord zijn maar alleen een hoop gezwam in de ruimte.Dinos schreef: Jij komt zelf met opmerking over jouw rietje dat ze niet bij hus kan.
misschien zou je daar eens mee op moeten houden en gewoon eens praten over zaken waar je wel iets van weet.
het zou in elk geval een stuk prettiger lezen en een hoop loos gezwets schelen.